Monday, June 24, 2013

ADAM ADLI TERKENCING DI SERGAH PEGAWAI POLIS

3 comments:

Anonymous said...

Masuk sel je dulu biar rasa cam mana kalau dah tak boleh ajar.

Anonymous said...

Masa kecik kecik tak nak MAMPUS bila dah besar menyusakkan Bangsa, Agama dan Negara..

Kalau dah perangai macam ni SIAPA nak ambil kerja? Kalau dengan Syarikat Aku, kerja FREEE pun aku tak mahu...alamatnya merempatlah besok jadi Ahmad pada Cina Cina..

Anonymous said...

xyah sembang, kau 2 nak bkak syarikat pon x mampu..tah2 ngaji pon x habis, sembang ja kemaih..podahhh