Wednesday, June 6, 2012

TARIAN MCM NI DIBENARKAN SYARAK-AZHAR DERUS




Mana ulama murahan PAS ni...
Bila dia nak komen??
hehehehehhehe

9 comments:

Anonymous said...

azhar mangkuk

Anonymous said...

yg ni tak pa sbb penari-penari tu adalah 'moslemah PAS PIS PUS'. Habih menari pakai balik baju kurung dgn tudung. ok pa?

Anonymous said...

Azhar Alkohol pun tumpang sekaki gak... BODO..!!!

Anonymous said...

kan meraka parti dua alam..itu sebab yang ini mereka tak ada suara..angguk..angguk..

Anonymous said...

azhar alkohol

Anonymous said...

azhar idros mangkuk ayon...pk dulu sblm beri tohmahan kat org lain...

Anonymous said...

bila dah terlalu disanjung riak pun datang, bila dah riak mula lah nak merapu yang bukan2 tengok jubor orang pandai cakap tak bersih tapi jubor sendiri sampai berulat pun masih tak sedar. inilah contoh seorang lagi ustaz yang bakal hanyut di dunia glamour.

Anonymous said...

Apa tarian pun sama ada penari berbogel atau berpakaian, bila ada org PAS (ahli syurga) secara otomatis menjadi pahala utk menontonnya, lebih afdal lagi kalau bertakbir. Terbuka pinta syurga. Begitulah yg diriwayatkan oleh mursyidul am PAS kira2nya.

Anonymous said...

Ustaz paling BODOH, BANGGANG & BAHALUL di dunia yg pernah kite temuai dlm era ini....hehehehe