Thursday, January 10, 2013

NIAT KOTOR SEBALIK HIMPUNAN SABTU INI!!!



Inilah lebih kurang gambaran sebenar stadium merdeka yang hanya memuatkan makismum paling banyak 30ribu kapasiti..
apa kewajaran penganjur mohon stadium merdeka yang berniat mahu menghimpunkan 300ribu..
Kenapa tiada permohonan keatas stadium shah alam yang mampu memuatkan 100ribu orang(termasuk ditengah padang)Kenapa Stadium Merdeka?

Yang aku tak paham perbadanan stadium merdeka meluluskan jugak permohonan mereka.. kenapa? takut kalau anwar jadi PM nanti semua kena tendang?

kita tak tahu apa akan jadi sabtu ni..adakah kita sanggup tempat yang menjadi lambang sejarah kemerdekaan kita akan rosak dibinasa dek kerana berhimpunannya beruk-beruk jalanan ni..

Persoalannya mudah..aku percaya dan aku minta PDRM ambil langkah berjaga-jaga,sebab aku rasa ada niat tak betul disebalik himpunan ini..percaya lah...

2 comments:

jonnyszetalk said...

Salam 1 Malaysia. Saya rasakan pihak Stadium Merdeka luluskan kerana untuk mengelak dari keadaan yang lebih teruk.Orang orang macam tu jangan dihalang. Lagi dihalang lagi menjadi.Kita tengok saja nanti berapa orang.

Budak Conan said...

Aku tak percaya kata2 Mat Sabu dok jamin perhimpunan nie aman. Hope PDRM tegas kali nie.. We Want Peace!

www.budakconan.blogspot.com