Friday, November 23, 2012

USTAZ "NATANG"


Nampaknya ada Bloggers yang betul Marah dengan Ustaz Natang..
Bagi aku dua2 natang kat atas tu...
Tabiat rakyat malaysia dan umat islam
Mesti nak dgr ceramah yang ada mencarut,yang mengata orang baru penuh...

Sama macam Ustaz Natang... Apa teruk sangat umat islam di malaysia sampai nak berdakwah
mesti buat lawak...Islam dah jadi Bahan Jenaka sekarang ni...
apakah dah takde rakyat malaysia yang boleh menerima ilmu dan dakwah tanpa lawak jenaka???

KLIK SINI

3 comments:

Anonymous said...

ko dok sibuk2 marah ustaz tu bg kuliah diselitkan jenakan,abis tu dah berapa orang ko dah berjaya dakwah kan??jgn asyik dok komplen je

Anonymous said...

ada ke ustaz tu memperlekehkan hukum?yg ko nk marah dia berkuliah smbil diselitkan unsur jenaka,ko tu dah berjaya dakwahkan ramai orang keee

Anonymous said...

Ada berbagai2 cara untuk berdakwah!!!!