Friday, May 10, 2013

KEMARAHAN AZMIN SAMPAI KEMUNCAK!! AZMIN BABIKAN ANWAR!!!

4 comments:

Anonymous said...

Salam jummat KP,

Sebaiknya kita jangan ambil peduli pasal PKR ini. Nanti UMNO jugak yang busuk.

LANTAKlah mereka nak babi atau bunuh sesame sendiri.

Sebaiknya semua usaha mestilah ke arah pembangunan kawasan2 yang baru UMNO menangi. Jangan buang masa kerana jarum fitnah dan hasutan bekerja 24 jam sehari. Anwar Ibrahim tutup mulut bias dan bohong dia tu bila dia tidur je.

KP sedarkan semua YB YB Melayu UMNO, kerja keras untuk rakyat tanpa berlengah. Amanat telah diberi tunggu apa lagi?

Pedulikan Azmin Ali tidak ada faedah langsung cerita pasal dia.

Anonymous said...

Betul..... jangan pedulikan dia ni... nak mengamuk ke nak meroyan ke .. lantak ... sebenaranya nak ambil peluang tuduh UMNO ..Tunjuk aksi dulu.. nak cover tuduh UMNO ..

dali said...

Salam
Saya setuju mulai hari ini semua blogger jangan highlight lagi hal hal PR biar mereka dalam kegelapan...

Anonymous said...

Betui lah..lantak depa lah...dah cukup byk...depa merosakan kan org Melayu kini....kalau zaman Sultan Melaka dulu depa ni dah lama kena kerat ..mayat pun tanam dua tebing sungai ni...pengkhianat..Bangsa.