Tuesday, June 5, 2012

BEKAS BANDUAN BELI RUMAH 7 JUTA


Aku tak paham
bertahun duduk dalam Jail
lepas keluar je terus pindah rumah baru bernilai 7 juta
Bekas Banduan ni Berniaga Apa dalam Jail???

5 comments:

Anonymous said...

apa susah sangat kau nak paha,,.. sebelum dia masuk jail, dia dah bedal puluh puluh juta la tu....

Anonymous said...

Dulu bukan main lagi mereka kutuk Khir Toyo, rupa2 pemimpin mereka jauh lebih korup. SPRM tido kot.

Anonymous said...

niaga bontot la kot,he he

Anonymous said...

hello bro' kamu kasi suspenlah. siapa bekas banduan tu? dia tak berniaga dalan jel tapi aku rasa dia dapat imbuhan dari apa yang dilakukan hingga menyebabkan dia masuk jel. bayaran upah lah agaknya!!!!!!

annisa said...

wow... bisnes apa ya?