Monday, June 24, 2013

ANWAR KHIANATI PERJUANGAN RAKYAT-AZMIN





10 comments:

Anonymous said...

CELIK CELIK LAH SIKIT.
SIAPA MENIPU...
SIAPA KENA TIPU.....
GUNALAH AKAL ANUGERAH ALLAH SWT.
FIKIR, FIKIR, DAN FIKIRLAH.
USE YOUR BRAIN............DON'T BE FOOLED ALL THE TIME !

Anonymous said...

aku tengok najib x brani dok dekat2..najib dah cuak..bahaya2 najib kata kalau dok dekat

Anonymous said...

Azmin seeloknya berikhtiar dari sekarang menjatuhkan DS Wan Azizan daripada menjadi Presiden PKR. Lantas apabila memegang jawatan Presiden PKR, Azmin boleh menentukan dasar perjuangan PKR dan tak payah lagi nak ikut telunjuk Anwar.

Jika tidak selagi itulah Azmin akan sikir hati dengan Anwar yang berperangai sibuk di Parlimen siang tadi bergambar/bergembira mesra dengan PM, TPM dan YDP Dewan Rakyat. Sedangkan rakyat yang diserusemangat oleh Anwar Ibrahim berguling-gantang dijalanan berjuang bagai nak gila sahingga dianggap sampah masyarakat Ibu Kota Kuala Lumpur.

Mula lah dari sekarang Azmin merangka empayer dalam pakatan pembangkang.

Anonymous said...

Melayu Pembangkang kan besar punya Bahlol so mana boleh fikir!!

Otak dorang semua tarok pat juboh Anwar Ibrahim!!

Anonymous said...

YANG DI LUAR BUKAN SETAKAT DIKENCING TAPI DIBERAK OLEH ANUWAR....CIAAAANN NYERR !

Anonymous said...

Siapa Betul - Syiah atau Sunni ?

Sejujurnya, saya sikit pun tak termakan dengan dakyah syiah-sunni. Kerana saya tak mahu hipokrit. Kita mengaku islam, kita jaja seantero dunia kepada penganut agama lain bahawa agama kita adalah agama perpaduan. Orang agama lain tak kata " Peeeraaahhhhhh " pun dah besar nikmatnya. Sebab mereka tahu siapa sebenarnya kita. Kalau kita tak ada rasa malu kepada penganut agama lain, kita ada rasa malu kat Allah pun dah cukup dah.

Syiah kah sunni kah. Pada saya sama saja. Pada saya dua2nya islam. Pada saya Allah adalah tuhan kedua2nya. So what is the problem ?

Kalau duk cerita syiah sunni tak habis2, saya yakin sampai kiamat umat islam tidak akan bersatu, sampai kiamat umat islam tidak akan maju, sampai kiamat umat islam akan dibuli oleh kuasa2 besar dunia yang dimonopili oleh orang yahudi dan nasrani dan hatta sampai sepuluh kali kiamat pun islam tidak akan menjadi kuasa besar dunia yang digeruni sebagai mana kita orang islam gerun kepada Amerika (negara yahudi dan nasrani)

Cerita pasal melayu. Melayu pecah kerana adanya Umno dan adanya Pas. Kalau tak ada Umno dan Pas pun saya yakin melayu tetap akan berpecah. Kalau dah tak ada apa2 modal untuk membolehkan melayu berpecah, melayu akan menggunakan isu perbezaan Syiah Sunni untuk menghalalkan mereka berpecah. Dan saya teramat dan tersangat yakin MELAYU PAYAH NAK BERSATU kerana ALLAH MEMANG JADIKAN MEREKA UNTUK TIDAK BERSATU. Adakah anda bersetuju dengan saya ? Hanya Allah saja yang tahu apa hikmahnya disebalik perpecahan bangsa melayu dan perpecahan umat islam kepada Syiah Sunni.

Tapi pada saya yang jahil islam ini, setakat hari ini HIKMAH BESAR dari Allah yang kita boleh nampak dan boleh dibanggai adalah BUKAN ISLAM MENGUASAI UMAT ISLAM, MEREKA IMAM KITA MAKMUM.

Maka untuk tujuan itu TERUS LAH BERSYIAH DAN BERSUNNI DENGAN LEBIH AGRESIF LAGI.

Hj Ariffin

Anonymous said...

Aku benci melihat gambar ini.....aku bencu najib dan anuar

Anonymous said...

baiknya punya nuar dalam parlimen, luar parlimen pecacai2 dia bergolek2 atas jalan..

tak tau la sampai bila nak hirup air kencing nuar puak2 macai melayu pr ni...

Anonymous said...

Hj Ariffin !! Saya syorkan agar Hj Ariffin bertanyakan isu syiah-sunni kepada para ulamak pondok seperti Tok Guru Abdullah Saamah yang boleh menerangkan kepada Hj tentang dakyah Syiah-Sunni. Di dalam kitab, ada menerangkan bahawa akhir zaman nanti..Islam akan terbahagi kepada 73 golongan. Hanya satu golongan sahaja yang akan masuk syurga iaitu Ahli Sunnah.

Anonymous said...

Hj Arifin weeiiii hang kena belajar lebih lanjut la kalu nak tahu. jangan sedap mulut samakan sesuatu yang tak sama