Sunday, April 7, 2013

ANWAR MELUTUT DI KAKI JOHAN JAAFAR


Mereka Cop dan Boikot TV3 dan RTM
Tapi hari ni macai-macai PR Mengemis dan menuntut hak mereka
supaya diberi peluang yang sama seperti UMNO/BN Terima malam semalam.
Woi macai,kalau dah siar siaran langsung manifesto korang siapa yang nak tengok??
puak2 korang kan dah boikot TV3 Suku dan RTM??

Lagipun bak kata Najib Semalam,
apa guna bentang manifesto kalau manifesto bukan janji...
Sian macai2 PR merayu dan mengemis nak siaran langsung...
Puih!! Korang memang Hanjing!!!



8 comments:

Anonymous said...

jangan lupa pulak petugas TV 3, RTM pun ada yang macai pakatan. yang tak puas hati kerana dia hidup senang, tapi suku sakat dia hidup merempat?

Anonymous said...

kalau nak menghina,memfitnah,membohong,menghasut dan sebagainya kepada rakyat lebih baik tak payah langsung menyiarkan serta memberi peluang kepada pakatan rakyat ni..buat sakit hati aja..tolak pakatan bodoh ni..buat malu kat dunia bila melihatnya..tak ada maruah langsung.

Anonymous said...

Aku cadangkan puak2 pakatan haram jadah ni buat je siaran langsung dari rumah ke rumah sampai jam 3 pagi! kekekeke!!
Bentangkan tikar dan tilam bersama-sama mani(fest)to mereka tu.. kekekeke!!

Anonymous said...

KALAU BUKAN JANJI, TAK PAYAH NAK BENTANG...

SEKARANG NI... RAKYAT HANYA NAK JANJI DAN IANYA DITEPATI BUKAN CITER FANTASI...

rkb said...

puak pakatan memang hanjing !!....dah betul ler ayat tu. Jangan diubah lagi.

Anonymous said...

menifesto fantasi. Tak perlu siaran langsung. Najib terlalu baik sbb tak sekat perbuatan menabur fitnah puak tu d internet. Sepatutnya jgn bg peluang langsung untuk mereka menabur fitnah.

Anonymous said...

Aku rasa tak perlu...Fullstop...Sebab bagi mereka Menifesto bukan janji...

diverz said...

bendera pkr sebiji cam lambang amun ra ( tuhan matahari yang soros sembah )