Wednesday, May 29, 2013

SOALAN MALAIKAT MAUT UNTUK AZHAR MEKDI


23 comments:

Anonymous said...

Ikut saya cakap....jangan ikut saya buat.... Hi, hi, hi

Anonymous said...

Sedih teramat bila masih RAMAI yang MASIH menafikan kebenaran ini.....

Ini lah AKHIR ZAMAN namanya......

Sifat MUNAFIK jelas di depan MATA...
jelas diTELINGA.....

Zul Baha said...

Mamat memang Pandai bila Mengata org lain bab kawin mawin nie, tapi bila dia buat...dia akan kata lak ,,,ambo tak nak tapi AnakDara tuu yg nakkan dia...mcm derma2 yg dibagi Ambo tak mahu tp ambo ambik ajer.....Camni nie nya Ustaz pon ada ramai yg Talsub...

Zul Baha said...

Nanti dia akan kata , Ambo taknak Nikah dm AnakDara tuu tp dia yg nak sangat...mcm pitih derma yg dia beri gak...Ambo tak seah..tp mu bagi Ambo ambik lah...heheheheheheh ..Nai maintain Ferari .plus dah ado 3 bini...bukan murah Oooooooo........

Anonymous said...

Nampak sama....macam saya buat....tapi tak serupa macam apa yang saya buat......hahaha kena tipu semua...bodoh bangang...

ejal junid said...

Kompom soal jawab dibekukn ble ceramah..hahahaha

Anonymous said...

Ustaz akihir zaman nie agak nye la dajjal kot. korang tengok sekarang nie yang benar di nafikan tapi yang sengaja diadakan di percayakan. makin bertambah terok kepada orang melayu bila ada ostad macam UAI dan wali selipau nikki ajis tu dengan fatwa fatwa yang serong dan ceramah ceramah yang memesongkan akidah umat islam malaysia. Kalo UAI baca nie ko sedar le diri. dan UAI ko jangan lupa yang mati tetap datang dan balasan akan menanti ko. jangan ko ingat ko bleh spin ajaran islam dan bleh lepas. Walk D Talk kata DAP. UAI ko paham le ape maksud nye.

Anonymous said...

Muslim Singapura

FITNAH AKHIR ZAMAN......SEMUANYA ADA DIMALAYSIA.

Begitu ramai ustaz2 dan 'ulama2" tapi kebanyakan mereka adalah SEBAHGIAN DARI FITNAH AKHIR ZAMAN.




Anonymous said...

jom jd ustaz

Anonymous said...

azhar mekdi manusia munafik!

Anonymous said...

M U N A F I Q ! ! !

Anonymous said...

nanti dia kata itu dah takdir Allah dan qada dan qadar......

Anonymous said...

SALAH TU!!

INI BUKAN AKHIR ZAMAN NAMA NYA TAPI AKHIR UMMAT ISLAM SEBAB DAH MAKIN RAMAI UMMAT ISLAM YG BODOH LAGI BAHLOL LAGI TONGNGONG LAGI GENDENG LAGI BUI LAGI TOLOL DAN YANG SAWAKTU DGN NYA!!

Anonymous said...

penceramah ni elok masuk raja lawak. ilmu no 2 yg penting dapat sampaikan lawak.

Anonymous said...

Ni le ostak MUNAPIK! korng nk tahu beribu lg ostak MUNAFIK dlm parti ajaran setan=PAS

Anonymous said...

Klu nak ikut sunnah Nabi SAW buat betul-betul ... Nabi SAW hanya kahwin dgn seorang je anak dara, yg lain semuanya janda ... semua org Islam tahikan ?

Kenapa tak ikut macam Nabi SAW buat ?

Nak ikut sunnah konon ... ikut nafsu ade sangatlah !!!

Anonymous said...

ustad kepala butoh mekdi ni. dia buat, dia ckp semua betul padahal bila ceramah kosong, nampak tidak berilmu, dangkal, asyik2 nak masukkan unsur2 humor sebab dia tau, dia bukan pandai ilmu tapi pandai melawak. jadi badut mekdi la oiii azhar mekdi !!!! mana ade ldm ceramahnya dia menyeru kepada perpaduan??? ade?? pernah dgr??? dia kaki lagakan org !

Anonymous said...

skrg ni tak payah ada ijazah pun boleh kaya. spm 3 pun boleh kaya dgn jadi ustaz. sikit2 sedekah sikit2 sedekah. guna air liur je bole dapat anak dara. yg janda tak nak. senang je hidup kat dunia ni

Anonymous said...

Ustaz kemaruk pundek dan cibai

Anonymous said...

Kalau cheaf ada yang ori ada yang salebriti. Agaknya dunia sekarang ni ada jugak agaknya ustaz salebriti. Ustaz pun tak kalis ujian tak kalis godaan juga yer....? Untung jugak jadi ostat

Anonymous said...

Askum/slm sejahtera,apa yg sy lihat para blogger ni rata2 org Melayu tetapi amat malang jika diteliti hujah2 masing2.Org melayu spt dlm Perkara 160 (2) Perlembagaan Malaysia, orang Melayu itu mestilah beragama Islam, mengamalkan adat budaya Melayu, bertutur menggunakan bahasa Melayu dan lahir sebelum hari merdeka sama ada di Persekutuan atau Singapaura, atau pada hari merdeka telah bermastautin di Persekutuan atau Singapura.Apa yg menyedihkan org Melayu sekarang lebih berminat kepada keduniaan (sekular)ramai yg tak pernah sembahyang 5 waktu,berpuasa apatah lagi menghormati agama Islam sebagai Addin,tak malu kah kita tengok org Hindu sembahyang,buat yg disuruh tinggalkan yg dilarang,tengok org Cina sembahyang sedangkan org Melayu berada pada tahap terkontang kanting,tiada pegangan,tak ingat nak mati,ingatkan bila kita hebat kita boleh jadi cam Firaun,kutuk sana,kutuk sini,kita cerminkan dulu diri kita sebelum nak buat komen.Pernahkah anda semua dengan perkara dibawah:
(1) Mengucap dua kalimah syahadat
(2) Sembahyang lima waktu
(3) Berpuasa sebulan dalam bulan Ramadhan
(4) Menunaikan haji ke Baitullah (Mekah)
(5) Menunaikan zakat
Apa yg dinilaikan inilah natijahnya.Klu tak faham tanya,klu tak tahu diam.

Anonymous said...

Takde fasal lak nak gi tengok hindu & cina sembahyang.... Ingat mereka tu baik sangat, tinggal apa yang ditegah konon!!!! Kah kah kah. Lihahlah dlm perut mereka, arak & babi tak usah cakaplah. Ular, bewok, tupai, beruang, kucing hutan, tenggiling, kura2, labi2 semua mereka telan. Kalau nak puji sgt pandanglah kiri-kanan dulu.....

Anonymous said...

ostak ni memang kuat dia punya nafsu seks.