Sunday, November 18, 2012

FAKTA-DOA NIK AZIZ DIMAKBULKAN


Semalam ada minta supaya mereka dapat Ke Putrajaya
So saya amik inisiatif print laluan keputrajaya kepada yang berdoa kelmarin
tak payah tunggu PRU13..mereka boleh datang bila-bila sahaja ke putrajaya okey...
Silakan...Jangan Malu-Malu okey

4 comments:

melayuangkat said...

Salam Putera,

Satu Ketika Dulu mereka nak LELONG Putra Jaya. Sekarang KEMARUK pulak nak Putra Jaya...sampai sanggup doakan kehancuran UMNO/BN pasal nak rampas Putra Jaya.

Tak senonoh...buat Malu je.

Anonymous said...

pelawok...

Anonymous said...

dulu anu+war yg terlalak2 marahkan mahadir sbb buat putrajaya..membazir..habiskan duit rakyat...skrg nak tawan putrajaya??jilat taik yg dia berak dulu rupa2nya..kenapa tak buat putrajaya kat 'serambi mekah'jer??nape nak putrajaya??dah takde modal ker tiru org lain punya idea??kesian pr ni..

Anonymous said...

Modal dia orang air liur + KYJ jer... semua nak tumpang tui hasil usaha orang lain, lepas tu claim hebat macam hero MGR..