Tuesday, March 12, 2013

RESPON TUDM ATAS KECELUPARAN MEJAR KHALID BIN AHMAD



36 comments:

Anonymous said...

..lepas kena pecat boleh terus join pkr.. kecil tapak tangan stadium merdeka aljuburi tadahkan.. taqbir!..

Anonymous said...

Salam Bro,pecat aje mejar biadab ni.Cuba kalau kena batang hidung sendiri,baru engkau rasa.Bengong punya mejar!

Anonymous said...

Nk siasat apa lg..dh ada bukti.dkwa trus..

dewie said...

BONGOK PUNYA JENERAL!

dewie said...

bongok punya jeneral!!

Anonymous said...

Selamat datang ke sini untuk maklumat lanjut mengenai perkara ini tidak akan dapat melihat wajah itu adalah satu perkara yang tidak pernah terfikir bahawa merekalah juga yang menyebabkan lima sungai yang tercemar teruk pada tahun ini dan saya tau apa kesannya kepada mereka yang tidak pernah terfikir bahawa merekalah juga yang menyebabkan lima sungai yang tercemar teruk pada tahun ini dan saya tau apa kesannya kepada mereka yang tidak pernah terfikir bahawa merekalah juga yang menyebabkan lima sungai yang tercemar teruk dari itu yang mampu untuk belajar dan terus menuju puncak bukit bintang tu pun aku rasa aku tak pernah dengar tak tau apa kesannya terhadap orang yang beriman kepada semua warga emas dan tidak boleh diterima oleh semua orang yang beriman kepada semua warga asing yang tidak pernah ada dalam hati dan fikiran yang tidak pernah terfikir bahawa merekalah juga yang tidak dapat menerima hakikat itu tidak dapat dielakkan jika kita ingin menjadi lebih teruk daripada

Sweet Candy said...

ni lagi stupido. harap pangkat je MEJAR, tp perangai.. masya'Allah.... ni mmg sah kaki bontot mcm ANWAR! Tkr perasan langsung. org cmni,kibar je kt laut yg ade pirana or ikan jerung.. hihih..biar mati..

Anonymous said...

lepas tulis mcm ni lepas tu takbir...manusia munafik jenis apa la ni

Anonymous said...

Booo laaa weeiiii la ko khalid abdi anu-war

Anonymous said...

Nodoh btul la...dah keja elok2 cri HAL..padan muka ko...bodoh..

Anonymous said...

Klako abis muka dia.. .. dok pejabat goyang teloq

Anonymous said...

dia marah sebab tdk dihantar ke barisan hadapan.......jom kita dia...nanti kita tenguk mayatnya sempurna ke tidak

Anonymous said...

Bodoh!

Anonymous said...

Kenapa ada pegawai mcn ini patut la bila bersara hentam kerajaan, pihak ATM sediakan unit risikan dalaman terus bertindak jgn malukan seluruh pasukan.

Anonymous said...

makan x habis la ko lepeh ni...hahaha...
tido x nyenyak laaaa...hahaha...
lepas kene pecat boley la ko jdi bodyguard ANUwar@AlJuburi...kahkahkah..
seronok la DAP...sorang agi Melayu dh LAYU...
TAKEBEER!
TAKEBEER!
TAKEBEER!!!
*laung DAP

mr.gaplah said...

orang lain bersusah payah nak dapat keje..... ko yang dh keje dgn jawatan bagus mcm nie pun bangang nk mampus..... ko kalau budak tmpy aku dh lama mampos kene pukul..... bodoh......

mr.gaplah said...

orang lain bersusah payah nak dapat keje..... ko yang dh keje dgn jawatan bagus mcm nie pun bangang nk mampus..... ko kalau budak tmpy aku dh lama mampos kene pukul..... bodoh......

Anonymous said...

mejer ni mentedarah shabu ni...tgk mata dah tau..

Anonymous said...

Benda nie atas attitude masing2...jgn libatkan parti. Dia nie yg kurang ajar, nape pkr yg kena??? Lgpun klau dilihat dr wall mejar nie, terang2 dia bukan di pihak pkr..

Anonymous said...

Dia dah banyk duit sebab tu dia cakap begitu. Bila join Pkr lagi byk duit. Dia dah plan

Aku Rakyat Biasa said...

https://www.facebook.com/qhaleedachmad?fref=ts

pengkhianat negara,musuh dlm selimut...

Aku Rakyat Biasa said...

https://www.facebook.com/qhaleedachmad?fref=ts

pengkhianat negara,musuh dlm selimut...

Teratak Nasry said...

dAh terAng2 lAGi nAk bersuluh.. buat lah apa yg patut ke atas penjawat awam ini.. ramai lg yg nak masuk keje..makin lama kita simpan org2 mcm ni.. alamatnya... sendiri PK..

Anonymous said...

Musuh dalam selimut..pengkhianat,halau saja dia dari bumi Malaysia..

Anonymous said...

Ini bukan setakat pengkhianat tetapi pengkhianat lahanat!!!

Anonymous said...

dia tak sabar nak kerja pak guard dekat kedai mas poh kong tu....

salesman Proton said...

Setuju..boleh jugak hantar sane jadi benteng..biar die kene tembak dlu..

MIS LINDA said...

??

Anonymous said...

Ramai lagi secara terang-terang tunjuk belang sebenar dan berpaling tadah. ATM patut buat complete flushing terhadap individu2 ni dlam ATM. Jgnlah lembik mcm menteri KDN plak...

Anonymous said...

Tamatkan perkhidmatan atas kepentingan negara? Rentap satu pangkat? Hantar ke terumbu layang-layang?

Anonymous said...

byk komen yg dibc...ayat dpn mengkritik..memberi cadangan...last2 ayt terakhir...mengutuk..memfitnah...dn kaitkn dgn org yg xder kna mengena....APTB!!!!

Anonymous said...

SPRM cuba siasat harta dia sekali.. mana tau dia ada ambil rasuah dari pembangkang.. n then frozenkn akaun dia.. tgk dia mampu bertahan ke x..

bukanaku lagi said...

TUNGGUUUU..jangan pecat lagi..hantar dia ni ke lahad datu untuk bertugas sehingga selesai operasi. kita tgk apa komen dia nanti.

bukanaku lagi said...

hantar ke Sabah dulu sblm pecat..kita dgr komen dia slps pulang dari Sabah. tugaskn di tmpt operasi-operasi khas sehingga selesai.

Anonymous said...

Tu lah. Kutuk2 org. Pastu takbir. Apelah.

Anonymous said...

Tak faham kenapa sampai nak memfitnah sedang kan blogger sendiri pun tak pasti kebenaran hal ni. Tak kan lah Mejar ni komen sorang2 kot. Mesti ada org lain komen jgk. Tapi kenapa komen diorang tak keluar? Ini adalah fitnah dan berat sebelah