Wednesday, January 30, 2013

TEKRINI!!KHALID UMUM DUN SELANGOR BUBAR 25 FEBUARI


Tadi diadakan satu sidang media, dan khalid UMUM dia akan bubarkan DUN Selangor 25 Febuari jika Najib tak umum awal tarikh PRU13..
Dey Gagap,ko ingat kitaorang heran ko  nak bubar bila?
nak bubar esok pun tak de masalah...
tak sabar nak berentap!!

5 comments:

Anonymous said...

Tak kisahlah nak BUBAR dua minggu lepas chap goh meh ke nak bubar besok ke..kami tetap UNDI BN jugak...tak sabar rasanya..

Anonymous said...

Buat keputusan macam org frust aje gamaknya, doa carca merba dulu2 dah nampak berbalik ke pangkuan sendiri kot! 25 Feb. lama tu..... kenapa lambat sangat?

sempoi1 said...

Tahniah, TS Khalid memang macho....
Kalau pihak sebelah sana ada telo umum tarikh bubar lebih awal, jangan main teka-teki.

Anonymous said...

Khalid gagap memang ada telor, tu sebab dikejar oleh beribu-ribu janda sekarang ni. Yang takde telor macam Tok Jijan, Lim Tokong dan N.Ajis sebab tak mau bersama Khalid gagap yang bertelor... hehe

Anonymous said...

kah..kah..kah..
kalid dah takut..