Wednesday, June 12, 2013

8 ARTIS TEMPATAN KAKI HISAP!!

Di tempat pertama ialah Shariffah Amani. Faktor Shariffah Amani menduduki tangga pertama ialah wajah Melayu kampungnya dan perwatakan ibunya yang begitu baik sekali. Bayangkanlah tetiba anak perempuan hisap..




Pelakon yang mempunyai bakat besar dan dikuatkan lagi dengan gandingan adik beradiknya, siapa lagi kalau bukan Sharifah Amani, yang pernah mengemparkan dunia hiburan dengan membotakkan rambut. Sharifah Amani ini seperti sedia maklum memang cukup dikenali sebagai pelakon yang lahir dalam keluarga yang cukup bahagia dan terdidik. Namun, apa yang mengejutkan ramai pihak selepas ini adalah mengenai sebuah video yang memaparkan dimana Sharifah Amani sedang menghisap rokok ketika sedang di temubual oleh seseorang 'wartawan' yang berbangsa asing. Kalau buka fullscreen, memang ada Sharifah pegang rokok dengan tangannya.


Di tempat kedua (2) ialah pelakon Impian Sunsilk iaitu Diana Amir. Menduduki tempat kedua kerana selain merupakan bekas penuntut USM, dia juga adalah salah seorang artis yang 'cun' di Malaysia ni. Baru-baru ini, ada pihak menulis di laman sosial Facebook dengan menyatakan bahawa Diana ni sebenarnya adalah 'kaki seks', 'minum arak' dan 'perokok'. Cuba anda search di Google imej tentang diana. Apa nak jadi dengan artis sekarang nie, nak cari artis yang 100% bersih dari gejala sosial yang tidak sihat, memang agak susah dan sukar. Pelakon baru, Diana Amir juga tergolong dikalangan segelintir artis yang suka bersosial. Walaupun gayanya kurang menampakkan dirinya itu seorang yang sosial, tetapi, Diana Amir juga sebenarnya layan...(layan ape? hah! yang ini kite nak tahu)...rokok. Tambah memualkan dia seorang perempuan, kaum perempuan ni mestilah dengan gaya lemah lembut dan sopan, tetapi Diana Amir nampak lebih advance dalam dunia artis yang diceburinya.






Artis di tempat ketiga (3) pula adalah Aflind Shauki dan isterinya. Si 'Buyot' (nama glamour dalam filem Buli) ni nampak saja 'skema' dalam filem Papadom tapi di dunia realiti, lihat sajalah...



Tetapi dalam meniti era kegemilangannya..Afdlin tampak tidak profesional dalam pengurusan peribadinya. Rata-rata ramai yang tahu bahawa merokok itu membahayakan kesihatan..Dan gambar yang dipaparkan jelas menunjukkan dia merupakan seorang perokok. Lihat saja di tangan dia dan isterinya itu. Jika ditanya pada tuan empunya badan, pasti jawapannya 'super impose'. Untuk makluman anda, gambar seperti ini tidak boleh di 'super impose'kan...

Di tempat keempat (4) pula adalah pelakon sinetron Soleha yang memegang watak isteri kedua kepada watak Ikram lakonan Rionaldo, iaitu Zaskia Adya Mecca. Tentu para pembaca tertanya-tanya, mengapa artis Indonesia juga termasuk ke dalam senarai ini kan? Jawapannya adalah kerana tidak ada bezanya industri seni Malaysia ataupun Indonesia, kerana yang pasti ramai rakyat Malaysia yang menonton karya-karya dari seberang. Ya kan? Pernahkah anda terfikir bahawa Zaskia ini adalah perokok dan mempunyai tatoo.














Di tempat kelima (5) ialah Fasha Sandha. Akibat penyebaran secara berleluasa gambar di atas, Fasha Sandha akhirnya telah membuat pengakuan yang dia sememangnya merokok. Namun dia bukanlah seorang heavy smoker, cuma kadang-kadang (social smoker) sahaja.






Fasha Sandha telah memberitahu yang gambar di atas telah diambil oleh kenalannya di suatu majlis. Fasha Sandha sendiri telah melihat gambar di atas menggunakan Blackberry miliknya.


Di tempat keenam (6) ialah Sazzy Falak. Sazzy memang dikenali dengan gaya urbannya. Gambar ini menunjukkan Sazzy sedang memegang puntung rokok ini diambil ketika Sazzy bersama-sama Yasmin Hani dan rakan-rakannya yang lain di sebuah parti. Di sebuah laman hiburan, menyatakan bahawa Sazzy sememangnya perokok. Tapi, kadang-kadang je...




Seterusnya di tempat ketujuh (7) pula ialah Shariffah Sofea. Gambar ini dirakamkan ketika Shariffah Sofea bersama-sama Jue Aziz dan Jehan Miskin di sebuah kelab malam.




Yang terakhir (8) ialah bekas peserta Gadis Melayu 3 Sharifah Jasmine Soraya. beberapa gambar lagi menunjukkan Jasmine sedang bercumbu dengan pasangan wanitanya.





Ada kalangan 8 orang ini yang dah melakukan penghijrahan...Tahniah..
Jangan Malu untuk Berubah!!

11 comments:

Anonymous said...

WTF....ini pun buat modal menulis!!!! Awak tu insan sempurna ke????

Anonymous said...

Ini sebenar nya dunia hiburan yang penuh dengan maksiat serta perangai tidak bermoral. Nak marah dengan komen ini? Nak marah buat apa, gambar dan photo mencerita seribu kata-kata. What about adegan-adegan yang tidak ditangkap dalam foto? Malang sungguh anak-anak melayu yang rendah ahlak dan moral....murah. Mereka menipu diri sendiri dengan merasa mereka ini hebat dengan kehidupan social mereka. Semoga sempat bertaubat sebelum MAUT datang menjemput. Tapi, mereka akan cakap, ini kubur aku, yang korang sibuk kenapa? Kita bukan risau dia orang nie, tapi tak nak anak-anak bangsa terikut-ikut dengan kehidupan songsang mereka. Diharapkan ibu-bapa perhati perangai anak-anak masing-masing, terutama anak perempuan, yang masih sekolah dan remaja.

Anonymous said...

Yang pakai tudung dan baju kurung itu, apapasal biadap menghisap rokok dan yang buat aksi lucah menjijikkan? Betullah menjatuhkan identiti dan sifat Islam dan kesopanan gadis Melayu - si BETINA lucah ini memang macam penagih dadah, khayal, pakai baju kurung pun boleh perangai macam betina sial DAPigs yang memang macam gila seks!

Baik saja si BETINA lucah ini pakai seluar amat pendek, walau situa bangka dan gemuk bendul, macam betina-betina DAPigs bila berdemo haram - yang sengaja nak menghina orang PAS dan Islam!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Hamzah Junior said...

biarlah.. itu boleh juga aku anggap aib dia. sebab dia artis jadi aku boleh kategorikan pendedahan ini mengaibkan dia. jadi jganlah. nak suruh orang tak isap rokok cerita pasal bahaya merokok. bagi aku jalan cerita x kemana. tambah dosa lagi ada. dan lagi satu, aku anti nas ahmad.

Anonymous said...

alamak nenek aku pun merokok tak lah aku nampak jahat nenek aku

Anonymous said...

hooooo aaaloh...buduh sungguh nenek ekau itu....

Anonymous said...

ini baru pasal hisap rokok.. itu belum dosa besar lagi..mcm mana lak dengan pakaian diorg yg ala2 hollywood tu..

NADRAKARDAN XYSAKHRA said...

lelaki isap rokok tak kecoh...perempuan isap rokok kecoh...
herm....
lelaki isap b@t@ng tak kecoh....
perempuan?
kecoh....
double standard tahap SYAITAN bertopeng FAWKES tapi berlagak ALIM ULAMAK adalah ULAR DALAM SEMAK...

Anonymous said...

alahai ..merokok pun pelik ke ? perempuan merokokk melambak sana sini , kat kampung tu makcik pakcik umur 58 tahun pun merokok, makan sirih pulak tu !

tak payah la cari siasat korek perangai manusia lain , awak tu bukan sempurn asanggat pun, tak payah la canang perangai dan hobi orang lain , faedah apa kau dapat ?
balik rumah dan cari cermin ..

Anonymous said...

Dalam Islam tegur menegur tu perkara baik. Suka x suka tu lain cerita.

Anonymous said...

Memang lah betul tegur-menegur tu, cara yang disarankan ialah dengan berhemah dan jgn sesekali memalukan. Cara ni nampak tak betul. Sungguh membuka keaiban, lebih-lebih lagi mereka tu adlh perempuan. Jangan fikir tentang artis tu je, fikirkan jugak tentang mak ayah diaorang sekali. Kalau mak bapak kita pun mesti akan terasa sedih sayu bila orang mengata tentang anak dia. Nak cakap pasal maksiat skop tu jangan lah dijuruskan pada satu sahaja, maksiat tu berlaku kat mana-mana, cuma bila artis ni kehidupan memang terdedah kpd public. betul, mmg sdp menghentam orang ni, tapi ingat dunia ni berputar, pernahh tgk tak citer lakonan sharifah amani, macam mana org alim berganti tempat dengan seorang yang berbuat maksiat (a'si )
tima kasih... sekadar pendapat.