Friday, September 7, 2012

ADUN PKR PALING BEBAL DI SELANGOR


Shuhaimi, mu ni apa cerita
baru turap jalan sibuk cerita satu kampung
Seolah-olah zaman BN pegang dulu ,Wakil Rakyat BN tak pernah turap jalan selama 55tahun

Turap Jalan?? ni je jasa mu bagi kat pengundi Sri Muda???
Bukan duit mu pun..ni duit rakyat..
kalau mu kata hasil Negeri dikongsi bersama, maknanya dah lama BN kongsi Hasil negeri dengan rakyat...
55 Tahun BN perintah,dah bape kali turap dah, Hasil Negeri la tu...
Ceteknya Pemikiran Mu ni...
Ambo Rasa,statement ni paling bodoh pernah ambo tgk dikeluarkan oleh wakil rakyat PKR yang sentiasa bodoh...

Turap Jalan satu kejayaan Besar buat Wakil Rakyat!!Apa punya bodoh mu nie shuhaimi!!
Puihhh!!

Dulu,kalau Nak dekat PRU, Bila BN turap jalan sibuk kata,nak PRU baru nak turap jalan
sekarang PKR pun buat benda sama jugak..Bodoh Piang!!

No comments: