Friday, March 15, 2013

50 SEN TANDA KOMANDO KITA DAH SAMPAI RUMAH KIRAM



Gempar, seluruh filipina hari ni gempar apabila seorang budak menunjukan wang syiling 50sen yang baru milik Malaysia yang diberikan kepadanya dihadapan rumah Kiram oleh seorang lelaki yang menaiki sebuah kereta berwarna hitam dan mengambil gambar rumah Kiram dari Jarak Dekat
Mau terkencing Kiram bila tengok budak ni pegang Syiling 50 Sen Malaysia..
hahahahahhaha
Teringat aku masa Komando kita letak setem Malaysia di Kompleks Pertahanan Udara Singapura 
Di Bukit batok..

248 comments:

1 – 200 of 248   Newer›   Newest»
Anonymous said...

adakah dgn 50 sen itu tanda amaran kepada kiram...apa pun hebat... jgn guna keganasan guna psychology kepada kiram...

Hisham Yusoff said...

Baru depa ber'akai' sikit....

Anonymous said...

wow??tok wea pon komen jugok ke??? tahniah komanda 69!!! sampai sudaa di filipiness>>

Anonymous said...

Tak lama lagi tuuu......nanti berlubang la kepala kiram tuuu

Anak Melayu said...

Itu lah komando kita...
yg cakap tak berdegar degar...
Tabik spring kepada seluruh pejuang negara..
Sabah negeri berdaulat naungan Malaysia.

massirah_sulaiman said...

Keraplah dia kna dialisis

NATDRAH said...

cara psikologi dah guna, skrg guna cara 'sekehlogi' la pulak

Anonymous said...

Haha padan muka. Bru dia tau kehebatan pasukan pertahanan negara kita.

rahsia18 said...

Komanda malaysia terbaik dunia

Muzri-Skill Tarik Emas said...

Tunggu saat nya!!

rahsia18 said...

Good Job

Anonymous said...

Beri sumber bro. Saya nak masuk ke group FB saya tapi saya perlu link sumber. Nanti org kata fitnah pulak...

Anonymous said...

komando 69 ke komando risik GGK...apa2 pun, well done pasukan keselamatan malaysia..

Anonymous said...

tabik spring..go..go..vat 69

Anonymous said...

ggklah not vat69.dia org dah biasa menyusup disana.kita org tentera lama tahu akan hal ini.

Anonymous said...

in mesti kerja vat69 ni..ggk raja kat hutan...tahniah dan tunggu jer green light sebelum bertindak....

Anonymous said...

kagum..aku sgt kagum..kalau betul itu org kite g bg 50sen kt budak tu mg terbaiklah..
tu tanda amaran kt kiram...
secara psyco nye, die xleh nk tuduh kite bg amaran..so die akan jd takut dgn bayang2 die sendiri pasni...
tahniah..

Anonymous said...

TAHNIAH KOMANDO!!!

Anonymous said...

Dont fuck with us...we are the best...

Anonymous said...

Keje komando ggk ni...sebab ggk pernah buat sejarah tampal setem di peluru berpandu singapore dlu

Anonymous said...

Stategi kehadiran komondo malaysia sudah cukup bust kirsm rass hilsng telor. Syabas sibaju hijau

Patriot said...

MESS WITH BEST AND DIE LIKE THE REST!

aty lavaty said...

good j0b...... awas la ko kiraaaammmm...... sapa suh buat huru hara d tnh kmi....... huhuhuhu

Aries Noor said...

Kiram x lalu nk mkn dh nie..

Anonymous said...

Tak kisah la sapa pun.. Janji komando malaysia. -zipper42-

Anonymous said...

KIRAM, NOW YOU SHIT BRICKS.....

Muhamad Aidil said...

kes Bukit batok tu lagi best siap tukar bendera atas meja general kepada bendera Malaysia pulak tu haha...komando perisik Malaysia suka buat mejik haaha menarik

Anonymous said...

ANDA SEMUA TAK TAHU DI MANA SEBENARNYA INTELIGENCCE MALAYSIA MENDAPAT LATIHAN DAN SIAPA YG MELATIH MEREKA. JADI JGN PANDANG RENDAH !!!

Anonymous said...

Vat69..yg tmpal semua tu pun vat69..risikan yg mcm ni banyak vat69 yg bt.. Dorg Mmg pro dlm hal2 cm ni..

Anonymous said...

terbaikkkk lah komando Malaysia.. lepas ni makin tenatlah penyakit si tua Kiram haramjadah tu..

Anonymous said...

SYABAS!!!!!

jasmine aiman said...

Kiram dh mulai tergugat,,,nyawa dh d ujung2 tanduk,,,,apuhhhhh

jasmine aiman said...

Syabas,,,,,,semoga semua nya cepat berakhir

olivia said...

1of my cousin is komando. .already di lahad datu..all the best for them. .god bless all polis n army force.

Anonymous said...

ahh cume kirim koin ja dah bangge..tu naK SOGOK kiram biar tak bikin rusuh pake koin...bikin malu je pasukan kek gitu...tak ade cerite malingsial tu hebat...negara yg merdekanya di berikan cuma cuma sama penjajah ape hebatnye..dasaar tak tau malu..

Anonymous said...

PSYCHOLOGICAL WARFARE !!!
ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORDS.

BRAVO
BRAVO
BRAVO COMMANDOS....CAYA LAH!!!

Lepas ni putri katak jacel dia akan twitt mintak duit 50 sen jugak utk simpanan peribadi...wakakakaka.

Anonymous said...

indon sesat dah datang, dambakan perhatian laa tu hahaa

Anonymous said...

lepas ni harap2 komando kiter dapat tampal setem kat dahi Lee Kuan Yew plak...banyak ckp betul cina tua tue!

Anonymous said...

Anonymous! U think we dont know u are indonesian. pretend to spell like Malay people. I'm part indo and my dad is Sabahan but I'm proud to be Malaysian. weh Anonymous! apa aja sih yang kamu ada d indo? kmu tiada apa2 untuk dibanggakan. smpai gitu skali kmu pengen ribut2 d blog Malay people. bikin malu aja! pergi lo!

Anonymous said...

Ajal kiram dah nak sampai.....

Anonymous said...

Tu nama nya perang psikologi la bodoh ..bodoh nyer indon

Anonymous said...

Mmg bodoh org atas aku ni.sah xpass sekolah.ko pikir la secara bijak sikit kenapa hantar syiling.orang bodoh memang xpandai pikir.ko ingat senang ke nak pegi area umah tiram tu?belajar pikir dengan bijak lagi yer before komen.negara bodoh memang melahirkan rakyat yg bodoh macam ko ni.malaysia x bodoh.lantak la negara aku merdeka macamana pun ko jeles ke.kami merdeka dan lagi maju dari negara ko tu.tp negara ko bencana alam x abis2,miskin.pastu datang merempat negara aku ko kutuk plak negara aku.dasar xtaw malu ko ni.

Anonymous said...

tak sangka ade jugak INDONESIALAN kat sini... indon pun jadi balaci dan hamba kepada belanda sekian lama, dikerah jadi hamba abdi di ladang lada hitam utk beratus tahun, menjadi antara miskin di dunia, wpun negara islam terbesar tetapi syirik dan khurafatnya dlm menyembah laut utk Nyai Loro Kidul menjadi saksi ... mungkin allah turunkan bala besar kepada indonesial disebabkan oleh syirik mereka keapda allah... allahualam ! hakikatnya tiada negara islam dlm OIC yang memandang tinggi kepada INDON !! tidak seperti recognition kepada malaysia. sorry INDON u failed !!!!

Anonymous said...

Hebat....... Bagi 5+ bintang. Biar kita tidak tahu siapa buat. Kerana ini akan membocorkan rahsia kita

Nia said...

heeeiissshh anon ka ats ni peqelok sikit,, cakap pon indonesia,, 50sen tu boleh tukar beli apa ja.. bukan sogok. cakap tak guna akal.. sia2 hidup hahahahaha

Anonymous said...

Rakyat kamu lagi x tau malu..kerja di malaysia sebab apa?sebab negara kamu sgt miskin!!rakyat indon byk cakap sbb tue negara pon mcm mintak sedekah!!fuck indon

Anonymous said...

Diam la indosial...kamu jadi penonton sono...

Anonymous said...

Bgus...tggu la xlme lg .letop la pale jiram bodo 2...main2 lg ngn malaysia...

Anonymous said...

syabas ATM & PDRM.. di harap kanak2 ini akan di beri perlindungan xkut nnti perkara yg x di ingini berlaku... LOVE ATM & PDRM

Nia said...

heeeiissshh anon ka ats ni peqelok sikit,, cakap pon indonesia,, 50sen tu boleh tukar beli apa ja.. bukan sogok.ni nama dia physco.. cakap tak guna akal.. sia2 hidup hahahahaha

Anonymous said...

Eh...tetiba org kat atas aku ni menyelit.......ko sesat ke pak? Pak pak you.....balik indon la wei. Ko dtg sini pindah semak pale. Budus.

Anonymous said...

erm, tu nmanya psyco kpd musuh..

-poze

Anonymous said...

time bomb its ready. .just wait for your oder.!!?

Anonymous said...

RM0.50 x 0.0337 = ???? lumayan gitu bila ditukarin ke wang rupiah...kerja di malaysia yuk....kerja di malaysia kita yg susah di indon ini bisa kaya...bisa bikin rumah gede'....indon...indon...

Anonymous said...

anoni 1.32pm
Babi mana pulak yang masuk ni

Anonymous said...

kekekekkeke..ada indo yg terasa la weh geng..kekekekek..

Anonymous said...

mampus ko kiram

TnZ said...

byk negara yg memcemburui Malaysia..wahai anonymous kamu nggak faham maskdunya kah?

Anonymous said...

byar sewa tmpt letak keta kot. . . .hahaha

TnZ said...

byk negara mencemburui Malaysia, wahai anonymous kamu nggak faham kah maksud tersirat disebalik syiling itu??

Anonymous said...

ATM buat kerja VAT 69 dapat nama...hahaha itulah GGK..tak pernah bermegah kepakaran mereka..tak pernah menonjol sekali pun..tak pernah melompat bila tak mendapat nama..tapi tugas negara tetap dilaksanakan dengan jayanya.

Anonymous said...

eh menyalak plak indon ni....ko ni anak kiram ye....takut bapa ko mati hahahaha

Anonymous said...

ANON 15/3 1:32pm

lu banyak cakap sini apasal. lu tau lu punya orang banyak dtg sini merempat cari kerja sini tapi banyak menyusahkan dengan sikap goblok.Bodoh sombong yang tak tyasu diuntung. Nyah kau dari bumi msia ini. Pegi hanyutkan diri balik indon sana.......

Anonymous said...

BETAPA BERNILAI DUIT 50 SEN MALAYSIA. MAMPU MENGONCAK FILIPINA. BELUM LAGI SUKHOI.... KIRAM@KARAM DIKATAKAN TAK MAHU MAKAN.DAH KENYANG KATANYA. SYABAS BRO YOU ARE THE BEST. ANAK POLIS 1956.

Anonymous said...

pencacai indon hang dok myalak buat pa..bsyukur la ampa cari mkn ngara kami dgn aman..hang dok maling2 hambat balik ngara hang padan muka..jeles ler tu..

Anonymous said...

Biasa sos tiram kali ini sos kiram plakkkk.....

Anonymous said...

Pasti mlm ni kiram berusaha perhebatkan tangkal yg kat celah kangkang dia tu....hahahaha....

KasehNia said...

my mum ada org gaji indon.byar gaji nak mahal xpi makan 2,3 pinggan skali makan,lepas tu asik tgk tv dan tido.balik kg,kitaorg yg buat keje.org indon my mum duduk tunggu org hidangkan makanan dan bole duk makan sama2 satu meja.mcm dah xda pbezaan antara majikan dan org gaji.bila didera nanti nak salahkan majikan.dasar bangsa pemalas dan pgotor.mcm2 alasan yg diberi bila ditnya knp x buat keje.bila duduk bbual,duk tumpang skali.hebatkan..org indon kat m'sia ni rasa diaorg punya negara.tgkla sifat biadap dan kurang ajar mereka.buat mcm negara mereka sendiri.nak mghina negara org tgk diri sendiri dan negara sendiri

Anonymous said...

Mat indon dok tepi ler..nak sibuk buat apa ko?...ni jamban kat ofis aku ni..dah cuci blom ari ni? dok main internet je..

Anonymous said...

oi budak indonesia yg mengata malaysia... mak bapak kau dtg malaysia cari rzeki halal... tu pon kmu xpuas hti lg... cam sial jer indon... dtg cni jd GRO.. pui... sama la ngan plipin kiram ni... mati lh kau... terkncing...

Anonymous said...

oi budak indonesia yg mengata malaysia... mak bapak kau dtg malaysia cari rzeki halal... tu pon kmu xpuas hti lg... cam sial jer indon... dtg cni jd GRO.. pui... sama la ngan plipin kiram ni... mati lh kau... terkncing...

Anonymous said...

c0ngrats VAT69... Im so proud of U ! Well done..sikit masa lg, si Kiram pasti kena heart attack..hahaha

Anonymous said...

Lepas ni, lambang yg Kiram slalu guna kt background tu plak yg akan kena tukar hehe. Baik kau mnyorok cpat. Bawak putri palsu tu skali.

Anonymous said...

indon takde penjajah pasal negara korg takde bahan mentah yg bermutu..pasal tu korg miskin otak pun miskin layak keje buruh ladang jer..cerminlah muke korg dulu mamat indon..dtg p sabah jadi peminta sedekah kat jejambat dasar tak tau maluuuuuuu...

Anonymous said...

Mau heart attack kiram.....allllooollloo jgn keras dulu malaysian nak dia hidup2 mai serah diri kat sini.....

Anonymous said...

Hebat..hebat ni sekali attack ja terus tutup cerita pasal tiram.

Anonymous said...

Ntah...nak mengata negara org konon...negara sendiri pon haru biru nak nam jahanam...lg mau hina negara org...cehhhh...bodoh alang ini kambing daaaa

Anonymous said...

kita tak suka si anon kt atas tu jgn kita hina2 dia dn negaranya. doakan rahmat Allah turun pada mereka. jangan kita jadik sama mcm dia bckap yg sia2.. tunjuk la keperibadian kita sbagai muslim :)

Anonymous said...

Jika benarlah Komando VAT69 yg bgi syiling 50sen tu..Alhamdulillah & rasa bangga pd anda smua wahai perwira negara...bagi ketaq lutut si tiram tua tu! Sdgkan pengganas sulu yg kononnya terkenal hebat sgt berperangpun... anggota VAT69 dapat menyusup & kantoikan...apa la sgt petualang dlm negara..Jadi ingat2 la sikit puak2 pengkhianat bangsa & agama..jgn kau ingat VAT69 akan berdiam diri dgn kemudaratan yg puak2 kau dah buat kt Msia yg berdaulat ni...Ayuh VAT69...kuatkan semangat & waspada langkahmu..kami rakyat yg cintakan keamanan sgt mhargai jasamu & akan sntiasa menyokong & mendoakan kejayaanmu. ....wahai perwira negara...

Anonymous said...

Rgk power!

Anonymous said...

syabas kpada komando malaysia...terbaik lah.....mmg handal...malaysia blehhh...kpada mat indon minah indon...malaysia x bongkak cm korang...kami rkyt yg sgt berhemah....tabik utk pjuang2 malaysia...

Anonymous said...

Rakyat indonesia...yg duk dimalaysia...smua x nk blik indonesia...sbb ape...fkir sndiri...VAT 69 terbaik

Anonymous said...

Indonesian Sialan! (Part of them) yg keturunan Maling, Pencacai, Pemintak Sedekah..Kesian..Nothing To Proud With. 1st Negara Yg Bagi Bantuan Kemanusian Apabila Negara Diaorg Kena Bala Bencana is MALAYSIA. Indon is Pusat Bencana & Gempa Bumi. Tu Pun Masih X sedar diri jugak. Sbb tu Allah turunkan bala..Sila la bukak mata, bukak minda and sedar diri tu sikit...Puihhhh! FUCK Anonymous From INDON!

Anonymous said...

korang jgn cakap sebarang kat sini. tak pasal2 sepasukan polis tercegat kat luar pintu korang nanti...

Anonymous said...

Syukor Alhamdulillah, kita hanya merancang, Allah mengizinkan....

Anonymous said...

alhamdulillah..sesungguhnya ALLAH itu maha kuasa..sehebat mana pun perancangan yahudi & kafir,mereka kena ingat kuasa yg paling besar adalah ALLAH..ya ALLAH,kepada engkau sahajalah kami memohon pertolongan..hapuskan lah musuh2 ISLAM ya ALLAH..sesungguhnya engkau lah yg MAHA BERKUASA di atas muka bumi ini..

Anonymous said...

Syabas buat insan misteri yang memberikan syiling kat budak tu .... sekurang kurang Pak Kiram tu dapat mesej yang "MUSUH NEGARA DAPAT DIJEJAKI DAN DIDEKATI, MALAH BOLEH DIMUSNAHKAN WALAU DI MANA BERSEMBUNYI JIKA KITA MAHU MELAKUKANNYA ....

Anonymous said...

alhamdulillah..sesungguhnya ALLAH itu maha kuasa..sehebat mana pun perancangan yahudi & kafir,mereka kena ingat kuasa yg paling besar adalah ALLAH..ya ALLAH,kepada engkau sahajalah kami memohon pertolongan..hapuskan lah musuh2 ISLAM ya ALLAH..sesungguhnya engkau lah yg MAHA BERKUASA di atas muka bumi ini..

Anonymous said...

Indogsialan lo..datang malaysia jadi peminta sedekah puiii bahasa tunggang langgang hahaha

Tok Wan said...

Komando letak setem Malaysia pada setiap peluru (saiz besar) masa tu. he he..~

Anonymous said...

SYABAS TO ATM & PDRM !!!

Smoga smuanya cepat2 berakhir...

Anonymous said...

Ada surprise besar untuk kiram kali ini..

Anonymous said...

Dah tentu GGK sebab luar negara...welldone

Anonymous said...

ada org mental plak ni.kkkkkkkkk...tahniah PDRM.VAT 69.

Anonymous said...

Ko diam la indon. Pergi cangkol tanah sana. Phuiiii!!!

Anonymous said...

Indogsial suda menyalakk..

Anonymous said...

Bgus la unik tindakan khas(utk) bgi syiling kat bdak 2....biar brgegar ckit diorg pnya leader...kmando byk prgerakan dlm htan...unik tindakan khas(utk)byk prgerakan dalam bandar...

hairee76 said...

"AGI IDUP, AGI GALEBAN"...

Anonymous said...

siap kasi duit baru tu.power promote duit baru.kalo bg sume jenis duit syiling lg power

Anonymous said...

sudah lah, jangan bergaduh sesama manusia, kita semua hamba tuhan. namun yg benar katakn benar, yg salah, katakn salah. Apapun, aku bangga jd rakyat Malaysia, n berbangga dengan keberanian komando n pejuang2 negara kita. Buang yg keruh, ambil yg jernih, rapatkan saf kita...

Anonymous said...

siap kasi duit baru lagi.power2.patut kasi lg kat budak2 ln sorg satu sume jenis duit syiling.lg power

Anonymous said...

sudah lah, jangan bergaduh sesama manusia, kita semua hamba tuhan. namun yg benar katakn benar, yg salah, katakn salah. Apapun, aku bangga jd rakyat Malaysia, n berbangga dengan keberanian komando n pejuang2 negara kita. Buang yg keruh, ambil yg jernih, perbetul n rapatkan saf kita...

Anonymous said...

sekali yang amik gambar dan bagi duit limaposen tu bukan komando Malaysia...tapi blogger Malaysia yang nak cari berita pasal kiram....tak pasal2 si Kiram tu sakit jantung dan mengalami masalah kencing malam...kikikiki

Anonymous said...

Terbaekkk lah.mantap pasukan malaysia.....

Anonymous said...

Eleh indon ni..dahla dtg negara org,org bg makan segala..pastu buat hal..dera ank org sana sini..menyemak je.buat berat malaysia je..xsedar diri!

nur nilam sari said...

Tahniah dan syabas PDRM & ATM....duit 50 sen gambar AGUNG Malaysia negara berdaulat, untuk menunjukkan nilainya 50 sen sajeeeeee....yoyo

Anonymous said...

Celaka indon

Anonymous said...

tiba2 ada la plak org indo x sedar diri menyelinap masuk dlm ruang komen ni adedede.... suhhhh suhhhhh suhhhhh pergi dari sini... kehadiran anda tidak di alu2kan...

Anonymous said...

ATM&PDRM all the best...indonesia mmg lah dengki dgn kita...diorang harap besaq saja...apa pon tarak.majukanlah dulu negara hampa baru belajaq guna senapang...

Anonymous said...

inDOGneSIAL.....
garuda di dadaku?....
garulah buah dadaku........

Anonymous said...

kesiannnn indon yg tersesat kat blog sini....apesal ko goblok banget??? kan dah lunyai kena tibai ngan org malaysia....

Janggot Photography said...

hek eleh indon tu..jgn sampai tetibe kat pusat ko ade coin 5sen plak..br ko tau...

Anonymous said...

Menatang mamat indon ni...aku pegi bandung tahun lepas korang xhabis2 nak jual barang ko..start dari smpai Tangkubang Perahu smapilah puncak,ikot je suh kita beli barang dia...sory indon,kt malaysia xde la merayu2 mcm tu suh beli brang..ko nak kutuk lak negara aku ni..geng2 korang pun merempat kt negara ni..sedar diri la sialan indon

Anonymous said...

hahaha..padan muka si kiram..kena intip sudah..haha

Anonymous said...

Ada indon miskin muka kelabu masuk la pulak.. oi, indon, tu simen sdh campur ka? pi kerja. Lapas ni ko pi siram tu pokok mangga sia.. Kasi abis milo saja kerja ko.. Ni puntung gudang garam sepa yang bertempiaran nih? Pi sapu!!

Anonymous said...

go go...tangkap si kiram hidup2

Anonymous said...

hahhahhhaa...jgn pandang rendah pada komando2 da MALAYSIA...........mmg terrrbaekkk...............

Anonymous said...

HAHAHAHA... lawalah ATM.. jadi sos lah ko tiram

Anonymous said...

Lepas ni berlubang "50sen" lah kepala Kiram.

Anonymous said...

ggk green berret punye keje la ni..kasi gertak sket....x tido lena la si sos tiram ni..karam la lps ni..wakakakaka

MOO said...

tu sebagai tanda amaran pasni hantar kepala abgimuddin plak depan rumah kiramtiram tu

Anonymous said...

Yang hebat dan terhebat, dengan 50 sen Filipina bergolak. Indon yang menyampok tu, tangkap hidup-hidup jadikan umpan Sulu.... Nyampah i....

Anonymous said...

Yang hebat dan terhebat, dengan 50 sen Filipina bergolak. Indon yang menyampok tu, tangkap hidup-hidup jadikan umpan Sulu.... Nyampah i....

Anonymous said...

tak kira komando polis ke tentera ke yg penting dari malaysia yg lakukan syabas polis dan tentera kita rakyat malaysia jangan bergaduh pasal komando mana yng penting anggota keselamatan malaysia yang lakukan

Anonymous said...

ANON 1:32

koin 50 sen tu tukaq kat ngara hang dpt brapa rupiah eh ? koin 50 indon kalau tukar dkt sini ko nak beli tai ayam pun ayam tak sudi . bangang . tu la pasal , negara ko takde kot yg buat strategi cenggini , asek2 ganyang je kan ? yela dah bapak sukarno ko ajar ganyang jee . akal tanak pakai . hahaha

jasmine aiman said...

Aikkkk,,,de juga diktator kuku keparat aka indosial ni kat sini,,,,sampah tollllll

Anonymous said...

ni namanya psychology war. hanya "duit syiling Malaysia"ditinggalkan sebagai bukti yang menunjukan "komando vat69 was here".. goodjob! kalau da sampai sana tiba2 serang rumah kiram memang sucide la namanya.

jasmine aiman said...

Jommmmmm kite gempur mat indon tu,,,huhuhu,,,,bising,,mulut cam BABUI,,,

Anonymous said...

Its grup gerak khas..

Anonymous said...

Negara2 jiran banyak berlaku bencana alam sebagai peringatan dari Allah..syukur Malaysia masih dalam lindunganNya. Semoga isu di sabah cepat berakhir dan semoga kedaulatan dan keamanan kekal milik Malaysia. Semoga Allah swt terus melindungi Malaysiaku tercinta~

Anonymous said...

Terbaikkk GGK Malaysia...hahahaha...letak terus time bomb kat umah kiran a.k.a tiram tuh...dapat order on jer ..letupp!!! hahahaha... nasib baek gertak bagi duit 50 sen jer dulu..ntah2 dah ader bom dah celah gelegar umah tiram tuhh...hahahaha...

Anonymous said...

hahahaha..lawak la komen2 korang..pa pun indon mmg x tau malu..negara sendiri pn goyah, lg mau kutuk tmpt cari mkn korang ka? indon bodoh..segala2 bodoh...

Anonymous said...

Its the way... gempakla.. cmtulah...

Anonymous said...

hahaha..x siapa yg tahu sapa yg antar 50sen tu..hanya yg buat dan yg tahu saja yg tahu..hutang darah d bayar darah. from WARISAN DARAH PERWIRA.

Anonymous said...

heheheh..syabas wira2 kita..plan mau ada..lepas hantaq selori coin kt depan umah dia..biaq dia nk kentut pn xleh dh..

Anonymous said...

Fakta tentang indon:
-merempat di negara org,buat jenayah mcm kat negara sndiri.
-curi duit majikan (pembantu rumah indon)
-mendera kanak2.kalau dera org dewasa dia x brani.dgn kanak2 pon boleh lah.
-merampas laki org sambil mengikis harta.
-paling xbleh blah..drama indon smpi beratus episod dan watak utama drama tu mesti sial/nasib baik dan bodoh dr episod 1 smpi tamat.

sekian.

Anonymous said...

Syabas dan bangga dengan pasukan Malaysia. Apapun harap jgn lah kita bertekak sesama rumpun nusantara. Kami marah kerana negara diceroboh oleh pengganas yang membunuh polis dan askar kami. kalau datang nak berkawan insyaAllah kami terima sesama manusia. Kita berkongsi bumi Allah dan Datuk Adam yang sama.

Anonymous said...

study dulu pasal semua team komando d negara kita. jangan sebarang cerita jika cetek ilmu. berilmu kerana mendalami fakta, membuat andaian kerana kekurangan ilmu.

Anonymous said...

Ntah ntah si Kiram tu dah cabut lari ke mana ntah atau dia tengah perasap kemenyan dok seru mambang saka nenek moyang dia,Bapak khurafat dan syirik pun ia si Kiram nie,yelah pengawal elit si Kiram pun tak sempat nak buat apa sebab komando kita lagi Canggih dan best.

Anonymous said...

Itu baru 50 sen ko dah nak terkencing kiram,haaa pas ni ko p la dialisis bnyk2 sblm 50 sen tu yg p dialisis mu,haha...go komando go,go!!!

Anonymous said...

Indon yg tak sedar diri tu terdiri dalam gulungan "INDON JEMBUT" kepada kekawan yg selalu terjumpa komen dpd puak puak indon niii jgn buang masa berhujjah dgn mereka cuma taip kan dua perkataan ini "INDON JEMBUT" lpas tu snyap le malaun ni macam tikus jatuh ke beras.

saudagar mimpi said...

Itu baru bagi 50 sen.... Kalu bagi 50 inggit mau menggelupur tu.... He he he.... Tahniah... Anyway sapa buleh teka sapakah yang bagi syiling tu dgn tepat... Aku bagi 50 sen...

saudagar mimpi said...

Itu baru bagi 50 sen.... Kalu bagi 50 inggit mau menggelupur tu.... He he he.... Tahniah... Anyway sapa buleh teka sapakah yang bagi syiling tu dgn tepat... Aku bagi 50 sen...

Anonymous said...

Yg bt keja tu GGK.pasni lg bgs GGK pegi tampal setem msia kt mesin hemodialisis kiram tu tme dia tdo smntara tgu siap.bgn2 tgk ad setem msia.maunya mmpus terkangkang d kerusi tu.tmsuk ngn jacel katak

Anonymous said...

HIDUP MALAYSIA.....SYABAS & TAHNIAH KEPADA KOMANDO MALAYSIA....Biar la org dri indon tu ktuk kta..xpyah la mok kaitkan hal negara dorg plk..Orang yang komen td tu mmg SALAH SEORANG warga indon yg xtau nk hormat negara jiran lnsung....xyah la myampuk bkin masalah sja..baik diam2 jga HAL NEGARA msing2....apapun saya bangga ngan tindakan komando malaysia...bkn snang mok bolos tmpt c PENGANAS tu.....

Anonymous said...

Vat69 la kwn....ggk tempur je main psychology ni polis...

Anonymous said...

naseb baik ditemui di luar rumah tu,kalau terus di dalam rumah,mau pindah kluar jugak...kalau sekeping50 puluh sen tu 'perang psychology' dan simbolik menunjukkan50 org di situ..bayangkan lagi seram kalau hanya tinggal 50 jam lagi untuk buta keputusan..huhuh

Anonymous said...

http://satuhala.blogspot.com/2012/07/pahlawan-setem-malaysia-pada-peluru.html

Anonymous said...

Sbnrnya yg wat ni komando vat69....bkn ggk atm.... psycho ni d ajar dlm 69 pdrm ada source or SB smpi thu rmah kiram tu...dan d salurkan kpd unit 69 .... mreka akn mmantau pgrakan kiram... sprti pengawasan yg sering d lakukn pdrm

Anonymous said...

komando elite ni...

Anonymous said...

syabas komando ku...
kamu harus ingat kami rakyat sentiasa di belakang kamu smua...
love u komando...

MR J said...

Aiv tual

Anonymous said...

sya stuju dgn kyataan ini...

Anonymous said...

bergerak dalam senyap, ranting tak patah, daun tak bergoyang...awas pengganas sulu, jangan buat main dengan perwira negara...satu peluru satu sulu.

Che Mohamed Nuzi Che Seman said...

bergerak dalam senyap, ranting tak patah, daun tak bergoyang...awas pengganas sulu, jangan buat main dengan perwira negara...satu peluru satu sulu.

Alexander Zulqarnain said...

biasanya yg wat misi luar negara ni bukannye komando vat 69.. tetapi komando tentera, komando gerup gerak khas :)

Alexander Zulqarnain said...

yang buat mission luar negara bukan komando vat 69 la.. biasanya komando gerup gerak khas :)

Anonymous said...

Kalau atuk aku panggil askar "gila". Habis lah ko kiram... jgn main-main ngan komando Malaysia!

Anonymous said...

Kiram mau dok siram dgn air taik ja...

a_hisham76 said...

Anon 1:32
Ahh udah dong jangan gangguin mereka2, eh kamu ada gak ibu atau kakak mu yang mau kerja jadi pembantu di rumah ku? Untuk bersihin najis anak2 kecil ku? Gaji nya lumayan dong, sama banyk dgn gaji Dosen di Universitas di Indonesia. Ayuh dong jangan fikir lama2......LoL

Anonymous said...

Terbaekkkk Boboboi....padan muke koe Tiramm tua karadut tak sedar diri....

1. Depa nie buta sejarah semua....ingat zaman kesultanan dulu2 ke nie....... dah tak sedap ke nasikkkk :P :P :P

Anonymous said...

Cayalah, komando kita still the best....

Anonymous said...

Nanti hantar pulak first day cover stamp Pos Malaysia by hand ke rumah satu lagi kimak cakap besar Nur Misuari

Anonymous said...

Nyawa tiram berharga 50sen...itu kiasan sebijik peluru...

Anonymous said...

Pasukan VAT69 je ke komando yang kita ada?? Mcm mana pula dgn GGK, PASCAL, PASCAU ATM?? Saya tak rasa tugas VAT69 menyusup masuk behind enemy lines. Specialization VAT69 is gerilla warfare. Bagilah pujian sikit utk komando ATM jgak.

Anonymous said...

haha.. takut le tu.. THIS IS MALAYSIA!!!

Enal Sword said...

tu belum paskal lg... kalau tk aku rasa da aruah kiram ni

Anonymous said...

Syabas. Berderau baca.

Rasanya sebelum ini, kita tidak nampak bahaya Sulu dan tidak dapat kesan pergerakan dan rancangan mereka untuk serang Malaysia.

Diharapkan selepas ini, risikan dapat dilalukan dari masa ke semasa supaya dapat berita awal jika ada lagi pergerakan musuh mau masuk Malaysia macam yang dah terjadi sebelum ini.

I love Malaysia!

suhaime ame said...

Mungkin bukan komando vat69 yg bagi. Tapi rejemen gerak khas...komando atm

Anonymous said...

Bkn komando 69 tp komando tentera

Anonymous said...

aku hairan ada mamat indon d sini. lu jaga lu punya negara dulu. duduk pun merempat. aduhai

Anonymous said...

Woi..woi..jgn marah indon tu..dia tumpang mkn lima kupang ja...

cikgu fadzil said...

Syabas. VAT69 & ATM Terbaik...

Anonymous said...

Syabas.elok bg kain kapan je skali suruh si tiram siap2 ajal dh dekat.mana ati x terasa teman seperjuangan mati dilayan mcm binatang.kasi tebas semua tausug!!

Anonymous said...

tp knpa gmbar kedua tuu samar2 je..klu bestnye ade sumber yg sahih.

Anonymous said...

tp knpa gmbar kedua tuu samar2 je..klu bestnye ade sumber yg sahih.

Anonymous said...

Under attack!!waiting for command!!

Cipher said...

Keje tampal setem kat Singapura tu tak confirm betul atau tak sbb Shah Paskal sendiri tak dpt tau kesahihan cerita tersebut. Walaupun artikel mengenai tampal setem dikeluarkan di blog MoM, ia sebenarnya artikel orang lain. Bukan dari Shah Paskal. Cuma yg confirm sahih, komando GGK kita pernah masuk ke ruang latihan kereta kebal Singapura di bawah tanah dimana keluasan ruang tersebut menyamai bandar Seremban. Yg ni confirm sahih sbb komando tu masih hidup & dah bersara pun dari perkhidmatan.

Iwan Muls said...

Sebenarnya tugas melakukan sabotage ini adalah tugas komando tentera darat atau dikenali sebagai Gerakhas...itu adalah tugas hakiki mereka..jadi saya rasa ini bukan dilakukan oleh vat69...tapi dilakukan oleh pasukan gerakhas kita...contohnya kejadian menandakan setem pada singapore dulu dilakukan oleh sahabat setugas saya yang sekarang sudah bersara...bukan saya memperkecilkan kebolehan vat69 tapi ini adalah kenyataannya...ini kerana kami dilatih dan berulangkali mempraktikkannya pada kejadian sebenar...contohnya di somalia...dibosnia...kerana untuk membuatkan musuh dalam keadaan serba huru hara...maaf sekali lagi bukan untuk membezakan atau menunjukkan mana yg baik atau tidak...tapi untuk menyatakan yang sebenarnya.

Anonymous said...



NI SATU LAGI KOMEN ANON BANGANG.... 15/3 1:56, kau BANGANG kata:

byar sewa tmpt letak keta kot. . . hahaha

DAH SAH KAU NI BANGANG. GGK GI SANA TAK NAIK KETE TAU. GGK PUN ADA ILMU JGAK. TAPI TAKLAH ILMU HITAM. TUP TUP ADA JE SEBELAH EKAU!!! BANGANG ANON 1:56

Anonymous said...

NI SATU LAGI KOMEN ANON BANGANG.... 15/3 1:56, kau BANGANG kata:

byar sewa tmpt letak keta kot. . . hahaha

DAH SAH KAU NI BANGANG. GGK GI SANA TAK NAIK KETE TAU. GGK PUN ADA ILMU JGAK. TAPI TAKLAH ILMU HITAM. TUP TUP ADA JE SEBELAH EKAU!!! BANGANG ANON 1:56

Iwan Muls said...

Saya setuju...tapi dalam kes melibatkan negara luar atau konflik luar seperti singapore dulu...komando tentera akan dihantar...dan anggota yg terlibat sewaktu kejadian menanda setem kepada singapore adalah anggota ggk yang sdh pencen dan masih berkhidmat...berbeza diantara sb dan perisikan khas

Akmal Haiqal said...

hahaha biar betul bro..lucu plak aku baca.. itu tanda kecekapan Risik Komando kita menyelinap masuk ke Kem Tentera mereka hingga ke meja General pun btukar bendera haha

Anonymous said...

hanya dengan 50sen, filipina jadi gempar..

confirm kiram dan pengikut2nya terpinga2..

orang indon tak payah jeles la..korang apa ada? yang ada tau dera baby saja..bikin malu!!!

Anonymous said...

askar 'gila' aka askar 'askar putus wayar'. go ggk 21 komando. :)

Anonymous said...

askar gila aka 'askar putus wayar'. go ggk 21 komando go..... :)

Anonymous said...

Bodoh btol indon. Negara sendiri haru biru lagi mau komen my lovely malaysia. Kaum kau org indon mmg sesuai keje cuci jamban sbb kau org mmg keturunan taik. Mmg sesuai angkat batu bata semua. Sebab tu bila suh jaga baby pon dicampak2 baby tu sbb keturunan korg dah sebati dengan campak batu bata n campak berus jamban. Go home indo. U're drunk!

Anonymous said...

Pecatje bibik tu. Kekwat btol dia

Anonymous said...

Ini GGK punya kerja lah . Ayah aku tentera dia ckp GGK je yg boleh buat misi smpai ke luar negara . Dulu Bukit Batok , lanun somalia semua GGK punya kerja . Cita-Cita aku untuk jadi GGK "Kedatangan mu tidak di undang,Jika ragu2 sila pulang"

Anonymous said...

tp nape tak dpt info yg mereka akan serang sabah ye? sedangkan biasa menyusup ke sana..sekadar bertanya..

Anonymous said...

yess..komando malaysia vat69..terbaik di dunia..dats a reality..jaga ko kiram..klu kami mahu sebelih kau anytime anywhere saja..tp kmi punya hati dan perasaan keislaman..tp kau xda hati prt malu saja pggl kau islam klu kau perangai tamak ..ingat nt kau mati 6kaki jugak ko punya kubur..

Anonymous said...

yess..komando malaysia vat69..terbaik di dunia..dats a reality..jaga ko kiram..klu kami mahu sebelih kau anytime anywhere saja..tp kmi punya hati dan perasaan keislaman..tp kau xda hati prt malu saja pggl kau islam klu kau perangai tamak ..ingat nt kau mati 6kaki jugak ko punya kubur..

Anonymous said...

laaaa kat sini rupanya indon ni...patut la najis2 kat office aku tak diangkut...sampah sarap pun dah berulat...woiiii...simpan enset tu..jgn main tenet je...pg cuci jamban tu..aku saje je x pump taik aku td..sbb nak bg ko cuci...pastu g buang sampah sarap yg dah berulat tu...dlm sampah tu ade tin2 kosong..pandai2 la ko kutip pastu g jual..buat beli topup untuk online...hhhaaa

Anonymous said...

Buduh pnya indon. nda sedar diri. nda pndai bersyukur. bodoh yg amat sih.

Anonymous said...

can't wait to see all of them extinct from this earth. Shit the Kiram's Family!

Anonymous said...

Hahaha..kelakar la plak baca..kesian minah indon tu..baru je nk menyalak..

ahisham said...

salute to komando GGK.

newfolder said...

well done, proud with all of you... may Allah bless..

shah said...

kemungkinan besar komando vat 69 kerana negara sedang menghadapi konflik dgn bukan negara berdaulat..

Anonymous said...

Dasar INDONESIAL! tak sedar diri... orang bagi cari rezeki kat Malaysia pun kau masih kufur nikmat....

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 248   Newer› Newest»