Sunday, May 26, 2013

PENIAGA CINA PUKUL ORANG MELAYU!! CINA DAP BABI!!

29 comments:

Anonymous said...

Kalau kena kt aku mmg dah mampos cina nie...pukimak lancau!!!

Anonymous said...

bg tau detail, nanti aku pegi pahat kepala cina tu.

Anonymous said...



bila dan di mana

mohon pencerahan


Harimau Kumbang said...

Klu kita tidak memperkasakan bangsa kita...ini lah yang akan berlaku kepada anak cucu cicit kita akan datang...ltu baru sikit je...Akan jadi macam di Palestin baru nak sedar...masa tu dah terlambat...air mata darah pun dah tak guna.

Anonymous said...

Oi turun2 ..kat mana ni ?

Mat13 said...

Biar betul ni bro......kat mana ni.....???????

Anonymous said...

Sebarkan video ini. Cari cina babi ini sampai dapat.

Anonymous said...

dimana kedai apak ini?

Anonymous said...

Menatang BABI puak mata SEPET ni..
Ko lempang bangsa aku..ni kt mana ni.?!

Anonymous said...

dekat mana nie bro.... kasi tempat dan nama kedai la

Anonymous said...

Kurang ajar. haram jadah punya cina. xsedar dek untung menumpang hidup di Tanah Melayu. Tempat ni mcm kt Pertama Complex, Kuala Lumpur je. Kalau betul, aku berani turun mohon pembalasan.

Anonymous said...

Pertama complex bro, tingkat 2 dkt game arcade lama klu tak silap ni

Anonymous said...

lokasi adalah Pertama Complek Ground Floor...Pertama Complek KL berdekatan dengan Sogo dan Bangunan Campbell..

Pertama kali bila masuk shj mmg bersepah Cina jual HP. So kedudukan kedai ini adalah hala nak naik ke tangga aras satu.

Anonymous said...

Kat Sg Wang Plaza, 6 tahun dulu ... lihat video asal disini http://www.youtube.com/watch?v=xmpi6DTPmyk

Anonymous said...

Beginilah apa yang berlaku pada orang2 Melayu yg bekerja kontrak membuat bangunan2 disingapura tak lama dulu.Cina2 singapura akan mrngherdik mana-mana Melayu yg melihat brg2 yg dpamerkan tanpa membelinya.Tanyalah mana2 orang yg terlibat ,nescaya akan tahulah,bertapa rasisnya cina2 ni pada kaum2 lain.......Inikah suasana yg hendak kita wariskan utk anak cucu kita??Sedarlah, sebelum terlambat.Perkukuhkan ekonomi dan ilmu bangsa kita kerana dgn itu agama Islam dan bangsa peribumi akan terpelihara.Bagi puak Melayu pkr dan Pas yg tak seiring dgn aspirasi ini,kita tinggalkan,usah peduli,biar masa yg menghukum mereka.

Anonymous said...

HELLO KAWAN BOIKOT BARANG CINA DAP

INI SENARAI NYA TOLONG COPY AND KASI PADA MAKCIK2 YANG TAK ADA INTERNET.
SENARAI BARANGAN SEKUTU DAP

MINYAK MASAK
1) Minyak Sri Murni
2) Minyak Knife
3) Minyak Buruh
4) Minyak Naturel
5) Minyak Daisy

MINUMAN
1) PowerRoot Ali Café
2) PowerRoot Oligo Cereal
3) PowerRoot 9Spot Isotonik
4) Malta
5) Teh Cap Masjid
6) NutriMalt
7) Teh Guru Cap Masjid
8) Drinho All Drinks
9) Isomax Isotonic
10) HomeSoy

BARANGAN PENGGUNA & MAKANAN SEGERA
1) Pau Ahmad
2) Sri Murni Nugget
3) Marina Tuna
4) Marina Nugget
5) Roti Massimo
6) Farm Crows Butter
7) Tepung Gandum Cap Sauh
8) Semua Prodik London Biscuits (London Rolls DLL)
9) Semua Produk Khee San Bhd (Gula-Gula Fruit Plus, Fizzy Orange, Mint, Wafer & Lain-Lain Makanan Tepu)
10) Semua Produk Malaysia Dairy Industries Ple Ltd (Vitagen, Marigold, Peel Fresh, HL Milk DLL)
11) Semua Produk NONA

RESTORAN
1) Old Town White Coffee
2) Baskin Robbins Ice Cream
3) Dunkin Donuts
4) Sakae Sushi
5) Mc Donalds


PASARAYA
1) Pasaraya EconSave
2) Pasaraya 99 SpeedMart
3) Pasaraya KK mart
4) Pasaraya NSK
5) Mc Donalds

BARANGAN & PERKHIDMATAN PENGGUNA (BUKAN MAKANAN)
1) Goh Ban Huat (GBH) –Pengeluar kelengkapan tandas & pembentungan
2) Focus Point (Optometrist)
3) Bas Konsortium Ekspres
4) Bas KKKL Ekspres
5) Bas Five Star
6) Bas TranStar
7) Bas Genting Ekspres
8) S & S Ekspres
9) Eagle Ekspres
10) Bas SE Super
11) Antar Holiday
12) Boon Best

MEDIA
1) The Sun
2) The Star
3) Semua Akhbar Berbahasa Cina
4) Rocket
5) Suara Keadilan
6) Malaysiakini
Posted by GAP KEMBALI at 6:58 PM

Anonymous said...

APA SUSAH ? BOIKOT PETALING STREET ! BOIKOT PETALING STREET ! BOIKOT PETALING STREET !!!

Anonymous said...

Kita panggil ATM rejimen Melayu untuk hancurkan Cina cina ni.

Zainal abidin said...

Video da lama ni..tp kt mmg perlu sedar situasi mcm ni masih berlaku..

Anonymous said...

wey...tu video lama lar...jgn la uat fitnah melulu...

Anonymous said...

Khas Untuk Penjawat Awam

Nasib baik Pakatan Rakyat tak menang, jika tidak nasib kamu akan ????? ..... sila lah baca seterusnya untuk mengetahui. BEGINI CERITANYA ....

Aku nak tulis ni untuk direnung elok2 oleh hangpa orang melayu yang duk makan gaji dengan Perkhidmatan Awam.

1. Syukur kerana Umno masih bertahan untuk membentuk kerajaan. Itu pun kerana undi melayu, kalau melayu tak undi Umno, Najib dah sah jadi Ketua Pembangkang dah.

2. Hangpa ingat tak Tony Phua cina DAP tu pernah merancang untuk mengecilkan saiz Perkhidmatan Awam jika Pakatan berjaya bentuk kerajaan. Kenapa yang dia kisah sangat dengan Perkhidmatan Awam ? Sedar tak hangpa anggota Perkhdimatan Awam 85% adalah terdiri daripada orang melayu. Tony Phua tak lah kata dia tak suka orang melayu monopoli Perkidmatan Awam sebab dia nak jaga hati orang melayu Pas dan PKR yang berkhidmat dalam Perkhidmatan Awam.

3. Kita tahu ramai kakitangan awam yang undi Pakatan pada PRU13 baru2 ini. Malah slogan " Ini Kali Lah " turut meniti dibibir kakitangan awam yang berpangkat dan tak berpangkat. Mereka, kakitangan awam mahukan perubahan, Umno (BN) dah tak relevan lagi kata mereka. Yang tak berpangkat saya boleh terima mereka sokong Pakatan kerana inginkan perubahan, maklumlah mereka ini kebanyakannya lulus setakat SPM dan PMR sahaja, kemampuan otak atau IQ mereka sangat diragui. Tapi apa hal dengan yang kakitangan awam bangsa melayu yang lulus Diploma dan keatas, yang PHD pun ramai, yang JUSA A, JUSA B atau JUSA C pun tak kurang, ramai2 mereka undi Pakatan kerana mahukan perubahan, kerana merasakan Umno dah tak relevan lagi.

4. Cuba bayangkan. Takdirnya Pakatan menang dan Tony Phua membuka balik fail cadangannya untuk mengecilkan saiz Perkhidmatan Awam. Sudah tentu hampir separuh kakitangan awam bangsa melayu akan diberikan pilihan " bersara awal " atas kepentingan perkhidmatan dan penjimatan kos operasi kerajaan. Dan sudah tentu yang akan diminta bersara awal adalah mereka2 yang " ada tak menambah, tiada tak luak " atau yang adanya sekadar " menjadi tunggul dalam jabatan " atau yang " mencari peluang buat duit dalam jabatan ". Yang paling ramai undi Pakatan pada PRU13 adalah orang2 semacam ini, saya sangat2 pasti.

5. Cuba bayangkan. Pakatan menjadi kerajaan. Cadangan Tony Phua sangat positif. Saiz Perkhidmatan Awam perlu diperkecilkan untuk penjimatan kos operasi. Dan mereka2 kakitangan awam yang undi Pakatan untuk melihat perubahan, ya akhirnya perubahan itu datang dan menjadi kenyataan. Dan yang perlu berubah adalah anda, anda dalam " paksa rela " terpaksa meninggalkan Perkhidmatan Awam atas niat membantu kerajaan yang anda dokong iaitu Kerajaan Pakatan Rakyat.

6. Apa perasaan anda agaknya selepas itu. Dahulu anda pegawai besar dalam Perkhidmatan Awam, tapi kini anda terpaksa buka Stall Burger, Stall Goreng Pisang, Stall Air Tebu, Stall Air Kelapa, Stall Charkoitiau dan macam2 stall lagi demi untuk meneruskan kelansungan hidup (hutang banyak, bini banyak, anak masih ramai yang belum lepas rumah).

7. Anda bernasib baik sebenarnya, kerana kami orang2 melayu kampong yang tak belajar tinggi yang tak berpeluang jadi pegawai dalam Perkhimatan Awam, telah menyelamatkan anda semua melalui undi kami kepada Umno sehingga Umno berjaya terus memimpin kerajaan.

Saudara2 ku dan kawan2 rakan ku yang menjadi kakitangan Perkhidmatan Awam, bayangkan apa akan jadi kepada nasib kamu dan anak isteri kamu takdirnya Pakatan berjaya membentuk kerajaan DAN IDEA TONY PHUA DI IMPLIMENTASI KAN.

Berterima kasihlah kepada kami yang telah memenangkan Umno. Kami lah yang menyelamatkan anda, kami percaya anda sekarang tak rasa tergugat untuk terus mencari rezeki sebagai kakitangan Perkhidmatan Awam.

Renongkan lah.....

Hj Ariffin

Anonymous said...

Melayu goblok, di kalimantan jadi harimau ompong, di sumatera melayu cuma besar mulut, di jawa melayu berusaha menutupi identitas, cuma melayu malingshit yg berani besar cakap, sebab pantas, malingshit semua.

Anonymous said...

blog nazi malaysia...lebih nazi dari nazi....

Anonymous said...

Anonymous july 26 2013.pukimak kau

Anonymous said...

stupid remarks

Anonymous said...

Anonymous july 26 2013...
Kepala indon anjing babi lu.
Indon anak gampang tukang angkat najis..
bangsa kuli bahlul goblok bajingan tengik..
bangsa indon mmg keparat sana mampos lu!

Anonymous said...

Wahai sorhai melayu babi yg racist... U tak suka balik indon la. Jgn sampai cine boikot lu org punya benda. Selama ni berapa org melayu yg suka masuk kedai cina? Berapa keturunan indon yg gelar mereka sebagai melayu yg makan makanan cina yg halal? Lu mau boikot cina punya product go ahead... Tapi jangan sampai cina ambil tindakan... Boikot lu org punya makanan dan minuman.

Anonymous said...

Wahai Melayu di sini, rupanya DAP begitu kaya raya mempunyai banyak bisnes, betapa pandai orang macam ni berbohong, menfitnah orang lain.

Anonymous said...

puki mak babi melayu pui