Wednesday, March 6, 2013

KOLEKSI PENGHINAAN TERHADAP PASUKAN KESELAMATAN NEGARA
























41 comments:

Anonymous said...

saya tertarik dgn blog ni...mmg korg xder keje ke..apelah gila kuasa sgt2.klu mcm nilah perangai pembangkang kat malaysia...sampai kiamat lah jd pembangkang...xder topik lain..isu keselamatan pn nak jdkn politik..satu kebangangan abadi

XiGorX said...

Mulut yg bercakap tu akan menerima azab yg maha besar di akhirat nanti.. Senang la nak cakap, those people are not in the war zone.. Dorg tak tahu, how relieved the local people are knowing that they have these security forces defending them... Kutuk la, one day, when it happens in your area, baru la korang tau how does it feels to be defendless and be scared...

XiGorX said...

Mulut yg bercakap tu akan menerima azab yg maha besar di akhirat nanti.. Senang la nak cakap, those people are not in the war zone.. Dorg tak tahu, how relieved the local people are knowing that they have these security forces defending them... Kutuk la, one day, when it happens in your area, baru la korang tau how does it feels to be defendless and be scared...

Anonymous said...

ade satu lagi yg belom masuk... yg ni lagi kuang ajor... john faizul..https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151354195863751&set=a.394188433750.170561.210239163750&type=1&theater

Anonymous said...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151354195863751&set=a.394188433750.170561.210239163750&type=1&theater

Anonymous said...

Semoga Allah berikan balasan yg setimpal pd mereka yg angkuh ni. Berilah mereka rasa keperitan seperti polis dan askar kita rasa skrg ni. Berilah mereka rasa kesedihan seperti apa yg sedang balu2 serta keluarga perwira yg gugur ni rasa skrg ni. Ameen.

Anonymous said...

manusia yg hina krjn ni mmg banyak sejak kita belum merdeka lagi.. kalau tak takda la istilah tali barut jepun, lagi pun kalau perang berlaku.. golongan manusia tu yg mati dulu.. 1. tak bersyukur. 2. rasa diri tu hebat, org lain bodo dia je pandai. 3. dah ditakdirkan allah dia jadi mcm tu. dlm dunia ni bila ada org baik ada org jahat. ternaya la jadi org jahat.

Anonymous said...

orang macam ni mungkin cucu, cicit dari penyokong pas yang membantu komunis dan membantu indonesia menyerang Malaysia.

Anonymous said...

Bangsat yang namanya salmah ruhainie tu dok di Sabah. Mungkin area KK dan kerja sebagai guru sekolah rendah. Pindahkan dia mengajar kat Kg Tandau, Lahad Datu tu ASAP. Kalau boleh, esok dah kena lapor diri kat situ. Kementerian Pendidikan sila ambil perhatian.

Anonymous said...

penyokong pembangkang ni semuanya belajar tinggi2 tapi bodohnya bertingkat2....

ain said...

Lepas ni kalau ade ape2 rusuhan kat kwsn si pembangkang dari longkang ni jgn sebok nak panggil polis ke ape ke.. kau menghima mengutuk pdrm ngan kerajaan mcm kau x perlu langsung khidmat mereka..selama ni kerajaan bg kemudahan mcm2..x reti nak bersyukur btol..duit br1m ade je muke tembok yg yg anti-kerajaan dok amek..x tau malu!pasni kalau umah masuk penyamun ke.. kene rompak ke..kene rogol ke..jgn sesekali mntk tlg polis..cermin dulu muka tu layak ke nak mntk tlg org yg ko hina, kutuk, perlekehkan jasa diaorg jaga keamanan negara???

Anonymous said...

Wahai orang malaysia yg menhina penentangan musuh ini. Saya nak tanya korang semua. Korang ada cara lain untuk menentang musuh ini? Sila nyatakan. Kalau beginilah sikap korang, saya pun hilang sokongan terhadap korang lah. Korang ingat kami ini bodoh kah? Wahai orang2 yg xbermoral. Ini bukan 1 pembaziran. Tetapi ini 1 pertahanan. Xkan kita biarkan je musuh untuk menceroboh negara kita. Harus korang ingat bahawa kita semua berlindung dibawah perisai ATM dan PDRM. Ape agaknye yg korang ingat hah? isu lain korang boleh jadikan modal untuk berpolitik. Tetapi isi begini korang xperlu politikkan. Percaya atau tidak, kalau beginilah sikap korang, 1 per 1 rakyat akan bertukar fikiran. makin lama korang politikkan isu begini, maka makin banyak korang kehilangan penyokong. Terpulanglah sama ada korang percaya atau tidak.

Louis Gubin Azrie said...

Wahai orang malaysia yg menhina penentangan musuh ini. Saya nak tanya korang semua. Korang ada cara lain untuk menentang musuh ini? Sila nyatakan. Kalau beginilah sikap korang, saya pun hilang sokongan terhadap korang lah. Korang ingat kami ini bodoh kah? Wahai orang2 yg xbermoral. Ini bukan 1 pembaziran. Tetapi ini 1 pertahanan. Xkan kita biarkan je musuh untuk menceroboh negara kita. Harus korang ingat bahawa kita semua berlindung dibawah perisai ATM dan PDRM. Ape agaknye yg korang ingat hah? isu lain korang boleh jadikan modal untuk berpolitik. Tetapi isi begini korang xperlu politikkan. Percaya atau tidak, kalau beginilah sikap korang, 1 per 1 rakyat akan bertukar fikiran. makin lama korang politikkan isu begini, maka makin banyak korang kehilangan penyokong. Terpulanglah sama ada korang percaya atau tidak.

Louis Gubin Azrie said...

Wahai orang malaysia yg menhina penentangan musuh ini. Saya nak tanya korang semua. Korang ada cara lain untuk menentang musuh ini? Sila nyatakan. Kalau beginilah sikap korang, saya pun hilang sokongan terhadap korang lah. Korang ingat kami ini bodoh kah? Wahai orang2 yg xbermoral. Ini bukan 1 pembaziran. Tetapi ini 1 pertahanan. Xkan kita biarkan je musuh untuk menceroboh negara kita. Harus korang ingat bahawa kita semua berlindung dibawah perisai ATM dan PDRM. Ape agaknye yg korang ingat hah? isu lain korang boleh jadikan modal untuk berpolitik. Tetapi isi begini korang xperlu politikkan. Percaya atau tidak, kalau beginilah sikap korang, 1 per 1 rakyat akan bertukar fikiran. makin lama korang politikkan isu begini, maka makin banyak korang kehilangan penyokong. Terpulanglah sama ada korang percaya atau tidak.

Louis Gubin Azrie said...

Wahai orang malaysia yg menhina penentangan musuh ini. Saya nak tanya korang semua. Korang ada cara lain untuk menentang musuh ini? Sila nyatakan. Kalau beginilah sikap korang, saya pun hilang sokongan terhadap korang lah. Korang ingat kami ini bodoh kah? Wahai orang2 yg xbermoral. Ini bukan 1 pembaziran. Tetapi ini 1 pertahanan. Xkan kita biarkan je musuh untuk menceroboh negara kita. Harus korang ingat bahawa kita semua berlindung dibawah perisai ATM dan PDRM. Ape agaknye yg korang ingat hah? isu lain korang boleh jadikan modal untuk berpolitik. Tetapi isi begini korang xperlu politikkan. Percaya atau tidak, kalau beginilah sikap korang, 1 per 1 rakyat akan bertukar fikiran. makin lama korang politikkan isu begini, maka makin banyak korang kehilangan penyokong. Terpulanglah sama ada korang percaya atau tidak.

Louis Gubin Azrie said...

Wahai orang malaysia yg menhina penentangan musuh ini. Saya nak tanya korang semua. Korang ada cara lain untuk menentang musuh ini? Sila nyatakan. Kalau beginilah sikap korang, saya pun hilang sokongan terhadap korang lah. Korang ingat kami ini bodoh kah? Wahai orang2 yg xbermoral. Ini bukan 1 pembaziran. Tetapi ini 1 pertahanan. Xkan kita biarkan je musuh untuk menceroboh negara kita. Harus korang ingat bahawa kita semua berlindung dibawah perisai ATM dan PDRM. Ape agaknye yg korang ingat hah? isu lain korang boleh jadikan modal untuk berpolitik. Tetapi isi begini korang xperlu politikkan. Percaya atau tidak, kalau beginilah sikap korang, 1 per 1 rakyat akan bertukar fikiran. makin lama korang politikkan isu begini, maka makin banyak korang kehilangan penyokong. Terpulanglah sama ada korang percaya atau tidak.

Anonymous said...

aku tak heran pun dgn komen penghinaan diatas...

sebab yg tulis tu memang bodoh dan gila...

Tak payah nak layan...biarlah mereka syok sendiri...

manusia macam ni yg patut berambus dari Malaysia...

sorry ye!!!

niza said...

Kejahilan yg melampau..... ini lah yg diajar oleh pemimpin jelmaan dajjal... anwar al jubori... dajjal yg sebenar belum muncul.... tapi jelman dajjl telah berjaya merosakkan akidah insan yg telah tenggelam dalam kejahilan sendiri sehingga tidak dapat melihat kebenaran..

Anonymous said...

tahniah kpd pengkritik2 tetap dan pembela2 penjenayah..ilmu dan tahap pemikiran anda amat tinggi dan seharusnya digunakan untuk menyelesaikan dan menghapuskan penganas di lahad datu..saya amat berharap pdrm dan atm bolelah la balik ke rumah msg2 untuk tidur.xperlu bersusah untuk standby kt sane..anda mampu selesaikan..silakan..100% anda akn diangap pewira dan conform naik pangkat...cubala...

Anonymous said...

aku stuju ngn anon march 7 12.57 apa nk heran kepala otak dorg da mmg penuh ngn taik dorg kan pro so apakata kita hntar dorg ganti pdrm ngn atm wat kerja...ckp pndai la, sok susah2 carik pdrm jgk,apa punya mangkaq tatau la...tp yg aku pelik budak2 melayu plak paling byk komen mcm ni....patut kecik2 mampos lagi elok...

Anonymous said...

alahai anjing2 pr...tolong la..aku mintak tolong sgt2... tolong besyukur skit...jgn jadi pengkhianat pada agama bangsa dan negara, yg pe beperang melawan musuh 100% melayu islam seagama sebangsa ngn korang yg melindungi family korang yg sanggup tinggalkan family dorang demi korang yg haprak2 sial..ada ke ko nampak komando cina or india?please la jgn menyalak mcm anjing kelaparan utk pr..ada korang tgk DAP2 haram jadah bg sokongan moral kat ATM or PDRM?...pukimak korang la...p front line war zone tu baru blik gebang..ptuihhhh

Anonymous said...

PETUALANG NEGARA MANUSIA TERKUTUK INI.

Anonymous said...

yg menghina tu pun zero knowledge pasal pertahanan negara....

Anonymous said...

tentera cuma terima arahan dr agong.......bukannya dr politician spt yg dikata sesetengah org......sesiapa yg kutuk tindakan atm bermakna dia kutuk arahan dr agong......

Anonymous said...

setuju dia kn pindah kg tandou..kalo blh within 24 jam..baru la dia terkencing terberak. ckp je pandai pung pang2..tp kena arah jd guru ganti pn bising..dasar mkn gaji buta!!

Anonymous said...

tangkap diaorang ni, tarik kerakyatan Malaysia. Pastu payung terjunkan diaorang kat pulau Jolo dan Tawi-tawi. Baru diorang tau kerajaan tak memerlukan diaorang kat Malaysia.

Anonymous said...

Tanya Sama Anwar, Macamana Dia Tahu Sabah Nak Hilang,
Nanti Jawab Anwar, U Ulang I Saman U.!!!!!,

Tanya Sama Anwar, Kenapa Jumpa Misuari,
Nanti Jawab Anwar, U Ulang I Saman U.!!!!!,

Anonymous said...

aduhh.... tak paham lah dgn perangai mereka2 yng 'bijak' ni.. kenapa aaa... sedih betul.. sakit hati spmi begitu skali... sepatutnya kta menghargaai pengorbanan mereka... mereka sudah buta mata hati...

adie adakukesah said...

Org2 bodoh mmg mcm ni..xtahu apa2 buat andaian yg bukan2..trutama skali pembangkang sial ni...

adie adakukesah said...

Pembangkang bodoh...

cinta hati said...

susah untuk kita puaskan hati semua orang tapi sekurang-kurangnya polis dan tentera tu ada sumbangannya berbanding dengan mereka yang hanya tahu mengkritik dan menghina tapi tak buat apa-apa yang boleh membantu menyelamatkan negara pun,,,

Anonymous said...

Marah pun tak guna.. semuanya otak bebal..berdoa je ramai2 esok lusa.. perompak ke, penyamun ke, perogol ke.. pegi umah dorang buat apa yang patut.. tengok dorang cari sape..

Anonymous said...

marah2 pun bukan dorang kesah.. apa kata berdoa je ramai2 esok lusa mintak perompak ke, penyamun ke, perogol ke.. pegi rumah dorang.. tgk dorang cari sape..

Anonymous said...

Mereka yg MEMPERALAT/MEMANIPULASI org2 SULU menceroboh/membunoh RAKYAT/POLIS/TENTERA/MALAYSIA yg SEBENARNYA ZALIM. MELEKEH,SENDA,PENYOKONG SENDIRI JUGA ZALIM.JGN BIAR DIRI KITA DIPERBODOH OLEH MEREKA YG GILA/TAMAK KUASA. MOGA2 ALLAH BERI PETUNJUK ARAH KEBENARANNYA.KEBENARAN HAK MUTLAK ALLAH.

Anonymous said...

http://www.facebook.com/CASTeLLO35

Anonymous said...

serang mamat tak gune nie
http://www.facebook.com/CASTeLLO35

Anonymous said...

siapa yang menghina ATM dan PDRM belum tau apa rasanya dalam perang..suruh mereka yang berperang..tak berhati perut betul yang ckap melulu..nt klau isteri mereka kena rogol ke anak hilangke kena bunuh ke report jg kat balai polis..

Anonymous said...

patut semua yang tak bersyukur duduk dalam negara ni tarik balik kerakyatan.. langsung tak menghargai jasa pihak keselamatan negara.

ali marzo said...

Telampau nak berkuasa...sanggup jadikan diri macam iblis...klau DAP, PKR memang sedia maklumlah komunis...ni PAS yg mendakwa memperjuangkan Islam pun sama terikut-ikut...apelah baghalnya.....

ali marzo said...

Telampau nak berkuasa...sanggup jadikan diri macam iblis...klau DAP, PKR memang sedia maklumlah komunis...ni PAS yg mendakwa memperjuangkan Islam pun sama terikut-ikut...apelah baghalnya.....

Abdul Rahman said...

Pertama Saya minta mereka semua ini bermuhasabah diri baaaaaaanyak-banyak. Kedua Sy doakan semoga mereka semua ini Allah Swt membuka hati hitam mereka ini kejalan yg benar. Dan akhir sekali sy nak tau adakah mereka semua ini cukup Solatnya 5 kali sehari?.