Monday, January 7, 2013

WOII DBKL!! LAHANAT TAKDE KEJE LAIN KE?


Warga Asing yang meniaga kat KL xda amik tindakan..
orang nak cari rezeki kat tepi jalan kau rembat!
Takde sakit matanya tgk pelukis jalanan ni..
yang sakit bila tgk Bapok-bapok meniaga tepi jalan..
itu lagi mencemarkan imej Negara...
Bullshit punya DBKL...Korang buat Taik UMNO/BN yang kena...

Kepada Datuk Bandar-Datuk Ahmad Phesal Talib minta ambil perhatian isu ini!

2 comments:

Anonymous said...

nampak mcm ada unsur nak 'kenakan' bn... time2 nk pru ni udah2 lah... hari tu aes, bersilat jugak pemimpin bn nk jwb... ni pulak isu dbkl... steady la dulu... lps pru ikut korg la nk buat apa... nak terbang ke, nak berjoget ke, nak gali lubang ke...

Anak Lenggong said...

Tu... disepanjang jalan silang, vietnam dan nepal dok jual daun sireh sampai habis kotor kat longkang dikawasan tu dengan warna merah sireh..ngape tak angkut masuk lori..