Wednesday, May 29, 2013

PENGUNDI SHAH ALAM DIHUKUM KERAJAAN NEGERI!!!PADAN MUKA


12 comments:

Anonymous said...

Inilah adalah strategi laknat mati-matian Kristian Zionis dan DAP nak menjatuhkan orang Melayu/Bumiputera lain dan Islam:
Bahagian Pertama:

Banyak pertubuhan Kristian Zionis yang amat bahaya, tumbuh macam cendawan di Malaysia termasuk tak berdaftar sebagai gereja (di rumah atau dewan bukan Islam), termasuk di pendalaman Borneo, juga punca utama menyebabkan ramai anak muda Cina, India dan Bumiputera bukan Islam (Orang Asli atau di Borneo) di Malaysia terpengaruh dengan sikap ekstremis benci Melayu dan Islam, melalui DAP. Bahkan Melayu dan Bumiputera Islam lain, terutamanya yang dipinggir keluarga atau mahu bebas ikut cara Barat melampau, di pujuk masuk Kristian Zionis ini . Dan DAP ini sebenarnya sekarang bukan lagi dikuasai pro-Komunis Cina tetapi pertubuhan Kristian Zionis, sebab itulah Theresa Kok contohnya sering ke Jerman di mana pertubuhan Kristian Zionis amat kuat (lagipun Passport Malaysia kan tak boleh ke Israel). Ramai yang bukan Bumiputera PKR pula menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab nak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai Kristian Zionis.
Sila baca, Christian Zionists, Israel and the ‘ second coming’, Donald Wagner di http://www.informationclearinghouse.info/article4930.htm:

10/09/03

(Daily Star) The term Christian Zionism is of relatively recent vintage and was rarely used prior to the early 1990s. Self-proclaimed Christian Zionist organizations such as the International Christian Embassy-Jerusalem and the US-based Bridges for Peace, both with offices in Jerusalem…..Briefly stated, Christian Zionism is a movement within Protestant fundamentalism that sees the modern state of Israel as the fulfillment of Biblical prophecy and thus deserving of political, financial and religious support. Christian Zionists work closely with the Israeli government, religious and secular Jewish Zionist organizations, and are particularly empowered during periods when the more conservative Likud Party is in control of the Knesset. Both the secular and religious media place Christian Zionism in the Protestant evangelical movement, which claims upward of 100-125 million members in the US...

...Christian Zionists have been hostile toward Palestinian Christians and generally detest Muslims as evil forces worshipping another God. Recent comments by Christian Zionists such as Jerry Falwell, Pat Robertson and Franklin Graham (the son of evangelist Billy Graham) have added to the suspicion with which many Muslims view the Christian West. … Some estimate that 20-25 million American fundamentalist Christians hold these views, and the phenomenon is growing.

Donald Wagner is professor of religion and Middle Eastern studies at North Park University in Chicago and executive director of the Center for Middle Eastern Studies. He wrote this commentary, the second in a series of five on Christian Zionism, for THE DAILY STAR.

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Temporung" untuk mengelirukan pembaca)

Anonymous said...

Bahagian kedua:

Oleh kerana itulah KDN mesti ada Intelligence yang amat cekap dan terus berani, kerana pertubuhan Zionis Kristian ini melalui menyamar sebagai gereja biasa, NGO atau perhimpunan peribadi di rumah-rumah, sebenarnya mahu menyemarakkan benci dan rusuhan antara orang Islam dan Kristian yang telah lama hidup aman di Malaysia ini. Dengan mempergunakan isu "Allah" dalam injil, mereka mahu menanamkan marah orang Islam dan mahu mencetuskan keganasan dan huru hara. Kemudian DAP dan penaja Kristian Zionisnya boleh MENYALAHKAN orang Melayu/Islam dan UMNO, serta kerajaan BN sendiri, termasuk di mata dunia. Seolah kita mendiskriminasi orang Kristian, tetapi DAP dan penaja Kristian Zionisnyalah yang mahu menggertak orang Melayu/Islam dengan ancaman menggunakan "Allah" dalam injil. Sedangkan God bermakna Tuhan dalam bahasa Melayu - itu sepatutnya tidak perlu dipolitikkan oleh DAP kerana perlu menghormati hak orang Melayu/Islam di Malaysia.

Tetapi, tujuan paling utama DAP dan sekutu penjajah Barat-Zionisnya yang amt tamak, kejam dan RASIS, disyaki adalah untuk menjatuhkan Malaysia sebagai negara Islam, dan kuasa politik dan ekonomi bangsa Melayu dan Bumiputera lain, juga supaya mereka boleh tawan minyak-gas kita yang makin bertimbun di Borneo terutamanya, dari Petronas.

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Temporung" untuk mengelirukan pembaca)

Anonymous said...

tak ape orang Shah Alam kaya-kaya

Aliffnajmi said...

Mcm2 usaha mereka nak burukkan kjaan. Kononnya harga roti naik lah, toll naik lah, petrol naik lah, tarif letrik naik lah... ternyata semua tu fitnah belaka. Last2 kjaan pr kesayangan mereka jugak yg terbukti menyusahkan rakyat. Tahniah pd rakyat sngor yg mengundi pemimpin munafik ni.

Anonymous said...

Kah kah kah.

Anonymous said...

Ha...ha....ha... Tahniah arga Shah Alam.

Anonymous said...

hehehehehe.... kekekekekeke..
padan muka! biar korang rasa!!

Bingai @ Bangang said...

Lepas ini peniaga-peniaga ditepi jalan Shah Alam tunggulah pula nasib mereka masing-masing. Gerai Persatuan Ibu Tunggal sebelah uptown seksyen 24 dah rata dah penggal sudah. hehehehe

Najib tak layak jadi PM? di Tendang Terajang

Anonymous said...

Org Umno jgn peduli..jgn dok sibuk nak buat demo..biar saja..apa nak jadi lantak...

Wakil Umno jaga aje kebajikan tempatnya. Kalau Umno bantu bukan kenang jasa. Bagi dia org pakatan terbaik..nanti dituduh nak rampas tanah

Tak sedor tanah abis dikaut.cina dap..masih diperbodoh...

Anonymous said...

Buat Renungan Pas dan Melayu Supaya Buka Mata dan Buka Minda

1. PAS pula janganlah terlalu perasan bahawa ultra kiasu telah menyokong mereka dan menerima Islam. Undi ultra kiasu kepada PAS sebagai tanda protes kepada UMNO BN.

2. Jika berlaku pertembungan antara calon PAS vs DAP. Jangan harapkan ultra kiasu mengundi PAS.

3. Jika PAS vs PKR, pasti mereka memilih PKR.

Sengaja saya bentangkan frasa ayat2 itu. Ini adalah realiti dan bukan illusi.

Hanya melayu saja yang bodoh, malah dah lebih setengah abad diperbodohkan oleh pemimpin mereka sendiri sama ada Umno atau Pas, sama ada pemimpin yang bergelar ulamak atau bukan ulamak.

Baru2 ini dalam PRU13, bukan pemimpin Umno sahaja yang nak perbodohkan pengundi melayu, malah para ulamak pondok juga tumpang semangkuk perbodohkan pengundi melayu dengan kenyataan, " Harus bagi orang melayu mengundi calon BN di kalangan cina atau india. Dan Haram mengundi calon Pas walau pun ianya melayu islam ".

Lebih teruk lagi, ada sekor ulamak tersohor dalam Pas buat kenyataan, " Dapat Pahala Siapa Yang Undi DAP ". Dan kerana nak kan Pahala, saya yakin beratus ribu undi melayu pergi kepada DAP.

Wahai para ulamak Islam Bangsa Melayu, tidak nampak kah kamu betapa liciknya perancangan puak ultra kiasu sehingga kita pengundi melayu jadi serba salah, " undi melayu (Pas) jadi mudharat kerana Pas baik dengan DAP, undi BN bukan melayu juga mudharat tapi mudharatnya kecil ".

Pada saya, jika kami penganut islam peringkat bawah ini " terbodoh dengan tipu muslihat ultra kiasu " tetapi tuan2 para ulamak Islam Bangsa Melayu berkali2 lebih bodoh daripada kami kerana gagal membaca perancangan ultra kiasu dalam melemah dan memecahkan undi melayu.

Dan paling teruk lagi ada lah, anda yang bergelar ulamak tidak sedikit pun mahu berusaha bersungguh2 untuk menyatu padukan umat islam melayu.

Dan kepada para Tuan Guru, Tokguru dan Ustaz Melayu sekalian saya nak beritahu kepada anda2, tolong lah terima kenyataan bahawa, " Puak Ultra Kiasu telah berjaya melemah dan memcahkan undi kita orang melayu pada PRU13 ".

Akibatnya nyaris2 Negara Malaysia ini jatuh kepada mereka sebagai mana jatuhnya Pulau Pinang ke tangan mereka. Umno dan seluruh orang melayu, yang tak ulamak atau yang ulamak, wajib menerima ketetapan Allah bahawa " Pulau Pinang Dah Terlepas Dari Kita ".

Hanya bulan dan matahari saja yang dapat mengembalikan Pulau Pinang kepada kita. Umno boleh lupakan Penang Island, jaga lah Province Welesley (Seberang Prai) supaya tidak turut jatuh kepada Ultra Kiasu.

Pertanyaan saya, ADAKAH PARA ULAMAK MELAYU KITA INI SEBENARNYA ADALAH JELMAAN ULAR DALAM SEMAK. Maaf kalau ada yang terasa. Maaf juga kalau ada yang rasa dihina dan diperlekeh.

Bukan saya saja yang keciwa, malah sebahagian besar orang melayu juga keciwa kerana confirmed ULAMAK MELAYU GAGAL MENYATU PADUKAN MELAYU ISLAM.

Hj Ariffin.

Kamaruzzaman Satari said...

Telah dikatakan didalam buku kitab2 lama bahawa islam akan bangkit semula dari timur dan didokong olih orang ajam(bukan org arab...*klau xsilap).Musuh islam tahu hal ini dulu lg cuma dulu mereka tidak pasti yg mana satu negara ditimur itu...dan kini ia menjadi jelas bagi mereka hanya kerana Malaysia saje yg payah nk tumbang walau tlh di uji dgn sosial,ekonomi,politik.Bagi sy..kekuatan sabenar yg selama ini memperkuatkan negara ini ialah adanya ulama2 dan sebahagian umat islam yg masih kukuh dgn pegangan dua kalimah syahadahnya(bukan ulama2 yg kerap berkokok).Sy yakin biar apapun mereka buat..mereka x akan dapat apa yg mereka hajatkan kerana sy yakin dgn janjiNYA bahawa ISLAM AKAN BANGKIT DARI TIMUR.Cuma diharapkan..kita umat islam xkiralah yg kuat beramal atau x...janganlah kita bertengkar.Kita nasihat menasihati DGN SUARA LEMBUT sbagaimana kita nak org nasihat kita.Andai kita hendak berdemonstrasi sy syorkan kita duduk ramai2 dimana2 stadium skalipun dan kita wirid LAA ILAA HAA IL LAU LOH bukan dgn suara nyaring tp dgn suara rendah.Bayangkan klau ratusan/ribuan org mewiridkannya(saperti tahlil arwah)dihadapan 'mike'..bgaimana agaknya auranya....tidakkah ia saperti bunyi gempabumi yg rendah tetapi memusnahkan?

Anonymous said...

Telah dikatakan didalam buku kitab2 lama bahawa islam akan bangkit semula dari timur dan didokong olih orang ajam(bukan org arab...*klau xsilap).Musuh islam tahu hal ini dulu lg cuma dulu mereka tidak pasti yg mana satu negara ditimur itu...dan kini ia menjadi jelas bagi mereka hanya kerana Malaysia saje yg payah nk tumbang walau tlh di uji dgn sosial,ekonomi,politik.Bagi sy..kekuatan sabenar yg selama ini memperkuatkan negara ini ialah adanya ulama2 dan sebahagian umat islam yg masih kukuh dgn pegangan dua kalimah syahadahnya(bukan ulama2 yg kerap berkokok).Sy yakin biar apapun mereka buat..mereka x akan dapat apa yg mereka hajatkan kerana sy yakin dgn janjiNYA bahawa ISLAM AKAN BANGKIT DARI TIMUR.Cuma diharapkan..kita umat islam xkiralah yg kuat beramal atau x...janganlah kita bertengkar.Kita nasihat menasihati DGN SUARA LEMBUT sbagaimana kita nak org nasihat kita.Andai kita hendak berdemonstrasi sy syorkan kita duduk ramai2 dimana2 stadium skalipun dan kita wirid LAA ILAA HAA IL LAU LOH bukan dgn suara nyaring tp dgn suara rendah.Bayangkan klau ratusan/ribuan org mewiridkannya(saperti tahlil arwah)dihadapan 'mike'..bgaimana agaknya auranya....tidakkah ia saperti bunyi gempabumi yg rendah tetapi memusnahkan?