Wednesday, June 5, 2013

Kenapa Peguam Negara Terlalu Personal Dengan Khir Toyo???


Apa Khabar Peguam Negara??
satu persoalan yang bermain difikiran aku
kenapa AG Terlalu personal dengan Khir Toyo 
Sehingga Sanggup membela dan menyelamatkan Nyawa Keputusan Hakim yang dilihat kelakar
Kenapa Personal sangat??
Apakah ada Benda/permintaan yang Khir Toyo tidak tunaikan semasa beliau jadi MB???


7 comments:

Anonymous said...

AG terima laporan berkaitan kematian suspek dalam lokap semalam dan hari ini 3 anggota polis didakwa di mahkamah.Sungguh cepat dan pantas mengalahkan Airbus A380 bila melibatkan pihak kerajaan.Tapi bagaimana pula dengan kes perhimpunan Bersih tahun lepas dimana harta benda dirosakkan dan polis dipukul? Senyap aje sampai hari ni.AG tolong jawab.

usin said...

itu pasallah ramai melayu meluat dan hangin dgn presiden umno merangkap pm kerana bangkai depan matapun tak nampak...

Anonymous said...

pak usin, jgn bagi komen macam org sakit jiwa...

termasuk yg pertama diatas..

cepat atau lambatnya sesuatu kes bergantung kepada banyak faktor.

kalau nak tahu, kena tanya org yg arif tentang undang undang

ada faham ka..!!!

Anonymous said...

AG-GP dah lama sangat ditampuk tu.

Dalam erti kata lain GP nak beralih angin.

GP dah malas nak buat kerja dah.

Kerajaan kena lantik AG baru. Ganti yg hendak berkerja. Jangan lantik yg sewaktu dgn GP ini.

Nanti timbul pulak issue GP2 GP3.

Anonymous said...

wah...bukan main laju je AG bertindak bila melibatkan pihak kerajaan! ape citer beratus laporan polis terhadap pembangkang sebelum ni? AG langsung tak ulas! aku dah betul2 naik meluat dgn mangkuk hayun sekor ni! najib...better do something about this asshole!

Anonymous said...

ni AG ahli pkr la......

buat2 bodoh jer duduk dlm kerajaan

Anonymous said...

Manusia bertuhankan manusia duit dan kuasa. Lagi parah yg Islam dah tua tapi tak takut mati. Masih enjoy kehidupan dunia. Buat sesuka hati asal hati puas.

Yg penting rahsia tertutup..duit dpt..harta mewah..berkuasa lagi...aduhaiiiiiiii dunia