Monday, November 19, 2012

SAH!! McDONALDS BUKAN KFC-AZHAR DERUS MUNAFIQ!


Wei Bodoh puak2 PAS yang sayang Azhar Derus nie
Pergi McD, Order Air Sejuk dan air Panas dan Aiskrim
tgk sama tak??
Yg KFC tu dia beli Bungkus la bodoh!!
hahahahhahahah Maksum sangat ke Azhar Derus ni?
dalam FB dia sibuk kata Boikot Produk Yahudi
jangan Makan Burger Free Pagi tadi..
last2 dia sedap tekak makan McD...
Tgk belah kanan, terang2 Tulis McD Kota Bahru...
apa lagi mau Kencing...
tak kan beli Bungkus KFC pastu duduk  makan..Giler ke apa Ustaz nie?
jawapan dia, dia beli makan KFC Bungkus, beli makan dan minum di Mcd..
Jangan Kolot Sangat..
Lepas ni nak spin apa plak?

9 comments:

Anonymous said...

jatuh kapir ke, ha ha ha, apa askar nak jawab ni, bantai je le apa jawapannya pun janji boleh spin

Anonymous said...

itu gmbr bila??? bangang...gamabr yg diambik tu masa tu blum boikot lagi.. sah ko mmg bangang keje mengata org je...

Anonymous said...

KFC dia bungkus.
tp aku pcaya mmg makan kat McD.Duan Aprilia (pengomen) sahkan sendiri coffee dan aiskrim sundae mcD

Anonymous said...

Bodo punya blogger.UAI tidak terlibat dgn politik.Yg ko fobia sngt dgn dia,knp?Org ramai suka kn UAI krn ilmu ny.Bkn mcm ko,org yg berilmu di buat musuh.Dh hebat sngt ilmu ko tu.

Anonymous said...

dia mengaku minum nescafe tapi tak makan mcD.betul2 boikot la tu kononnye..

tapi dia lupa ke nescafe (nestle) tu sama geng dgn mcD. produk yahudi gak.

apsal boikot berpilih2 ni? iman tak sempurna la beb..

lagi pelik kononnya rakan beli nescafe kedai sebelah tapi letak dalam gelas mcD..kedai sebelah takde gelas takde beg plastik ke? hihihi

Anonymous said...

Beruk Fuckatan memang BODO tak bertempat, bila dah salah macam-macam spin mereka beri....

Anonymous said...

wei bukan susah pun nak ubah status kedudukan bongok!

Anonymous said...

I think I saw a KFC logo over there....mmmmmmmmmm (conspiracy lying detected!)plus you can atcually change the status location

Anonymous said...

I think I saw a KFC logo over there....mmmmmmmmmm (conspiracy lying detected!)plus you can atcually change the status location dumbass!