Monday, June 4, 2012

RUMAH BEKAS MENTERI UMNO YANG PALING MISKIN??


JENG JENG JENG...
SAPE YANG DAH TAU TU..DIAM2 JE K..
KITA NAK TENGOK REAKSI BEKAS MENTERI UMNO YANG KONONYA
KATA DIA MENTERI UMNO PALING MISKIN..
BULLSHIT!!

9 comments:

Anonymous said...

"Kadir ialah ahli politik yang telah berlalu yang tidak menarik untuk diulas dengan panjang lebar." - http://www.mykmu.net/?p=6814

hangkedee said...

Macam tak percaya di janda baik ada tempat peraginanan sperti di hawaaian.kadiqbow hotel&spa.

Anonymous said...

Salam Bro,siapa dia tu ?

abdul karim abdullah said...

kesian dia kan miskin dia umah pun selalu banjir

Anonymous said...

mak datuk!!!!!! kalau ini dikatakan miskin, yang kaya macamana rupa agaknya. berapa banyak duit rakyat termasuk aku yang dia dah balun ni??? harap harap SPRM buka mata dan siasat. kalau anuar dan azmin, kes 90han boleh dikorek semula, kenapa pulak tidak mamat ni. syabas bro' bongkarkan agar tidak ianya menjadi duri dalam daging.

Anonymous said...

Tu Rumah Kadir sheikh Fadzil

Anak Merdeka said...

Huih! Ini rumah ke resort ni?

Anonymous said...

Adakah Kadir Sheikh fadzir yang mempunyai mansion di Kulim, banglo tiga tingkat di Tasik Mines dan sebuat bot persendirian bernama Puteri Sazean di tasik tersebut layak bercakap soal rasuah dan kronisme? Apakah perniagaan Kumpulan Sazean milik keluarga anak beranak Sheikh Fadzir ini tidak mendapat kelebihan dan keutamaan yang dikatakan kroni?

http://www.mykmu.net/?p=6814

Anonymous said...

Tasik sekangkang kera tuh pun ada bot... mmg giler... mmg giler... Eloklah parasit2 mcm nih join dgn bapa korupsi... mmg elok sangat...