Wednesday, January 30, 2013

XKLUSIF-GAMBARAN SEBENAR HIMPUNAN SHAMSIDAR


Apo nak dikato...Masa Matsabu Berucap ramai ni je ada..
Pandai Cybertroppers PR edit Photo Kasi ramai ye..
tapi kesian keje korang sia-sia..hahahahhahahah

6 comments:

Anonymous said...

nak temberang pun agak2 la wahai penyokong umno yg bongok

Anonymous said...

Saya berasa takut dan keciwa melihat PKR kini hambar. Tak ada isu intelectual yg bolih di bangkitkan. Bilangan penyokong kian menurun.

Anonymous said...

Jangan KP, yang datang KHR aritu 700,000 orang tau. Soroskini pun boleh salah kira, apatah lagi Al-Jazeera, media Singapore pun hanya lapor sekitar 40,000. Kalau 700,000 yang datang, mesti penuh sampai atas bumbung, atas pokok luar stadium dan takde ruang nak duduk pun pada aritu. Cuba tengok ada yang duduk tak, takde kan??

Jadi, aku percaya 700,000 yang datang. Yang gambar kosong tu sebelum HKR dimulakan. Mat Syabu saje nak test suara dia yang lunak macam babun tu.. kasi can la sama diaorg... hehe

Anonymous said...

sokong umno memang bongok..tapi kalau sokong pas lagi bongok tahap berok..ha ha ha ha...

Anonymous said...

700,000 yang datang tu termasuklah hantu2 yang bergentayangan atas pokok..

Itu pun mau tanya kaa..?

Anonymous said...

Bongok pun Bongoklah,kami sokong UMNO dulu kini dan selamanya,
Kalau sokong PR x jadi cerdek punnnnnnnnnn,saja penyokong ngaku cerdek konon.