Thursday, March 14, 2013

WAJARKAH KEMENTERIAN MENYIMPAN GURU INI?


Wajarkah pendidik ini disimpan?
ibu bapa mana sanggup melihat anaknya di didik oleh guru ini?
Selain Pihak Polis yang telah mengambil tindakan menahan guru ini
kementerian pelajaran juga perlu mengambil tindakan yang sesuai untuk guru ini
bagi memastikan ibu bapa yakin dengan pihak sekolah bahawa guru seperti ini tidak boleh dibiarkan terus mendidik anak bangsa...

Difahamkan guru ini turut mengalami masalah mental dan laporan polis juga telah dibuat keatasnya pada beberapa tahun yang lepas kerana mengamuk dalam kelas..
Sudah Sampai Masa Kementerian Pelajaran bertanggungjawab penuh keatas "kebiadapan" guru ini agar tidak ada lagi guru seperti ini dilahirkan untuk mendidik anak bangsa kita...

32 comments:

Anonymous said...

Salam..mamat ni psyco ke apa..muka bangang macam ni pun boleh jadi cikgu..amat malang kepada pelajar2 yang pernah belajar dgnnya..muka cam ni kalau aku jentik telinga mau melalak report kat mak bapak..

Anonymous said...

BUANG SEBELUM TERLAMBAT. PENDIDIK HARUS MENDIDIK ANAK DIDIK BERBUAT BAIK BUKAN BERSIFAT KURANG AJAR. LAGI PUN KALAU DAH DIA MEMANG PERNAH ADA SAKIT MENTAL DAN PERNAH MENGAMUK TAK KAN LAH NAK TUNGGU SAMPAI ADA YANG CEDERA PARAH BARU NAK AMBIL TINDAKAN.

Anonymous said...

Bak kata pepatah, kalau guru kencing berdiri, anak murid kencing berlari. Memang patut sangat guru ni di buang je dari terus mengajar. Rosak anak2 bangsa di buatnya nanti.

Anonymous said...

Xkan mslah mental pandai plk hina2 org. X pcayalah. Mmg dia ni biadap.

Anonymous said...

Klu kena buang kerja PR ambik

Anonymous said...

Muka spastik, plastik, materialistik.. elok kita lastik ja dia ni!

Zaiman Zakaria said...

Htar tjong rambutan jer...biar die mengajar kat situ pow xper...

Zaiman Zakaria said...

Htr tjong rambutan..biar die mengajar kt sane plok...

Anonymous said...

PDRM bertarung nyawa mempertahankan negara dihina oleh seorang cikgu doggie yang sewel...mamat ni tak layak jadi pendidik...bagi je dia pencen awal sebab otak dah sewel...

Anonymous said...

cikgu doggie ni masa mak bapak cikgu ni bejubo tak baca bismillah pasal tu dapat cikgu biol macam ni...pada anak murid sekolah cikgu doggie ni kalau selisih dengan cikgu doggie ni cakap lain kali kalau nak buat sesuatu baca 'bismillah' hehehhee

Zaiman Zakaria said...

Rosak ank banggsa klau ade cikgu doggie mcm nie..

Anonymous said...

Kerajaan masih harus menyimpan guru sepertii ini. tidak susah , sabitkan kesalahan dan pindahkan dia mengajar dipendalaman serawak yang langsung tidak ada kemudahan asas dan alat komunikasi, sekurang-kurangnya guru ini masih boleh memberikan sesuap nasi kepada isteri dan anak-anak , jadi tidak lah kejam sangat jika dibehernetikan kerja nya sebagai guru.

Anonymous said...

bukan mamat ni saja tapi ramai lagi cikgu cikgu yg tiap tahun dapat habuan dari kerajaan tapi tetap menhentam kerajaan dan jadi ahli pembangkang...tak sedaq dek untong punya spesis....

Anonymous said...

Hantar saja ke Tanjung Rambutan.

Anonymous said...

Anwar pernah 'doggie' dia kot? Sbb tu perangai camtu, x hbs2 nk doggie kat org. Malang btl anak murid dpt cikgu doggie mcm ni

Anonymous said...

maaf kami kt sarawak pun tak nk terima org camni!!!

Anonymous said...

Buat muka sedih..masa kat fb buat muka bangga...siap tergelak sakan....tu makan dia

Anonymous said...

sekali lagi, kami kt Sarawak pun tak akan terima orang macam ni...jgnlah yg ada probs mental mcm ni, semua nak dibuang ke Sarawak pulak...biarkan jer dia tu cari makan kt semenanjung tu jer k...

Anonymous said...

Muka byk isap syabu

Anonymous said...

Hantar dia kat lahad datu sane..biar org sulu kejekan dia

Anonymous said...

siasat sorg lagi cikgu nama fb ny salmah husainie klu xsalah..

Anonymous said...

Adakah cikgu ini dn cikgu2 yg sealiran dgnnya pernah terfikir bahwa rezeki(gaji) /habuan yg diperolehi utk membesarkan anak2/keluarga itu dari kerajaan yg memerintah ??!! cer keje tak ada gaji..lg sewel ler hambaAllah ni..

hangkedee said...

Cik gu yang tak malu makan duit rasuah BN.Sebenarnya beribu ribu lagi pemakan gaji duit haram BN dalam pendidikan.terutama pegawai pegawai tinggi.

Anonymous said...

Sori ea.... Bukan cikgu2 je ea....
Yg lain pon sama je.... Hentam kerajaan kemain.... Bonus ko mwlantak!!!

sumpah sumpah said...

Guru bermasalah murid rugi pemimpin bermasalah rakyat rugi
Ada apa2 tindakan.

Anonymous said...

Anak haram cikgu ni..org ade mak bapak xprngai camni..cikgu anak luar nikah sbb mak die sundal cnfrm

Anonymous said...

SubhanaAllah...maafkanlah orang-orang yg beri komen-komen ini.

Anonymous said...

Ni mesti cikgu pakai kabel ni....sebabtu dapat kerja guru..elok campak ket beruang dalam zoo je cikgu macam ni....

Anonymous said...

sumbatkan dia dalam lokap baru dia tau camner rasanya..tk pk ker pasal anak bini dia tu..Masnii Adik nasib bek ada kerja kt KKM..

Anonymous said...

tak payah nak hantar ke sarawak la. kami pun tak nak si bahalol & bangang ni ajar anak kami. bagus hantar kat sulu & mindanao ja. biar dia jd cikgu kat istana kiram. sama2 bangang baru cun

Anonymous said...

betul tu... sya setuju 100%...

Anonymous said...

masya Allah... alangkah elok kalo doakan dia berubah drpd dpt dosa kering dok kutuk dia... bkn salah ibu bapa dia @ kerjaya dia sbg guru tp silap tu dr dia sendiri... semoga dia insaf & org2 yg mgutuk org lain dlm blog nie diampuni Allah... amin..