Thursday, June 27, 2013

TOP 10 ARTIS INDON MILIKI BUAH DADA BESAR

Yang mempunyai ukuran paling besar ialah dari no 10
.1. Yeyen Lydia - Ukuran BRA Yeyen Lydia 34 A

2. Farah Quinn - Ukuran BRA Farah Quinn 34 D

3. Anita Hara - Ukuran BRA Anita Hara 34 D

4. Magdalena - Ukuran BRA Magdalena 34 E

5. Audy Item - Ukuran BRA Audy Iiem 34 E

6. Aura Kasih - Ukuran BRA Aura Kasih 35 D

7. Wiwid Gunawan - Ukuran BRA Wiwid Gunawan 36 B

8. Five V - Ukuran BRA Five V 36 B

9. Kiki Amalia - Ukuran BRA Kiki Amalia 36 C

10. Julia Perez Alias JUPE - Ukuran BRA JUPE 36 D



13 comments:

Anonymous said...

klw di malaysia sharifah sofia berapa saiznya ye?

Anonymous said...

Ori atau kena Botox....? Kalau buah Betik....wow...!

Anonymous said...

Celako admin blog ni.....hehe...buat aku nak main bini aku je......oshhhhh..oshhhhhh...abang kuat sikit....

Anonymous said...

fazura pun tetek besaq...auwww..

Anonymous said...

fazura pun tetek besaq dah la ni...neelofa pun sama...auuwww...

Anonymous said...

che ta pun tetek besar.....la ni dah kahwin makin besaq le...kena uli.....

Anonymous said...

cik ta...hahaha

Anonymous said...

Aku rasa che ta lagi besaq pada julia perez.. 37 D+

Anonymous said...

buah dada nampak besar tu bila pakai bra je , cuba buka bra tengok macam apa ? mcm belalai gajah melayut daaa ..

bila main doggie berayun kiri kanan , kiri kanan kiri ...

Adi Daya said...

Buah Dada Mereka Memang Besar

Anonymous said...

sharifah sofea punya?wow!besar gile

Anonymous said...

tetek sharifah ssofea makin melayut sejak kawin,melecet klw mengepit

Anonymous said...

fap fap fap