Tuesday, March 5, 2013

GAMBAR NAJIB DI BAKAR DI KEDUTAAN FILIPINA




84 comments:

moon said...

Kesabaran kami Rakyat Malaysia ada hadnya..Terimalah akibatnye jika dah mencabar.

Unknown said...

Butoh hampa la..kawan aku mati xda sapa yg btangungjwb..nie sulu punya puak

p!Jaaa said...

Bangang betul rakyat filipina ni...korang datang memberontak tempat kami,korang ingat kami nk diam ke??...bila kene ambush tau pulak marah...korg panggil tentera2 korg tu balik ke pangkal jalan dulu la...

moon said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Selagi ada DAJJAL dlm ngr kite yg dok mnghasut org luar mmbenci kjaan skrg selagi itula ngr kite xaman...

Dajjal itu dulu perlu kite rakyat Malaysia lupuskan dgn keturunan dan suku sakat dia...

anyss said...

Assalamualaikum,
Hu hu hu hu tak kan dia orang nak mintak kita pi hantar kek terpacak lilin kat Lahad Datu...apa daaaaa!

pemerhati said...

Kami bg rundingan dekat sebulan utk korg blah dr negara kami. Korg x mau kan..so terima lah akibatnya! Klau korg serang negara len dah awal2 mampos!

ejoy and aie said...

iya betool. . serang negara org. . pastu tunjuk perasaan. .

Anonymous said...

Depa bodoh sm je cm askar bodoh depa

Anonymous said...

Biasa la tu...cuba kita org malaysia dtg menceroboh ke filipina dgn bersenjata,adakah kerajaan filipina mau bg can kat kita nak runding2...silap hb blm sempat jejakkan kaki ke tanah filipina kita dah kojol kena tembak...

Anonymous said...

Bangang pnya pilipin..ttbe ko nak menyalak pehal..masa mula2 korg wt hal xde lak ko nk ajak sulu tu balik n jgn kacao kitorg..babi pnya filipina..da bg dk sini..taik yg ko bals

caeins pida said...

Betul tu..dajal dlm negara kita ni perlu dihapuskan dulu

Remy Orlando said...

dajal yg ko ckp tu aku tau..tp ko kene igt..tiada bukti apa2 ko tak layak gelar org tu dajal..ko ni terlalu tak sub ngan utusan ngan tv3suku..sbb tu mental ko ni problem..smlm yg ko ckp dajal tu telah saman utusan ngan tv3suku..ada tak kuar brita smlm ???

Anonymous said...

Ini semua filipina punya propaganda...ko kena faham...sabah tu dah mmg lama depa dok nak...sampai dari perjanjian cobbod lagi depa tak puas hati.....

Anonymous said...

da la menceroboh msk....lg mau kuang ajor........

Anonymous said...

BERANI CEROBOH BERANI LAH TANGGUNG

Anonymous said...

Tu puak2 pr. Kalau dia mengata kerajaan, freedom of expression. Bila mengata dia, saman terus. Bertaubatlah.

Anonymous said...

Dorg lupa..brape ramai rakyat filipina bekerja di sabah..kalau org2 kita pun memberontak sama g dajalkan rakyat dorg,cmane?ni segelintir yg diupah utk buat perhimpunan depan kedutaan Malaysia di filipina ni..ni semua ada agenda tersembunyi nak hancurkan negara Malaysia.Celaka bagi kamu si tua ganyut kiram III!!!!!

Anonymous said...

Apsal xnak saman reuters?? Dalam negara bley la nak saman2.

Anonymous said...

haram jadah filipin!

Anonymous said...

Remy Orlando...

U ulang soklan tuh I SAMAN U....

tapi media filipina dan REUTERS yg lapor...UM + TV 3 cume melaporkan kembali berita itu...

belum jadi pm dah bongkak..sama ngan penjilat2 dia trmsk ko...

MANA JAM OMEGA?

Anonymous said...

kurang ajar punya rakyat philipina...agak2 lah weii nk bakar gambar pm kita...

Anonymous said...

Ada keluar berita malam tadi. Apa je yang sidajal tu leh buat selain saman? Sikit2 saman! Bila wartawan tanya takmo jawab sebaliknya nak saman wartawan juga!Dah jenis pengkhianat dan peliwat tegar apapun x boleh!

Anonymous said...

Fake sial gambar nie...puok dajjal nie klu nk menipu pun agak agak la...bangsat punya makhluk ko nie...

Anonymous said...

dei...pa la durang ni..sepa suruh sendiri tempah ticket p neraka..

Anonymous said...

Dajal kqta jgn tanya nanti i saman, kalu tgk beruta kat haramjadah dqn suara keajalan lg jahat penuh dgm fitnah n propa saje....
bertaubatla dajjal seblm mampus

Anonymous said...

nik aziz tentu sukeeee. gambar musuh dia kena bakor.

Anonymous said...

Remy orlando lu x tgk berita ker?....

Zolraya said...

Siapa lagi yang sanggup jual maruah negara dan bangsa dan agama demi putrajaya?

Anonymous said...

Rakyat Filipina tak banggang dan bodoh tapi mereka ini telah diperbodohkan oleh pengkhianat bangsa & negara sendiri yg bercita2ingin menjadi PM. Pengkhianat ini sanggup mengadai nyawa orang lain demi kepentingan dia sendiri malah dia sendiri sanggup mengadai agama kerana nk jadi PM...laknat betul si aljuburi ini...

Anonymous said...

Syabas Dato Najib.Keputusan yg tepat.Pencerobohan harus ditangani dengan cara apa sekalipun.Selamat berjuang kepada perwira tanahair.Kami doakan keselamatan kalian.Amin.

zaiza koizora said...

kurang ajar pnya rakyat sulu!sblm ni negara kami aman.tp di sbb kn kamu abs wira kami..org mcm ni elok kna tembak je!

Anonymous said...

Dari dulu lg dorang nak tapi dorang xbrani ...skunk dorang brani sebb ada pihak tertentu menyokong dorang baru dorang brani ceroboh...puak mana lg yang suke nak ubah sejarah kita sedang dorang kata komunis hero sebenar masa dulu xmustahil hal ni puak tertentu yang mulakan dulu tragedi lahad datu ni......

Anonymous said...

REMY ORLANDO....hang cakap apa neh? kau ingat TV3 ngan utusan ni cabuk macam media pakatan ker dalam menyampaikan berita? hanya berita terpilih. BRO semalam ada keluarlah bro dalam berita dan surat khabor hari ni...hal berkaitan Anwar pengkhianat tu saman dua media nih...apa lah lu merepek...tulah akibatnya kalau suka boikot tak kira masa. sampai berita pun kau tak tau. Anwar siap ugut pemberita lagi..." U ULANG...I saman U PULAK"...itu bait-bait wahyu Anwar nak gempak orang bila dah terjerat. Anwar memang DAJAL..... takkan semua kehidupan ni penuh kebetulan BRO...kebetulannya semalam ANWAR saman dan nafikan terlibat....pihak KIRAM melalui anakdaranya buat sidang akhbar kata Pembangkang tak terlibat...dan NUr Misuari plak bersidang nak jadi orang tengah kononnya boleh selesaikan konflik.... parah kepala hotak dia orang neh. Bukanker hari tu Misuari cakap kalau sentuh tentera sulu yang ceroboh tu dia akan hantar tentera serang sabah.... Anwar memang pengkhianat. Cuba selidik mana hilang dan perginya Tian Chua dan Bang NuN di kala ini......

Anonymous said...

BANGSAT punya ANWAR IBRAHIM...

Anonymous said...

Dajal tu....tu lah kerje dia....dok mnghasut org suroh negara ni kacau bilau....nak nafi ape lgi, memang kerje dia...tengok peragai dia, ape rakan baik dia kata ( Nalakarupan ) lepas bsundal dgn jalang kmudian dia jadi iman....d msjid ngara..manusia dua alam...depan boleh...belakangpun boleh..

Anonymous said...

Remy Orlando katak bawah tempurung... tiap2 hari baca haprakdaily dengan suara keldai. Mana nak berkembang minda...

Cuba baca utusan harini, pasti ko akan tengok satu artikel pasal utusan disaman oleh Al-Juburi.. ala si DAJJAL aka PELIWAT haram jadah tu...!!!!!!!

Anonymous said...

WOI...!! APA YANG HANG NIH BIDOH SANGAT...!!! YANG PUOK2 HANG DUK FITNAH SANA SINI TUH APA BUTUH NYAA???BANGANG!!! SIKIT² FITNAH KAT NUAR...PUOK HANG LAH YANG BODOH SIAL!!!!!

Anonymous said...

shitesss

Anonymous said...

kerajaan malaysia bagi ni org sulu ic, skrg dorang gigit balik ni kerajaan malaysia, IC projek, dlu dorang cuma beberapa ribu sj, lpas tu tiba2 jadi 2 juta lebih di sbh disbbkan oleh ic projek, sepa dalangnya? Anuar kah? Tun mahathir dah mengaku dlm news RCI. Tapi apa pun, mimang kurang hajar org yg bakar gmbr PM kita...

Anonymous said...

haha.....sya stuju....hidup kerajaann.......nk saman...saman la..tu yg kome pandai pun...lain tk pndai....sok2 klau dpat memerintah tak smpai 5 minit asyik dok kena saman plak......saman tkpe lgi.....klau kena serang terus mampuss.....katak mmpus lgi mulia dri kome tu...

Anonymous said...

ek eh.. diorang yang ceroboh negara orang, nak memberontak lak.. alahai.. nampak sangat otak tu sempit... kalau berdemo sebab ceroboh tempat diorang, lain la... hai.. memang kena cari musuh dlm selimut.. tendang dia kuar, jgn bg dok dlm negara ni dah

serikandi melayu

Anonymous said...

U may burn anything U want U Muggy Pinoy Scumbag. But Once U burn our flagship its mean U just turn our heat to full of hatred. Watch Out Pinoy! Watch your back!

Anonymous said...

U may burn anything U want U Muggy Pinoy Scumbag. But Once U burn our flagship its mean U just turn our heat to full of hatred. Watch Out Pinoy! Watch your back!

Anonymous said...

ek eh.. diorang yang ceroboh negara orang, nak memberontak lak.. alahai.. nampak sangat otak tu sempit... kalau berdemo sebab ceroboh tempat diorang, lain la... hai.. memang kena cari musuh dlm selimut.. tendang dia kuar, jgn bg dok dlm negara ni dah

serikandi melayu

Dass said...

kerajaan telah memberikan kerakyatan mudah kepada dorang semua ni, dulu cuma ada beberapa ribu sj di dbh, tp di sbbkan projek ic, dorang dah lebih 2 juta di sbh, skrg dorang gigit kerajaan yg bg dorang ic...sepa salah, anuar? tun mahathir dah mengaku dlm news RCI dlu...

Anonymous said...

Aper tajuk post tuh? Gambar Najib di bakar di Kedutaan Filipina? Kat maner? Kat KL ker?

Anonymous said...

dajal tu mmg mcm cibai kesian istri dia dpt laki mcm tu..macai2 pkr tu pn Bodoh dn bangang

Pisau Lipat said...

Dajjal kepala butuh. Hanya tau guna butuh untuk kongkek juboq budak-budak hingus macam hangpa.

Kepala dajjal ni mudus operadinya sama di mana saja.

Sikit-sikit demo. Sumbat duit dalam lubang juboq puak-puak Indon dan Filipina seorang RM10 habis lompat macam kera.

Dari zaman belajar dulu sampai sekarang tak ada kerja lain hanya rusuhan dan demo.

Buat kerja bodoh macam lembu. Tolong jawab siapa yang ada penyakit gila kuasa.

Macam ni ada hati nak jadi PM. Habis semua kena kencing. Kebebasan Akhbar. Kepala mbutuh dia.

Kalau berani sangat samanlah Reuter dan Akhbar Filipina. Mana dia ada teloq takut Mat Salleh sondol juboq dia pulak.

Orang macam ni memang takut dengan Mat Salleh. Silap2 anak dia pun kena gadai dengan geng kote kulup.

Anonymous said...

IC projek, senjata mkn tuan.,..yg mati , yg g berperang tak berlakon, tak bersandiwara pon,...yg bersandiwara, mastermind sisebalik semua ni...jgn gadoh gadoh...politik mg kotor

Anonymous said...

pada aku page ni yg bangang sebenarnyer..hang buat page mcm ni bg orang betelagah... hang dpt apa?.......besaq pahalanya ka.baik tutup ja page ni dr dok tambah dosa yg dh sememangnya byk...... tuduh sana tuduh sini padahal kejadian bukan berlaku depan mata sendiri...dok sibuk menambah dosa ja-salam

Anonymous said...

Masalah betul org macam ni kita bagi kesenangan dibalasnya dengan racun.... So far BN yg pegang malaysia kita ada yang kebulur x ada yang susah tak ada lagi rakyat kita cari makan ditempat org jadi buruh binaan bagai,jadi pelacur. Tapi dorg yg datang merantau dinegara kita bagj peluang cari rezeki jadi mcm ni kan... Mmg lahawaw punya org menyusahkan hidup je

Anonymous said...

Babi kau

Anonymous said...

bodoh punya orang filipina

Anonymous said...

Yaallah slmatkn lh saudare2ku d sabah..hpuskn penceroboh.

Anonymous said...

gambaq dajal kena baka ka!

Anonymous said...

najib dajal sbenar

Anonymous said...

Di mana dia Anwar manusia suci yang ditabalkan oleh juak2 otak sempitnya kala ini??? Ader korang nampak ker dia gi melawat jenazah wira negara, or sambut jenazah mereka di Subang Air Port??? Aderr..aderr ker manusia suci korang tu gi ucap takziah kat keluarga perwira kita yang terkorban..klu kater tak bersalah gi la sama2 dengan Najib yang korang kater jahat benor tu ziarah perwira negara..mana...mana dorang ni...mana pemimpin pakatan yang lain??? mana?? mana??? Hari first jer nampak kelibat MB Selangor melawat tu pun tersengih2 dikala orang kesedihan...budoh tol..lagi mau tertipu ke dengan puak2 yang taunya berdemo, buat huru-hara dlam negara, tuduh orang lain x demokrasi, x telus, fitnah, seleweng walhal mereka sendiri pun x support perwira negara... pemimpin pakatan ni cuma ahli politik berotak sempit!!!!! Mana tian chua a.k.a KIAN CUAK!!!!! klu ko rasa x bersalah gi la lawat keluarga perwira yang terkorban....ni menyalak depan media conperence, dok nak saman orang jer..sampai nak tanya soklan pun dah x boleh...wartawan bertanya pun nak disaman..aper ni..tolong la jawab juak2 PR yang tolol oiii...aper pemimpin2 mcm ini yang korang yang angkat dan junjung jd PM Malaysia???!! Sampai kiamat aku x redha dengan apa yang dia n korang juak2 PR dah lakukan.. Tangkap an sumbat jer dalam jel juak2 ni..baru aman Malaysia ni...Semoga ALLAH S.W.T selamatkan Malaysia daripada petualang negara niii!!!!

Anonymous said...

nak buat demo pkai la bahasa inggeris sepanduk tu xphm mesej yg cuba disampaikan -_-'

Anonymous said...

Aku tau (sambil angkat tangan ni). Jawapnnya si dajal tu la. Sapa lagi. Si dajal dgn ejen2 dia tu je yang suka sangat panggil org luar dok menyibuk.

Anonymous said...

puak2 pembangkang bodoh bangang boikot baca paper utusan tu pasal tak berkembang minda..hari2 baca harakah/keadilan..nengok tv selangor tv..mana nk bkembang..bagus lagi tuan guru hadi skurang2 nya dia bc gak utusan utk tahu berita2 semasa daripada puak2 dia nih...

Anonymous said...

padan muke najib

Anonymous said...

Setiap kesabaran ada hadnya.....rakyat filipina yang wat demonstrasi tue sudah pasti didalangi oleh parti2 politik spt mana yang berlaku di negara kita....ancaman dari luar kita mudah nak kenal pasti, tapi ancaman org kita sendiri yang paling ditakuti...fikir2kanlah...

Anonymous said...

Org mcm kau mmg pikir mcm nie.. X pikir psl org laen.. Terang lagi bersuluh pmimpin bn hidop kaye raye dok mkn hsil rakyat... ko x nmpak ke mlysia da ade hasil bumi sndiri tp barang2 tetap mahal?? Ko mgkin x kebulur sbb bergaji or senang tp org laen2?? Don't be stupid!

Carlos Santiago said...

SIAPA YANG BAGI KERAKYATAN PADA FILIPINA. ???

#
#Pemikiran Berahi Anonymous - BANkami

Anonymous said...

BAKAR JE SELAGI MANA MAMPU BAKAR...SABAH TETAP MALAYSIA PUNYA...

Anonymous said...

kedutaan filiphina di filiphina?....kahkahkah

Anonymous said...

Ini semua drama najib..dah tentu macai2 najib gak yg bakar gambar dia..lps tu tuduh org2 Anuar yg buat..

Matteus Benedict said...

wahai kawan. . jngan nak salahkan kerajaan dan pembangkang. . ingat kerajaan slalu btul kha? ingat pembangkang selalu btul kha? siapa manusia x buat silap di dunia ini korang bgtau aq? kita orang xtau siapa salah dan siapa btul . . hanya tuhan yang boleh tentukan . . pada saat ini . . skarang jngn nak tuduh anwar. jngan nak tuduh PM kita najib . . kita slamatkan negara kita dahulu . . yang lpas tu lpas lar. . . klu pembangkang cakap xda kaitan. . maksudnya xda lar. . [ saya xmnyokong dua belah2 pihak] buat apa nak mnyumpah orang. . . . dalam agama pun mngatakan myumpah orang lebih dasyat daripada membunuh . . skarang nie yang kita perlu berhati2. . ialah negara kita dalam ancaman bro . . apakah tindakan kita sebagai Rakyat Malaysia bagi membantu sedikit demi sedikit didalam hal yang sedemikian . . bukan nak mengata orang laen . . ini lah . . masyarakat Malaysia . . rasa diri betul sahaja . . kawan . . bayangkan . manusia paling pintar di dunia ini pun boleh buat salah jngankan . .kita yang normal ini yang dianugerahkan tuhan kita xbleh buat salah . . fikir dulu seblum bercakap? . . Korang kata pembangkang adalah salah . . kawan klu xda pembangkang kerajaan belh buat suka hati . ! ! oleh itu, think positif kerna negara kita didalam politik adalah seimbang . . dimana salah kerajaan akan diperbahaskan oleh pembangkang? maka secara langsung politik kita adalah balance . . okay sekarang skiranya pembangkang xda. . kerajaan bleh buat suka hati . . kita rakyat tau kha mereka buat apa terhadap ngara kita . . itu lar. jngan mnyalahkan kerajaan dan pembangkang . . paham . . negara adalah penting . . 1 Malaysia. .

Anonymous said...

yang korg gaduh sesama sendiri knpela....jgn taasub dengan parti masing ingat najib baik sngat ke???ingat anwar baik sangat ke???jgn tuduh meneuduh, fitnah tao x???yg dapat dosa korg, najib n anwar kmpul phla je...korg dpt pe..lg tambah dosa...ya Allah ya tuhanku selamatkanlah negeri tumpahnya darahku...selamatkan saudara maraku disana..selamatkanlah bumi malaysia...amin..

Anonymous said...

bodoh ko ni! ko buta ke ustat pas skang sume naik benz ada tanah berhetar lg.

Anonymous said...

AKU NAK TAMPAR KEPALA SAPA YG KUTUK PM.. SEDAP MULUT KORG JER NAK KUTUK PM MALAYSIA.. kalau tak d sebabkan pm kita yg cerdik, bertggjwb malaysia takkan aman mcm nie.. dia dah bagi bantuan BR1M dh kira bersyukur, dpt bntu kita.. malaysia ni tmpat tinggal kita, spttnya brsyukur kita tinggal d Malaysia.. entah2 yg kutuk PM tu pun makan duit bantuan jugak kan.. tp aku mng banggang giler dgn si nuar ni.. rasa mcm nak sepak jer muka dia tu!!!!!!!! Jahanam!! Pengkhianat negara.. nuar tu patut di rejam sampai mati!!!!!!! >_<"

Anonymous said...

sekali atm atk phil ni jadi padang jarak padang tekukur...igat muka mereka semua ni sure dtg malaysia pastu minta simpati cari keja..pastu x nak balik kat sana lagi dasar x tau malu punya phil..kita selalu hantar bantuan kemanusiaan kesana tpi ini balasannya bakar bendara malaysia!!akktuiii

Anonymous said...

tujuan sulu dtg ke sabah nih mmg nak mewujudkan kebencian terhadap malaysia....mula2 hanya berapa kerat jer kumpul depan kedutaan...lama2 akhbar akan buat statement apa bagai maka makin ramai akan benci malaysia di philipine...itu tektik kita dah kenal sapa yg selalu pakai....lepas nih jgm terkejut pula yg indonesia akan turut terjebak sama....kita tunggu dan lihat.....

Anonymous said...

lancau org pilipin.aku jumpe mmg aku rembatnye..babi pilipin,tggu nasib lu org..

Anonymous said...

Org suluk tak semu jahat n penganas tpi yg pengikut kiram tu sytan yg bertopeng kn agama islam.

Anonymous said...

Ya Allah...,ssgguhnye...aku tahu..Engkau sedang menguji umat-Mu di dunia ni...
Dan aku tau sepanjang kejadian yg b'laku..,Engkau Maha Mengetahui n Maha Melihat...
Kami sebagai manusia...,t'lalu lemah Ya Allah...,T'lalu lemah sgt..hinggakn...sesama manusia bleh saling salah-m'yalahi...,tak pernah untuk bangkit...dan memahami...apekh setiap pkre yg t'jadi itu hnye satu ujian dri Allah...

Wahai manusia...,ingat la...Allah baru m'uji kita sbagai manusia dgn bala yg sedikit...
yg masih ade ruang utk kita m'perbaiki diri kita....,cbe la kita m'jadi positif antara manusia..
sme2 la kita jadi manusia yg b'syukur..,kerana masih hidup di dunia yg nyata ini...
masih diberi peluang utk ke arah kebaikkn..,cbe la kita ambik sedikit...mse utk b'fikir...

Banyak lagi negara yg lbh teruk lg..Allah berikan ujian...,tp mereka masih sabar n b'doa pada yg Maha Esa...,t'lalu sengsaranye meraka b'banding kita...,cbe la kita ambil sedikit masa...,dan pejam kn mte kita...,di mana kita b'diri..di mana kita b'ada..n sampai bila...,kita sndri tak tau...,sygi la diri masing2..wahai manusia...

Yang paling pntg skrg...,kita sbgai manusia...n masih syg negara kita...,sama2 la kita b'doa n solat...,supaya negara kita...kembali aman n kembali b'satu..bkn lagi b'balah antara 1 sama lain..,jdi la umat yg m'punyai jiwa n ati yg bersih...,jgn hnye kotor yg b'ada di fikiran kita..

-kata2 dari seorg manusia yg b'ada di muka bumi ini utk smua n utk dirinye sndri-

Anonymous said...

sape sokong tok nuar. nak kena sondol le tu. hehehe...

Anonymous said...

tak paham lah orang filipina ni...kaum kesultanan sulu sendiri tak mengaku diri dorang orang filipina! tetiber dorang plak nak marah bila org sulu kene serang?

dah lah tu...orang malaysia yg menjadi jenazah dulu! bukan orang mereka pun!

Anonymous said...

Salam semua....
Tumpang lalu... nak berikan pendapat...

Pada pendapat saya semua yg berlaku ni ada hikmahnya... kepada yang terlalu taksub pada pemimpinnya sampai yg salah pun jadi betul.... masa ni lah kena berfikir kembali.... adakah politik ini bersih......

Banyak mana bersih yg dilancarkan pun kadangkala tak berguna gak... kalau pemikiran kita tidak bersih....

Jadi dicadangkan kepada semua saudara2 yang terbaca.....

Kita selaku rakyat yg sayangkan negara... berfikirlah secara rasional dan buat lah keputusan yg terbaik....

Jika kita rasa kita dah tersesat jalan... maka kembali lah ke pangkal jalan.....

Memang diakui tidak semua yang dibuat oleh pemerintah betul.... dan tidak semua yang di buat oleh pembangkang salah....

Jadi kita insan yang dianugerahkan pemikiran oleh "ALLAH" wajib berfikir dan membuat keputusan setepat2nya.... jgn terlalu taksub pada seseorang pemimpin sahaja...

Pada saya... satu masa dahulu... saya amat menyanjungi Tuan Haji Nik Aziz... namun... sejak beberapa tahun lepas sanjungan saya pada beliau telah semakin berkurang...

Hal ini kerana Pemikiran yg dianugerahkan oleh "ALLAH" pada saya... buat saya dapat berfikir secara waras mana yang betul dan mana yang salah...

Dato Sri Najib juga adalah idola saya satu ketika dahulu.. kerana mengantikan PM yg sebelum beliau... namun kebelakangan ini... perkara yg lebih kurang sama juga berlaku....

Jadi sebagai insan yang berfikiran terbuka saya rasa setiap pemimpin ada kelebihan dan kekurangan...

Kita yang harus memilih mana yg terbaik untuk mewakili kita....

Maaf jika komen saya ni tersentuh mana2 pihak yang sensitif... dan ini cuma pandangan saya sahaja...

Salam semua.....

Anonymous said...

Salam semua....
Tumpang lalu... nak berikan pendapat...

Pada pendapat saya semua yg berlaku ni ada hikmahnya... kepada yang terlalu taksub pada pemimpinnya sampai yg salah pun jadi betul.... masa ni lah kena berfikir kembali.... adakah politik ini bersih......

Banyak mana bersih yg dilancarkan pun kadangkala tak berguna gak... kalau pemikiran kita tidak bersih....

Jadi dicadangkan kepada semua saudara2 yang terbaca.....

Kita selaku rakyat yg sayangkan negara... berfikirlah secara rasional dan buat lah keputusan yg terbaik....

Jika kita rasa kita dah tersesat jalan... maka kembali lah ke pangkal jalan.....

Memang diakui tidak semua yang dibuat oleh pemerintah betul.... dan tidak semua yang di buat oleh pembangkang salah....

Jadi kita insan yang dianugerahkan pemikiran oleh "ALLAH" wajib berfikir dan membuat keputusan setepat2nya.... jgn terlalu taksub pada seseorang pemimpin sahaja...

Pada saya... satu masa dahulu... saya amat menyanjungi Tuan Haji Nik Aziz... namun... sejak beberapa tahun lepas sanjungan saya pada beliau telah semakin berkurang...

Hal ini kerana Pemikiran yg dianugerahkan oleh "ALLAH" pada saya... buat saya dapat berfikir secara waras mana yang betul dan mana yang salah...

Dato Sri Najib juga adalah idola saya satu ketika dahulu.. kerana mengantikan PM yg sebelum beliau... namun kebelakangan ini... perkara yg lebih kurang sama juga berlaku....

Jadi sebagai insan yang berfikiran terbuka saya rasa setiap pemimpin ada kelebihan dan kekurangan...

Kita yang harus memilih mana yg terbaik untuk mewakili kita....

Maaf jika komen saya ni tersentuh mana2 pihak yang sensitif... dan ini cuma pandangan saya sahaja...

Salam semua.....

Anonymous said...

Salam semua....
Tumpang lalu... nak berikan pendapat...

Pada pendapat saya semua yg berlaku ni ada hikmahnya... kepada yang terlalu taksub pada pemimpinnya sampai yg salah pun jadi betul.... masa ni lah kena berfikir kembali.... adakah politik ini bersih......

Banyak mana bersih yg dilancarkan pun kadangkala tak berguna gak... kalau pemikiran kita tidak bersih....

Jadi dicadangkan kepada semua saudara2 yang terbaca.....

Kita selaku rakyat yg sayangkan negara... berfikirlah secara rasional dan buat lah keputusan yg terbaik....

Jika kita rasa kita dah tersesat jalan... maka kembali lah ke pangkal jalan.....

Memang diakui tidak semua yang dibuat oleh pemerintah betul.... dan tidak semua yang di buat oleh pembangkang salah....

Jadi kita insan yang dianugerahkan pemikiran oleh "ALLAH" wajib berfikir dan membuat keputusan setepat2nya.... jgn terlalu taksub pada seseorang pemimpin sahaja...

Pada saya... satu masa dahulu... saya amat menyanjungi Tuan Haji Nik Aziz... namun... sejak beberapa tahun lepas sanjungan saya pada beliau telah semakin berkurang...

Hal ini kerana Pemikiran yg dianugerahkan oleh "ALLAH" pada saya... buat saya dapat berfikir secara waras mana yang betul dan mana yang salah...

Dato Sri Najib juga adalah idola saya satu ketika dahulu.. kerana mengantikan PM yg sebelum beliau... namun kebelakangan ini... perkara yg lebih kurang sama juga berlaku....

Jadi sebagai insan yang berfikiran terbuka saya rasa setiap pemimpin ada kelebihan dan kekurangan...

Kita yang harus memilih mana yg terbaik untuk mewakili kita....

Maaf jika komen saya ni tersentuh mana2 pihak yang sensitif... dan ini cuma pandangan saya sahaja...

Salam semua.....

Anonymous said...

Salam semua....
Tumpang lalu... nak berikan pendapat...

Pada pendapat saya semua yg berlaku ni ada hikmahnya... kepada yang terlalu taksub pada pemimpinnya sampai yg salah pun jadi betul.... masa ni lah kena berfikir kembali.... adakah politik ini bersih......

Banyak mana bersih yg dilancarkan pun kadangkala tak berguna gak... kalau pemikiran kita tidak bersih....

Jadi dicadangkan kepada semua saudara2 yang terbaca.....

Kita selaku rakyat yg sayangkan negara... berfikirlah secara rasional dan buat lah keputusan yg terbaik....

Jika kita rasa kita dah tersesat jalan... maka kembali lah ke pangkal jalan.....

Memang diakui tidak semua yang dibuat oleh pemerintah betul.... dan tidak semua yang di buat oleh pembangkang salah....

Jadi kita insan yang dianugerahkan pemikiran oleh "ALLAH" wajib berfikir dan membuat keputusan setepat2nya.... jgn terlalu taksub pada seseorang pemimpin sahaja...

Pada saya... satu masa dahulu... saya amat menyanjungi Tuan Haji Nik Aziz... namun... sejak beberapa tahun lepas sanjungan saya pada beliau telah semakin berkurang...

Hal ini kerana Pemikiran yg dianugerahkan oleh "ALLAH" pada saya... buat saya dapat berfikir secara waras mana yang betul dan mana yang salah...

Dato Sri Najib juga adalah idola saya satu ketika dahulu.. kerana mengantikan PM yg sebelum beliau... namun kebelakangan ini... perkara yg lebih kurang sama juga berlaku....

Jadi sebagai insan yang berfikiran terbuka saya rasa setiap pemimpin ada kelebihan dan kekurangan...

Kita yang harus memilih mana yg terbaik untuk mewakili kita....

Maaf jika komen saya ni tersentuh mana2 pihak yang sensitif... dan ini cuma pandangan saya sahaja...

Salam semua.....

Anonymous said...

inilah yg d katakn bodoh!
dah la mnceroboh & kacau tempat org,xtau malu lg..pastu nak bkar2 gmbr PM kita.. eeiii!! bodoh! geram aku!!
kasi balik dlu tu kumpulan2 pnceroboh ko sama rakyat2 ko la pelipin oii!!
mnyemak sja rkyat2 kamu sni tempat kami!
klu baik xpe jg..ini rmai yg bniat jhat!
kami rakyat malaysia cintakn keamanan & keharmonian!

peace love! :)