Friday, March 8, 2013

SIAPA YANG KENA LIWAT NIEEE?????


Anwar salah beli dah...
Mungkin letih sebab tak mapu nak jawab isu lahad datu..

8 comments:

Anonymous said...

hakikat sebenar adalah anwar seorang peliwat! x percaya? tanya karpal singh atau mat sabu!

Anonymous said...

Tabik Anwar Aljuburi kerana duit mu bapa khinati anak. Tapi si Azlan ni sudah tak ada siapa yang percaya kerana nampak sangat dah kena beli. Malang Anwar beli orang yang dah tak berharga.

Anonymous said...

Ini pun dah diplan...isu didedahkan untuk menutup dakwaan Anuwar sebagai dalang pencerobohan Lahad Datu...
Otak penipu ni memang bijak mengatur rancangan.....

Anonymous said...

...rupa2nya bapa si Saiful yg kena liwat bontotnya....kahkahkah

Anonymous said...

sebar-sebarkan! http://maharajazhou.wordpress.com/2013/03/08/apabila-bapa-saiful-bukhari-khianat/

Anonymous said...

orang yang mula kena sumpah lahanat saiful adalah ayahnya. biar allah yang tentukan balanya kerana mempermainkan sumpah.

Anonymous said...

tanya mat sabu buat apa.....tanya la china doll tu

Anonymous said...

Heheh cikit pun aku tk percaya......pru13 dh dekat nampak sgt anwar dh terdesak....rakyat tk bodoh...woi anwar....yg kena liwat anak dia bkn bapak dia....anwar anawar berapa la rasuah ko baya bapa saiful