Wednesday, July 24, 2013

KAMALANATHAN-TIMB MENTERI YANG HIPOKRIT


Hari nie aku nak story pasal kes budak makan dalam "tandas" Bukan apa,mula2 xda masalah,tapi bila Timb Menteri sibuk balun pengurusan sekolah, aku rasa terpanggil untuk balun dia balik.

“Perkara ini tidak harus berlaku. Saya kecewa. Kementerian memandang serius perkara ini dan meminta BPSH membuat siasatan serta-merta dan katakan pada kita mengapa tindakan tidak boleh diambil terhadap pegawai yang membuat keputusan ini (makan di bilik persalinan)"

Bukan main garang lagi mamat Timb Menteri tentang apa yang berlaku,bagi aku mudah, garang dia ni memang tak bertempat. Dia menjawat jawatan Timb Menteri Pelajaran,dan Ahli Parlimen dari Selangor.
Kejadian Sekolah Pristana Berlaku di Selangor,apa salah ko pergi turun sendiri tengok sekolah tu.

Dey Macha awk tu Timb Menteri Pelajaran,dan aku rasa takde masalah untuk dia main redah untuk buat lawatan mengejut, bukan sedap mulut bagi kenyataan yang menyakitkan hati orang melayu dan Islam.



Kalau inilah cara berfikir sebenar Timb Menteri ni, aku rasa dia ni mmg hanya layak duduk di Hulu Selangor sahaja bukan sebagai Timb Menteri Pelajaran.

Mungkin sebab dah sedap dapat duduk kerusi Empuk dengan selalu di Escort Unit Pengiring PDRM, mamat ni dah tak minat kut nak turun padang seperti sebelum ini..

Itulah masalah BN, Bila kerajaan tak kuat,dan lemah (tak dapat 2/3) jadi kita terpaksa menelan hakikat bahawa inilah standard yang ada untuk Timb Menteri Pelajaran..

4 comments:

Anonymous said...

Pertandingan MIC kan dah dekat, so kena garang sikit agar dipilih lagi...itulah politik. Samada BN atau fuckatan sama jer. Yang menjadi mangsa adalah rakyat yang diadu domba.

Anonymous said...

masalahnya guru2 dah seronok sangat dah bila UMNO menguasai parlimen malaysia, apa bodohnya la si PM Najib ni p lantik kamalanathan dan mary jadi timbalan menteri pendidikan lak.Najib wajib letak jawatan. ni semua salah najib

Anonymous said...

Orang Melayu tahu apa nak buat dalam PRU14 nanti jika simelaun ni dicalonkan semula. Jangan harap dapat undi Melayu!!!!. Aku pasti Guru Besar sekolah itu amat terasa hatinya. Never mind Kamala today is your day. Deputy Minister mah. Power tuh!!. In 4 years time we will determine your fate with our votes.

Anonymous said...

Orang Melayu tahu apa nak buat dalam PRU14 nanti jika simelaun ni dicalonkan semula. Jangan harap dapat undi Melayu!!!!. Aku pasti Guru Besar sekolah itu amat terasa hatinya. Never mind Kamala today is your day. Deputy Minister mah. Power tuh!!. In 4 years time we will determine your fate with our votes.