Wednesday, June 19, 2013

CUBAAN KHALID ISMATH MEMALUKAN NIK ABDUH!!


5 comments:

Anonymous said...

apa nak pesan-pesan. pi jumpa terusle. baru ada telur. polis pun hang boleh sepak terajang,setakat nik abduh,aku rasa hang tonjol dahi dia,mesti dia terkencing-kencing. hang kan superhuman. sapapun tak berani nak ambik tindakan.

Anonymous said...

Deiiii..bukanke korg gak yg menyalak nak hapuskan utang PTPTN...so apa barang nak tuntut utang dgn anak wali tersohor(?) tuh????

cakap xserupa bikinla ini mangkok jamban..

Anonymous said...

sapa jumpa khalid ni tolong pesan kat bapak dia.....duit KOHILAL yg di songlap masuk poket sendiri tu bila nak bayor balik????? harap janggut sejemput jer....anak bapak seropa penrangai

Anonymous said...

apabila puak syiah dari pas meminta hutang dari puak khawarij dalam pas ...
tak disebutkan pun hutang itu wajib dibayar seperti firman dalam surah al-baqarah ...
dan sekiranya hutang tidak dibayar ... pahala amal-ibadat akan tergantung ... dan sukar untuk masuk surga ...
kerana puak syiah dalam pas yakin ... puak khawarij dalam pas akan masuk surga sama ... kerana mereka telah diberikan tiket surga oleh mursyidol am pas ....

Anonymous said...

Hutang dari anak tok gundu diperbesarkan, hutang PTPTN suruh dimansuhkan. Betul-betul sewel mahasewel mangkey ni...