Thursday, February 7, 2013

AZHAR MEKDI KELIRUKAN UMAT ISLAM



Termakan daging babi kena kumur2 dengan air tanah 7kali..
ada sape2 boleh jawab kitab mana yang habaq lagu tu..
kalau ada okey..sebab penerangan azhar mekdi tak sebut dari mana..

5 comments:

Anonymous said...

ustaz lancap.... buat lawak bleh aaaa.....

takpon ustaz melancap...sbb soalan yg dia suka jawab ialah melancap..

tak caya tgk kat utube....

Jim mim nun dal ro sin nga said...

Pernah jugak terdengar Ustad kampung berhukum sedemekian atas masaalah tersalah makan babi krn dinisbahkan mulut hingga sampai kpd tempat keluar(makhraj)huruf Ha iaitu pertengahan halkum, sebagai had anggota zahir badan yg perlu disucikan...

...nasnya?,... wallahu'alam

Anonymous said...

bodohnya pencacai taik umngok...kah kah kah..anon 9:10..ko xsuka UAI..ada 100k lg yg suka...kah kah kah..bodoh mcm umno....kah kah kah..

Anonymous said...

menjadi2 bangang puak puak PR dan PAS ni kalau bercakap. Ingat2 lah ulamak pewaris nabi tak sama macam ulamak PAS yang dari pagi sampai malam menghina, mencerca, memaki dan macam2 lagi. Dalam anggota ada seketul daging yang membuat kita alpa dengan ajaran Al-Quran dan Sunnah Nabi SAW.

Anonymous said...

Ceh kalau peminat 100k tapi pembenci 10m x gne gak.