Monday, March 4, 2013

JOM CARI PENGKHIANAT NIE!



BANTU NEGARA !!!

Lelaki dalam foto ini sedang dikesan kedudukannya dipercayai bertindak sebagai penyokong & perisik lanun Sulu yang aktif mengawasi pergerakan pasukan keselamatan & maklumat-maklumat keselamatan berkaitan insiden di Sabah melalui media baru seperti facebook,twitter dll.

Semenjak insiden Lahad Datu dia telah banyak kali menukar nama Facebooknya & memadam gambar-gambar dirinya bersama senjata & latihan ketenteraan yang disertainya dari album fotonya.

Bantu pihak pasukan keselamatan dengan menyalurkan maklumat jika anda kenal,tahu atau ada mempunyai maklumat lokasinya atau orang-orang mencurigakan sepertinya.

Hubungi IPK Sabah 088-253 555 atau sms Rakan Cop POLISSABAH [Maklumat Aduan ] hantar ke 32728 DAPAT.

18 comments:

Anonymous said...

Muka memang muka penjenayah patut la.. Memang siap la lepak nih aku santau kau.. Tunggu!!

Anonymous said...

kalau dapat tangkap,gantung je sampai mati..dia ni seperti si kitul x boleh bagi hidup lama....boleh tergadai negara.

Jointech abi said...

pengkhianat harus dihapuskan di bumi malaysia nie....

Anonymous said...

http://www.facebook.com/radzmil.s.barri

Anonymous said...

http://www.facebook.com/radzmil.s.barri

Anonymous said...

Sebok nak jaga tepi kain negeri org negeri sendiri x te jaga

Anonymous said...

santau, supaya dia pandai serah diri

Anonymous said...

santau supaya pandai serah diri

Anonymous said...

PENGKHIANAT PETUALANG NI LEBIH TERUK DARI ANJING KURAP. GANTUNG DAN SULA AJE DEPAN KHALAYAK RAMAI. BIAR JADI PENGAJARAN PADA YG TERINGIN ATAU BERHAJAT NAK JADI HERO PETUALANG.

Lesiau Lung said...

ya.apa lagi.download gambar dia,kasi sama tok dukun,,

Sayien Msi said...

musuh negara mesti di hapuskan .

Anonymous said...

Tumpang kentut anyone!!!

Anonymous said...

semak balik sape2 yg telah diberi IC biru di Sabah dan Serawak..Ramai yg tak ade semangat patrotik..bukan dilahirkan di Malaysia..mereka ne yg jadi duri dalam daging..musuh dalam selimut...

Anonymous said...

anon 8.33...yg kat peninsular lahir kat malaysia, ada ic lg ramai yg x patriotik yg telah menghasut dn memburukkan negara sendiri...

Shahzul Juantie said...

sudah dibagi kesenangan berniaga di sabah..jual ikan jual rokok seludup jual sayur jual baju tapi tak sedar diri!Lepas kes ni selesai hantar mereka semua balik ke negara asal.Jangan ambil buruh bangsa sulu ni.Pasar pelipin tukar nama dia kasi jadi pasar dusun ka pasar bajau ka.Kasi bersih sabah ni jgn ada lagi PTI yg bawa banyak masalah!

Anonymous said...

daripada memikirkan niat nak santau diorang adalah lebih baik kita solat hajat, dan berdoa semoga Allah memberi perlindungan buat kita semua

Anonymous said...

jauhkanlah kaum keluarga saudara maraku Dr jd seperti manusia/binatang ni... Amin

Anonymous said...

kalau dah keturunan lanun tu lanun juga. mereka ini melepaskan anjing tersepit. orang tak berotak macam tulah.