Friday, March 8, 2013

MESEJ DARI SAIFUL BUKHARI AZLAN


6 comments:

Anonymous said...

Hello Bro,

Cukup-cukup lah Anwar nak tutup cerita Lahad Datu ni. Dah tak boleh nyanyi karaoke dekat ceramah sekarang tup2 bapa saiful lak buat pengakuan. Ini trik lama la bro, dari Raja petra ke Bala etc dan sekarang ini pulak. Berapa banyak Anwar bayar ni, almaklumlah bapa Saiful ni banyak hutang dan nak hidup tak berapa hari lagi. So Anwar letak RM5 juta depan mata, apa lagi terkedip-kedip la mata orang tua tu. Tak ada angin dan ribut nak dekat2 pilihanraya ni tiba-tiba lak bersemangat nak jadi penyelamat anwar ek.

Tak gentle la bro, bagi la gempak sikit bawa saiful sendiri dan biar dia yang nyatakan depan "open PC". Ataupun lu cari modal lain lah nak bagi gempak. Bab ni nampak sangat la bapa Saiful ni kemaruk. Kalau tak pun suruh je bapak si saiful ni angkat sumpah masa open PC. Amacam ada brani... hehehehehe

Anonymous said...

tahniahh pull.....

abg ucap tahniah...

Anonymous said...

Dalam kenyataannya, Azlan, 60, mendakwa semua kenyataan akhbar yang dikeluarkan oleh anaknya dan beliau sendiri, telah dirancang dan disediakan pegawai perdana menteri itu dan seorang peguam. Petikan dari Malaysiakini...
Apa komen Saiful??

Anonymous said...

Petikan dari Malaysiakini.
[Dalam kenyataannya, Azlan, 60, mendakwa semua kenyataan akhbar yang dikeluarkan oleh anaknya dan beliau sendiri, telah dirancang dan disediakan pegawai perdana menteri itu dan seorang peguam].
Apa komen saiful??

Harimau Kumbang said...

Jangan gentar dik...kebenaran tetap akan terserlah.Moga Allah memberi mu kekuatan..

Anonymous said...

aik...yg kena liwat saiful..kenapa bapak nya kata konspirasi..kenapa tak awal awal lagi kata konspirasi...nampak nya dia pun kena liwat juga ke..dunia ...dunia