Tuesday, July 9, 2013

RAMADHAN BULAN TERBAIK AJAR CINABENG!!






ramai pembaca dah mula tanya pada aku kenapa kurang menyerang pas ?


aku kat sini nak cakap terus terang. kami dah serang pas sejak 5 tahun lalu. keputusannya pas mengakui akan kegagalan mereka dalam mendapatkan undi melayu secara mutlak.


kami serang pas bukan kerana dia musuh.
kami serang kerana nak pertahankan hala tuju islam yang sebenar.
kami nak betulkan persepsi mengenai islam yang teruk dilacurkan.


pas jadi begitu bukan dah lama..baru aje. pas jadi teruk bila dia berkawan dengan anwar. pas makin teruk bila dia berkawan dengan dap.


dap adalah minoriti dari segi keahlian, tapi mampu membuatkan pas kow tow dengan mereka dikala pas punyai ahli yang ramai. bukan semua ahli pas jahat. yang jahat dalam pas adalah segelintir parasit dan penjilat cinabeng nombor wahid, mat sabu.


apa yang dah berlaku biarkan ia berlaku.
aku nak melayu bersatu.


ramai skeptikal dan anggap lelucon mengenai ide penyatuan ini.
yang kurang study, penyatuan melayu itu hanya difikir berlegar pada penyatuan parti pas dan umno sahaja.


ITULAH KESILAPAN MENGENAI TAKRIFAN PENYATUAN MELAYU.


melayu pas, melayu umno hanya mewakili segelintir entiti bangsa yang disebut melayu.


melayu itu ramainya tak berpatisan. ramai kelompok melayu yang boleh dikategorikan untuk dijadikan bahan campuran ide penyatuan melayu.


ASAS PERKIRAAN AKU BAHAWASANYA PENYATUAN BANGSA MELAYU ITU MAMPU TERLAKSANA ADALAH BERLANDASKAN KEPADA SATU FAKTOR UTAMA.


rasulullah saw berjaya menyatukan kumpulan muhajirin dan ansar.
kumpulan ansar pula disatukan setelah 2 kelompok aus dan khazraj disatukan.


ini adalah benchmark penyatuan melayu. melayu sudah tentunya islam dan islam itu mengikut perlembagaan diasimilasikan dengan bangsa melayu.


hanya bangsa melayu sahaja di dunia punyai keberanian jiwa untuk meletakkan nama bangsanya sama dengan anutan agama iaitu islam.


melayu pas islam, melayu umno islam dan melayu belacan yang lain pun islam.


jadi, mana masalah dan apa masalah yang begitu rigit sangat sampai susah untuk kita bersatu ?


jangan jadikan masalah, persoalan itu sebagai halangan untuk bersatu.


kalau korang tanya aku, sebenarnya pada hakikatnya melayu dah lama patut tumbang. bermacam masalah dan gerakan dilakukan oleh puak munafikun anwar dan para pemusuh islam seperti ambiga dan dap dalam merencanakan ide 'demokrasi luar' di malaysia.


tapi sehingga kini, melayu masih tak tumbang tumbang lagi.


cakaplah mengenai sejarah dulu. sejak 1511 portugis, belanda,inggeris,jepun,komunis segalanya terus dapat melayu lawankan..


ini adalah kekuatan tersembunyi bangsa yang dinamakan melayu. datangnya musuh silih berganti , datangnya puak munafik silih berganti namun bangsa melayu terus dapat berpaut malah terus kukuh dari sehari ke sehari.


resam hidup ada pemainnya silih berganti. dulu kita ada melayu ultra, namanya anwar ibrahim. pernah mengamuk di lapangan terbang subang dek kerana MCA cuba kacau umno dalam krisis 1987.


kini dia bertukar menjadi kepala musibat nombor satu. dari 1999 hinggalah 5 may, apa yang mengenai melayu dia tak serang , dia tak gadai ?


doakanlah agar ALLAH SWT tak bolak balik kan hati kita sepertimana yang telah ALLAH SWT tunjukkan contoh pada manusia bernama anwar ibrahim.


serangan pra pru 13 merupakan antara serangan politik paling jahanam dalam sejarah bangsa melayu.


perhatikan kepada segala aspek hasutan serangan, hampir kesemunya telah dan cuba dilakukan.


apakah islam tidak diserang ?
apakah nabi saw tidak diserang ?
apakah instrumen islam tidak diserang ?
apakah instrumen asas melayu tidak diserang ?


hey belacan, bangsa melayu melayu diserang siang malam 24 jam. hak islam cuba disantak tapi....tapi kita masih dapat terus bertahan.


ingat sahabat, keinginan perlakuan menjahanamkan islam dan melayu hanya tidak dapat dilakukan melalui kaedah militer. itu sahaja kelemahan mereka.


jadi apa yang perlu pihak munafik dan musuh lakukan, adalah serangan luar biasa melalui jalan demokrasi.


hancurkan instrumen demokrasi raja berperlembagaan, maka hancurlah semuanya.


artikel dalam seluruh perenggan di atas aku menceritakan punca dan kaedah serangan.


sekarang, melayu belacan nak buat apa ?
tak pe lah ke ?
biar kan lah ke ?


budaya takpe ini dah tak boleh diimplementasikan dalam keadaan dan senario semasa. budaya takpe ini akan menjahanamkan kuasa melayu yang ada.


sikap takpe ini perlu dihapuskan dalam kamus otak para belacan.


ini masanya kita bertindakbalas.
ya bertindakbalas adalah ungkapan yang tepat dalam menangani isu politik dan serangan sosial terhadap islam dan melayu.


melayu perlu bertindakbalas.
kerana apa ? kerana rasulullah saw pernah beri contoh ide bertindakbalas.


tatkala uthman bin affan r.a yang dikabarkan telah ditahan rasulullah saw buat baiah ar ridwan lantas istihar kepada musuh bahawasanya pejuang islam akan bertindakbalas.


baiah ar ridwan ini adalah gerakan penyatuan para sahabat r.a untuk retaliate ( bertindak balas ) terhadap perkabaran bahawasanya uthman affan r.a telah ditahan pihak musuh.


HANYA DENGAN BAIAH INI SAHAJA, MUSUH TELAH KECUT TELUR LANTAS MENAFIKAN BERITA UTHMAN DI TAHAN.


apa yang perlu kita belajar dari insiden ini ?


insiden ini memberi pengajaran lengkap mengenai tatacara umat untuk menggentarkan musuh.


PERTAMA ADALAH ASPEK PENYATUAN. BERSATU. bila umat bersatu, musuh akan gentar.


KEDUA ADALAH ASPEK TINDAKBALAS. selepas bersatu, halatuju umat islam perlu dihalakan. dalam konteks baiah ar ridwan, para sahabat r.a dan rasulullah saw telah melontarkan ide gertakan dan tindakbalas.


kita bangsa melayu wajib belajar dari insiden penting ini.


baiah dan bersatu.
kemudian istihar bertindakbalas.


dalam situasi sekarang, bangsa melayu wajib bangkit dan bertindakbalas terhadap seluruh pimpinan pemusuh islam dan penyokongnya.


puak cinabeng secara jelas menzahirkan kebencian mereka terhadap instrumen islam dan melayu.


jadi apa melayu perlu lakukan ?


esok 1 ramadhan, kita mulakan langkah untuk menghancurkan ekonomi bangsa keparat tak kenang budi dari puak cinabeng ini.


boikot kedai mereka !
boikot barangan mereka !
jangan bagi barang seposen pun duit melayu kepada cinabeng lagi !


INILAH BAIAH MELAYU BARU ! jika anda sayangkan masa depan generasi anak anda, sila sebarkan artikel ini.


pru 14, pastikan kepala cinabeng, berada di bawah telapak kaki bangsa melayu !

PETIKAN-GAP

No comments: