Friday, May 10, 2013

CONTOH ISLAM PAS YANG BODOH PIANG!!!


21 comments:

Anonymous said...

Ade jugak totok yang bodoh percaya kata makcik ni ye

Anonymous said...

wow masuk islam kalau menang pru...kalau kalah tak masuk islam?

Anonymous said...

INI LAH CONTOH MELAYU SEBAGAI DI KATA ORANG,"CERDIK TAK BOLEH TUMPANG, BODOH TAK BOLEH AJAR"...KALAUPUN NAK BUAT KENYATAAN, BIAR LAH BUNYI CERDIK SIKIT.

Anonymous said...

Nak masuk Islam aje lahh..apa nak kena tunggu itu tunggu ini..hidayah Allah SWT sampai tak bergantung pada kejayaan politik..

Anonymous said...

kasiann pas.. terkinja2 seronok diperbodoh2kan oleh dap.. bukannya nak buat undang2 islam ke.. atau nak basmi maksiat yg semakin banyak di P.P tapi mengharapkan dari mulut LGE utk mengumumkan kononnya nak masuk islam...??? tak tau nak kata apa dgn puak2 pas ni..

yg hang buat heboh pasai apa..?? nanti LGE buat alasan tak jadi masuk islam sbb hang dah kepoh satu negara... bebal punya pas

Anonymous said...

Tu dia punya taksub....Hidayah milik Allah bukan PAS...macam ni punya standard patut le PAS hanya layak jadi jurucakap DAP...

Anonymous said...

salah satu tanda orang munafik ialah bercakap bohong.

Anonymous said...

Dah la bodo,bingai pulak tu. Dah la bingai,baghal pulak tu. Dah la baghal,bahlol pulak tu...

Anonymous said...

ini namanya bodoh tahap kepala taik...

Anonymous said...

ini namanya bodoh tahap kepala taik...

Anonymous said...

ini bodoh tahap kepala taik....

Anonymous said...

Sedar dirimlah woiiiii

Anonymous said...

hahaha...ada jugak spesies begini di kalangan org melayu...agaknya dia juga yang sediakan nama yang sesuai utk LGE bila masuk islam...ngeh..ngeh

Anonymous said...

Dap cakap gitu puak kaldai terus percaya masyaallah memang bongok tahap cipanla

Anonymous said...

takpe skang pakatan kekal di Pulau Pinang.....kita tgk bila dia nak masuk islam atau mmg sahih acik ni bengap.

Anonymous said...

PAS = Neo-Khawarij

Anonymous said...

HAHAHAHHA lepas undi sekali lagi kalah keluar islam ..pastu menang masuk balik....keluar..masuk...keluar masuk....Parti U turn

Anonymous said...

Please jangan jadikan Islam sebagai bahan politik. Islam terlalu suci untuk itu. Politik Islam adalah politik yang cukup bersih dan suci.

Kalau LGE nak masuk Islam tak perlu dikaitkan dengan politik.

SESUNGGUHNYA POLITIK BEGINILAH SEKEJI-KEJI PERMAINANAN POLITIK

tokgaru said...

PRU 13 dah selesai. Siapa menang siapa kalah dah pun kita ketahui. Yang menang senyap. Manakala yang kalah tak habis2 menyalahkan orang lain. Yang kalah arak rakyat berhimpun sana sini.

Pernah kah anda bertanya pada diri anda, adakah puak yang kalah ini akan menghimpunkan rakyat buat protest PRU13 andai kata mereka menang dan berjaya membentuk kerajaan ? Jika anda bukan bodoh, bukan lembu dan bukan kaldai ... sila lah tanyakan soalan ini kepada diri anda.

Siapa sebenarnya yang tak dapat terima kekalahan. Adakah rakyat atau pemimpin ? Rakyat, siapa juga yang menang, kalau dianya seorang penjual nasi lemak, maka hari2 seterusnya dia tetap menjual nasi lemak. Sedangkan pemimpin, kalau dianya sebelum ini penjual yong tau fu, jika dia menang sudah tentu lah dia tak perlu menjual yong tau fu lagi, jika sebelum ini dia angkut barang jualan dengan sebuah van buruk, maka selepas menang jadi wakil rakyat tentu lah dia mengharapkan memandu mercedes, jika sebelum ini dia tinggal di rumah PPRT, maka selepas menang jadi YB tentulah dia tak selesa lagi tinggal dirumah PPRT, rumah banglo 2 tingkat jadi idaman.

Terus terang saya kata, yang bodoh, yang lembu, yang kaldai adalah rakyat yang membuang masa menyertai himpunan protest PRU13 yang dianjur oleh Anwar, Lim Kit Siang dan Hadi Awang setiap hari diserata tempat. Rakyat yang bodoh, yang lembu dan yang kaldai ini sanggup tinggalkan berniaga, tinggalkan pekerjaan kerana nak tegakkan demokrasi tulin.... kononnya.

Sedangkan Anwar, Lim Kit Siang dan Hadi Awang turun ke perhimpunan protest PRU13 dengan harapan dapat menumbangkan kerajaan yang dipilih oleh rakyat melalui pilihanraya, untuk membuka laluan bagi membolehkan Anwar Ibrahim menjadi PM, Lim Kit Siang menjadi TPM1 dan Hadi Awang TPM2.

Wahai rakyat malaysia, jika anda bukan bodoh, bukan lembu dan bukan kaldai, tolong lah renungkan apa yang saya tulis ini.

Pertanyaan saya. Jika Anwar mahu membuat road show protest PRU13 ini dari negeri ke negeri, ada kah anda sanggup ikut beliau menjelajah ke setiap negeri sebagai tanda sokongan anda terhadap pejuangan demokrasi tulin ?

Saranan saya. Ikut lah jangan tak ikut. Tinggalkan anak isteri anda. Tinggalkan perniagaan anda. Tinggalkan pekerjaan anda. Atas nama menegakkan demokrasi yang sejati. Sila kan sebab tak siapa boleh melarang anda.

Anonymous said...

Melayu yg amat bodoh dan jahil Islam!! aku dgr penipuan LGE ni sejak 2008 lg demi memancing kebodohan pencacai PAS!

Nk masuk Islam tk boleh jd alat utk pancing undi.. jd HARAM! siapa yg terpedaya bermakna terpedaya dgn dakyah syaitan!

Anonymous said...

Woiiiii..mak cik beballlll..anak aku yg kt tadika tuu lagi cerdik kalau nk dibandingkan dgn kepala otak ko yg bengap tuuu...kecik2 x nk mampos bila dah tua jadi bodo plak..hidup menyusahkan bangsa sendiri..aku kalau bleh x mau laa kutuk bangsa sendiri tapi perangai macam makcik ni memang patut pon..awat laa hang ni bodo sangat..!!!!!