Sunday, July 7, 2013

PESTA SEKS PENYOKONG PAKATAN YANG TIDAK BERMORAL-PART 3





10 comments:

Anonymous said...

Tak ada melayu yang terlibat, peduli apa kita depa nak buat seks kah atau apa pun sama depa... bior lantak dia la.

Anonymous said...

beruntungNya koloir DAP lain kali ajak raja Sek YB nuar tiga4 ditibaiiiiiii

Anonymous said...

Kawan kawan nurul izah sedang berpesta... Anak papa hebat tak join kaa?

Anonymous said...

kat tilam dia tu mesti banyak dna air p**i dengan air k***k cina kulup kan serta tahi palat babi

Anonymous said...

Bukanke ada akta/undang-undang berkaitan kelucahan melampau...
Walaupon bukan islam...tetapi ada kekangan moral...kalo gitu kelak buat atas jalan raya pon orang tak kisah...Sebabnya ada pihak yg tido...polis dan loyer 7 penguatkuasa yg bodoh undang-undang...

Anonymous said...

ni manusia ke anjing?aku selalu tgk anjing cmni..

Anonymous said...

ini BABI bukan anjing atau manusia!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Kotek cina kecik je kecoh betul