Wednesday, June 27, 2012

CIUM DAHI ADAT MELAYU ISLAM ATAU SYIAH??



Gambar paling atas ialah pemuda Hussain Hudori dari Ahlus Sunnah Wal Jamaah yang digantung oleh pemerintah Syiah Imamiyyiah di Iran kerana mengamalkan Mazhab Ahlus Sunnah Wal Jamaah di Iran.

7 comments:

YB Raz said...

nasib baik nik aziz x comolot..comolot tu budaya nuar kekekeke

Anonymous said...

Beware of Syiah in Malaysia!!

Anonymous said...

Zina tiada muttaah forever sesuai lah dengan kehendak nafsu

Anonymous said...

Betul ke bro org sunnah kena bunuh..... kenapa org yahudi yg tinggal kan iran pun tak dibunuh oleh shite? tolong buktikan bro.. kalau org yg bersalah tak kiri puak.. hukum mesti ke hukum..

eddie said...

Syiah sekarang dah pun menular di malaysia

Anonymous said...

kau tak tahu ke siapa pengasas syiah kalau bukan yahudi. baca la sikit jangan nak tunjuk pandai tapi bodoh kat sini

Anonymous said...

Salam. . .syiah bkn Islam sbenar tetapi adalah rekaan zionist dn bebrapa org islam yg jahil srta snggup jdi boneka zionist. .skrg mereka bkn mahu org kafir vs org islam tpi org islam vs org islam. . .islam tidak mghalang kemajuan dn kmodenan tpi kta harus pndai memilih jln yg baik. .bkn shaja yg trsurat tpi jg yg trsirat. .skrg ni pn bnyk pnjajahan jahiliah oleh barat dn sgilintir org islam sndiri. .contoh isu balut aurat vs tutup aurat. .wsalam. .