Thursday, January 17, 2013

PM ARAH IRMO DAN JAIS BERTANDING DALAM MBM???

Dato Irmohizam

Pak Jais

Kelakar dan sungguh Kelakar..
Sorang Kemaruk nak jadi Pegawai Khas Perdana Menteri
Sorang lagi kemaruk bila ditawar jadi Presiden..
Inilah Dunia..duit duit duit duit

Aku tak rasa PM sampai keluar arahan untuk dua orang diatas nie bertanding dalam Majlis Belia Malaysia..
Come on lah..Sudah-sudahlah jual nama PM untuk kepentingan Politik sempit


Kepada JAIS,aku rasa mungkin hang belum sedar lagi yang hang digunakan oleh mangkuk2 yang kononya dari Pejabat PM..Cuba hang pi tanya YB Nurul Azali masa pemilihan 2010..? kalau hang dah tanya, pasti hang menyesal tawar diri bertanding Presiden nie..

Malam ni hang balik tidur..sebelum tidur letak tangan kat kepala, n pikir betul ke keputusan yang aku buat ni..Hang pun kalut gak..aku dengar berapa kali hang duk ugut nak join pembangkang..betui ka?
hahahahah Jais..jais.. Kalau hang nak teruskan niat ni,takpela..tapi pikir balik,demi masa depan belia sanggup hang pecah belahkan platform belia yang ada nie?

* tiada masalah untuk hang bertanding kerana pertandingan ini proses biasa Demokrasi yang lebih matang



1 comment:

Anonymous said...

ko hentam ini ada ke mengena dgn PRU 13 ke ?