Sunday, March 10, 2013

MANSUHKAN PGA DAN SPECIAL BRANCH- IZZAH ????

45 comments:

Al Faedah said...

Ang soh ja depa dua ekoq neh jaga suma tak payah polis tentera bagai. Lagi senang.. Malaih nak layan dah..

tansri alex said...
This comment has been removed by the author.
mat din said...

sihatkah minda minah ni.ataukah dia ini bakal ditumbalibliskan olih DAP.bila PR menang dalam,pilihanraya nanti.mari kita lihat siapa yang kena.Tiada siapa yang kena?.puak puak neo-con menang lagi.

mat din said...

nah apakata m52 stakeholder NKRA-NSES dalam PDRM?.akan dipertimbangkankah,atau NFA saja.

Anonymous said...

MANSUHKAN ANWAR DARI MALAYSIA ..!!!

BUBAR PAS !

LUCUTKAN KERAKYATAN PEMIMPIN DAP !!

formula Malaysia aman.

Anonymous said...

jangan sokong pakatan, banyak cakap 'bullshit' .. tk pakai otak sebelum bercakap..

Anonymous said...

dendam komunis terhadap anggota polis hutan dan special branch tak pernah kunjung padam. semasa insurgensi, selain daripada anggota atm, anggota daripada dua cabang perkhidmatan inilah yang telah banyak menyebabkan kematian anggota komunis. sekiranya kedua-dua cabang perkhidmatan dibubarkan, derita kenangan kehilangan anggota pkm mungkin dapat diringankan. itu mungkin pandangan komunis moden/bandar sekarang.

mazlan todak0122118747 said...

Korang semua org BN macam cibai..xde pelirr...gua taiko selayang....caiii umno seme taikk...jilat jubo najib..tggu mase je nk lingkup..hahaha...xpuas hati call la..ondespot gua dtg pijak muka korg...

Anonymous said...

Yessss....lupuskan pakatan rakyat....minah nie tau ke ssh payah anggota yg tengah berjuang...anggota yg da terkorban???knyataan minah nie mmg knyataan paling BODOH!!!!minah nie x skola kot

Anonymous said...

Sama mcm bapaknya...pengkhianat negara...putar alam

Ibrahimovic Burn said...

kalau xtau pasal polis...jangan nak bercerita pasal polis.bila byk bercakap&bercakap xikut fakta.ini la akibatnya.dalam dia xsedar sebenarnya dia dah menunjukkan kelemahan&kejahilan diri sendiri.

Anonymous said...

dr menyokong pihak yg suka buat Huru-hara, melaga2kan org lain lebih baik menyokong BN..at least M'sia nie aman damai...ni Blum pun dpt kuasa memerintah, Negara da nk t'gadai dek kerana tamakkan kuasa...da2 la tu, ckup2 la nk b'politik...yg izzah ni satu Hal, nk kata bodoh belajar tinggi..klu ckp mmg xguna Akal... guna emosi lebih...b'teriak sana sini tp fakta hancussssss...

shafizal romli said...

mazlan todak xpayah pijak muka org bagai la..lu ingt pijak lu ja..pijak org lain simpan pajak gadai kot..sembang pokok nyioq pun tumbang...

shafizal romli said...

mazlan todak..hang xpyh nk pijak2 bagai la..hang ingt pijak org lain simpan pajak gadai ka..sembang pokok nyioq pun tumbang..

Anonymous said...

oi mazlan.. taiko taik kucing.

Anonymous said...

woi mazlan.. taiko taik kucing.. busted!!

Anonymous said...

Uikss..taiko selayangg..hahhahhahahhaa..ade lg org mngaku kuat dlm dunia ni..bangtaikocing nk pesan sikit..bangtaikocing rase dh kuat..ade manusia lg kuat..kalau manusia yg pling terer tu pn ngaku kuat..kuasa Allah lg kuat..stakat bangtaikocing gangster selayang..hahahhahhaha...jgn nnti kne cubit perut dh ngadu ngn bini..biasa org sembang lebih ni..mmg xkemane...dok kat bawah kolong pasar borong je..

rizal said...

hampa tau pasai pa dia suruh mangsuhkan special branch...nu nk bg adik bradik guan eng ngan tian chua sng masuk melaysia xdak org nk pantau senang la depa nk masuk....

Anonymous said...

bapak..anak beranak..sama BODOH..muka pun macam komunis dah aku tgok..

namzaman zaman said...

bengong punya prmpuan.. blaja tinggi2.. sembang guna lutut, tak guna akal.. aku ingat dia ni talibarut komunis atau zionis yg guna platform politik utk sampaikan ideologi dia org.. Bila SB di mansuhkan.. senang la geng2 dia org nak masuk dalam negara.. hampehgas tul la prmpuan..

Anonymous said...

Mazlan todak???taiko selayang??? Silap org ke aku dengar ni.... lu mna punya org bro??? Mazlan todak ni,wa besa dgr org kutip sampah tepi jalan tu..kt selayang nama mazlan todak... erm...byk tgok video la mamat ni... patot la bodoh nk mampuih,tgok cd bkn2... pastu ckp xda yg betul...semua bodoh... lu nk sokong PR ke,lu nk sokong UMNO ker... lu punya pasal la... tp wa xmau lu... ckp kurang ajar,n xsuka sama bdn kerajaan ini... faham... bodoh punyerr MAZLAN TODAK

Anonymous said...

Minah ni mmg sengal..bodoh igat nyawe org tkorban tu men2 ke..x kisah spe pmimpin tp jgn smp mggadai kselamatan negare dgn ckp cmt..mse die kecik dlu pn PDRM dh lame wjud..

azrul danielle said...

hahahaha taiko selayang....aku selalu lepak sane xkenal pon....hahahaha

azrul danielle said...

hahaha taiko la sangat..."name gua mazlan, orang panggil lannnn tooooodaaaakkkkkk"...hahahahah kaki tengok dvd nih

Anonymous said...

Hahah..lucu3.mcm bdak tadika plak yg bckap..nak mansuhkan??tkar jdi pgwai pnyiasat??lpas tu klu ada pncroboh lagi sapa nak tmbak??? "izzah" ??? Ngam sgt la tu..klu nk raih undi pn jgnla smp mcm tu..tmbh bnci plk sya tgk PR ni..

Anonymous said...

mazlan kimak la ko..try pi lahad datu la lancau babi haram kimak

Anonymous said...

DULU ISA ADA BAPAK DIA SIBUK BT DEMO MANSUHKAN ISA COZ RANCAGAN MENGHASUT NYA SLALU KANTOI OLEH SB E1 TETAPI BILA ISA DI MANSUHKAN MAKA SENAG DIA HASUT ORG SMPAI HURU-HARA RAKYAT MALAYSIA 8ORG PDRM TERBUNUH. SKRG MINAH NI PULA SURUH SB DAN PGA NI DI MANSUHKAN PULA SUPAYA BILA DIA MINTA TOLONG PENGGANAS ABU SAYAP PULA TINGGAL TENTERA LAGI BERHADAPAN JADI SENAGLAH SEKUTU amerika BAPAK DGN ANAK INI MASUK CAMPUR URUSAN MALAYSIA. PENGKHIANAT NEGARA DRG NI.RAKYAT YG ATAS PAGAR MCM SAYA KITA PASTIKAN PANGKAH BN, INIKALILAH KITA KASI KUBUR MATI KEADILAN DGN DAP DI MALAYSIA KHUSUSNYA DI SABAH...

Anonymous said...

nie la katanya.....BLAJAR TINGGI2...tapi BODOH BERTINGKAT2..........BANGANG BERKILO2...sblom ckp KAJI ASAL USUL DULU..........

Chan Jeet said...

Kita mohon Minah ini bersama sama pasukan dia pergi ke Sabah buat pembersihan kawasan dan tangkapan terhadap penceroboh negara kita...Dia ini lantang bercakap..cakap cakap cakap tak boleh buat....Apa itu PGA ...Apa tu SB ...tahu kah Minah apa peranan dan maksud pasukan x tersebut .....jangan main lepas cakap aje ...Bodoh sombong.....lu Minah...

Anonymous said...

Taiko selayang!!! ha3x...lan todak..puiiii!!! meh gua tumbuk muka lu nak tengok lu taiko besaq mana

Anonymous said...

TAIKO SELAYANG!!! Puiii! meh gua tumbuk muka lu 10x nak tengok lu taiko x...

Anonymous said...

hahahah taiko selayang jual ikan selayang la lu mat..taiko x taiko..bile jumpa polis kt rodblok lu kecut telo..dey podahhhh la mazlan todak penjilat anuwar al joborii

shah ismail said...

mazlan aku xde telorr skrg.. klau kau ade telorr meh la datang masuk dalam kem tentera kementah jln semarak.. ko kate ko taiko kan..

Zulhafiz mahamed yusof said...

hidup BN...

Zulhafiz mahamed yusof said...

hidup BN...

Zulhafiz mahamed yusof said...

hidup BN...

Anonymous said...

Bapak aku dulu bekas Vat69 sblm jd SB. Pernah sorang baru pencen polis Klang cerita masa open house rumah akak aku. "Sbnrnya Pegawai kita dh 3 kali jumpa Mahathir sbb nak tangkap Anuar kes liwat tapi Mahathir xpercaya sbb dia drp ABIM.Sapa yg slalu iring Anuar masa tu. Yg nampak, yg xnampak, yg jauh, yg dekat, baju hitam tu bukan ke org2 kita (polis).Masa dia kena tangkap tu apa jawatan dia? xkan org kita xikut dia..kata beliau. Anuar pandai cakap. Bila dia buat cerita dia dianiaya..mula la...org melayu mula nak kesian.." katanya lg.. ermm fikir2kanlah..

Zulhafiz mahamed yusof said...

hidup BN...

Anonymous said...

lan todak hahaha...lan todak aku bkn taiko mcm ko,aku tgok ko ckap dh mcm abg kawasan dh,meh cni aku nk tgok ko brape beso ko punye telo,stakat post kt blog blh la ckap bro,klau ko dh rs gengster sgt meh cni jmpe aku 1 by 1,aku nk tgok brape keras telo ko tu,aku rs ko ni mst ank mak kn?ckap pn mcm laki lembut je aku tgok.

LONG said...

CIK MAZLAN TODAK TAK PAYAH CAKAP BESAR MAI DTG SINI..NAK TGK HANG PUNYA TAIKO...////...

Anonymous said...

Ini la yg t'jadi bila t'lalu taksub dgn dunia politik...sudah tidak sedar ianya sudah t'sesat jalan...

alberto said...

Sedihlah, ada juga manusia yang mengaku pemimpin mempunyai fikiran sempit sebegitu.. al fatihah untuk mereka yang terkorban.

Anonymous said...

KEPADA MAZLAN TODAK HARAMJADAH...HANG DATANG SINI,AKU BAGI PENERAJAG..INGT KUAT SANGAT KE WEI,DATANG KAMPUNG PANDAN...AKU BAGI PENUMBUK SEKALI MESTI K.O...SIAL!!

Anonymous said...

sadis..crying shame

Anonymous said...

Butuh la lu taiko selayang bapak ko, apa ingt tkut dgn ko pnya samseng moh le dtng cheras, aku x pijak kepala ko tp kepala ko 2 mmng makan samurai la jwb nyr bro....ckp mcm samseng lu gangster mane? Taiko mane? 3 line? Lu mmng xnk idup lma ke bro?