Wednesday, March 20, 2013

PENANGAN 50 SEN, KIRAM MINTA NYAWA


Mungkin ini penangan 50 Sen Tempoh Hari,
Kiram dah tak senang duduk
Lutut dia dah ketaq habis
Sabar Kiram Nyawa kau 50 Sen sahaja
bila2 masa sahaja nyawa kau boleh melayang
ingat lagi insiden ini???




11 comments:

intan shaheera@ieyra said...

kiram duk goyah dah.........
tiram pun dah berbau...
ape nak di buat lagi....
pengkhianat yang bersubahat harus didedahkan.

khir said...

Takuttt.......

Anonymous said...

baru tau....tiba2 aje kiram tak selera nak makan....kah kah.

Anonymous said...

Jangan bunuh si-kiram ini
Tak perlu
Sabar sikit saja lagi
Dia dah nak goal dah pun

Anonymous said...

Tanya sama Kiram
Apa sebab goyah
Nanti jawab Kiram
Aku dah kena MAIN dah...!!!!

Lagi tanya sama Kiram
Siapa yang kasi main
Nanti jawab Kiram
Itu yang suka belakang pusing...!!!

Anonymous said...

tunggu ketibaan kami wahai kiram..

jasmine aiman said...

Sume kiram buat dh serba x kene,,,,tdo mlm pn x lena,,,,huhuhuuu,,,,

Anonymous said...

takut mati jugak sikiram ni..
suruh pengikut berperang sampai mati,
tu baru kena gertak sikit je..

Anonymous said...

Tu dia la aku dah cakap hampa nak amik sabah dgn kami senang senang macam tu ja.baru 50 sen tu belum aku bungkuskan kari kepala ikan dr Malaysia. Tu la respect org lain baru kami pun respect hampa. nasib baik kami x hantaq mata palsu sebelah lagi.lu pikiqla sendiri. Ok kita keluaqkan syiling 50 sen byk2. Depa cakap ja lebih. Langkah mayat kami dulu sebelum nak rampas sabah.Kami tetap pertahankan maruah negara kami hingga titisan darah yg terakhir.Sokonglah apa yg dibuat oleh kerajaan dan anggota keselamatan pada hari ini kerana inilah masa yg sesuai menunjukkan rasa cinta kita kepada negara dan bukan hanya sebagai simbol shj.

Anonymous said...

Tu dia la aku dah cakap hampa nak amik sabah dgn kami senang senang macam tu ja.baru 50 sen tu belum aku bungkuskan kari kepala ikan dr Malaysia. Tu la respect org lain baru kami pun respect hampa. nasib baik kami x hantaq mata palsu sebelah lagi.lu pikiqla sendiri. Ok kita keluaqkan syiling 50 sen byk2. Depa cakap ja lebih. Langkah mayat kami dulu sebelum nak rampas sabah.Kami tetap pertahankan maruah negara kami hingga titisan darah yg terakhir.Sokonglah apa yg dibuat oleh kerajaan dan anggota keselamatan pada hari ini kerana inilah masa yg sesuai menunjukkan rasa cinta kita kepada negara dan bukan hanya sebagai simbol shj.

Anonymous said...

Tu dia la aku dah cakap hampa nak amik sabah dgn kami senang senang macam tu ja.baru 50 sen tu belum aku bungkuskan kari kepala ikan dr Malaysia. Tu la respect org lain baru kami pun respect hampa. nasib baik kami x hantaq mata palsu sebelah lagi.lu pikiqla sendiri. Ok kita keluaqkan syiling 50 sen byk2. Depa cakap ja lebih. Langkah mayat kami dulu sebelum nak rampas sabah.Kami tetap pertahankan maruah negara kami hingga titisan darah yg terakhir.Sokonglah apa yg dibuat oleh kerajaan dan anggota keselamatan pada hari ini kerana inilah masa yg sesuai menunjukkan rasa cinta kita kepada negara dan bukan hanya sebagai simbol shj.