Tuesday, August 13, 2013

ANTARA MIMPI-BERANGAN-REALITI- ANWAR DAH MULA NYANYUK



Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak mencadangkan agar kerajaan perpaduan ditubuhkan dengan kerjasama antara Pakatan dan UMNO, lapor laman web Asia Sentinel.

Anwar dalam temubual tersebut berkata beliau telah menyampaikan pesanan kepada Najib melalui perantara bahawa serangan membakar semangat perkauman oleh Utusan Malaysia -akhbar milik UMNO- terhadap masyarakat Cina dan India perlu dihentikan sebelum cadangan itu boleh diperhalusi.

“Saya berkata, isu asas mesti diselesaikan dahulu, hentikan serangan perkauman, kerana ia perlukan kefahaman dan kesungguhan untuk reformasi dan perubahan,” kata Anwar.

Namun, sehingga itu, Anwar tidak menerima sebarang balasan dari Najib.

Dalam temubual dengan portal berita tersebut, Anwar mendakwa Najib telah menggunakan khidmat bekas naib Presiden Indonesia, Yussuf Kalla menerusi kunjungan tokoh politik tersebut ke Kuala Lumpur sebanyak tiga kali termasuk yang terbaru pada pertengahan Julai lepas.

Sebelum ini, Yusuf pernah mendedahkan Anwar melanggar janji yang dibuat untuk menerima keputusan Pilihan Raya Umum ke-13.

6 comments:

Anonymous said...

Cuba pulak engkau letakan gambar nwar berahi bersama dengan gambar orang gila ... anda pasti dapati dalam gambar itu tiada orang yang siuman ...
cuba engkau tanya siapakah diantara mereka ini penipu yang hebat ...
1. yahudi
2. syiah
3. cina
4. keling
5. nwar berahi
dan engkau akan dapati bahawa nwar berahi adalah penipu terhebat ... baik yahudi, syiah, cina, keling bahkan diri sendiri pun dia tipu ...

Anonymous said...

bole cayee ke ckp atok gay ni...

dgn gambo sekeping dua ....atok gay juaii temberangg...

Hasnul Rahman said...

Assalammualaikum wmt,
Kenapa masih ada manusia yg percaya dan terpengaruh dgn cakap-cakap 'meraban teben' si dajjal Nuor tu?
Tak serik dan tak faham lagikah siapa sebenarnya manusia yg bernama Anwar bin Ibrahim itu?
Apa perlunya dilayan kata-kata sasau beliau yg mimpin untuk jadi PM walaupun terbukti telah gagal?
Masih ramai lagikah manusia di negara ini yg tak faham kenapa Anwar beriya-iya sangat nak jadi PM?
Bukankah dia tu sangat terdesak untuk menutup segala salah laku moral dan salahguna kuasanya yg bakal terdedah perlahan-lahan? Cuma tunggu masa ajer...
Sepatutnya, sebagai rakyat yg cintakan negara, bangsa dan agama, kita semua jangan layan apa jua yg diperkatakan oleh dajjal sepertinya.
Anggap saja dia terencat akal...
Dia dah tak ada Umphhh... DAP dan PAS pun dah bosan kerana lemas dgn 'kencing' si Nuor ni....
Tapi mereka malu ler nak cakap yg mereka dah tak percayakannya...
Dok tunggu masa ajer bila dia nak mamp...
Selagi dia ada, selagi itu bermacam cerita khayalan akan diluahkannya.
Hakikatnya, kalau tak bercakap bohong dan sentiasa berada di alam khayalan, bukanlah Anwar Ibrahim namanya....

Anonymous said...

The ball is on Najib to accept or deny...

Wait and see....najib anything?

Anonymous said...

orang mcm bang non ni kalau jadi PM pown aku boleh di declare yg dia bkn PM Malaysia aku...ball is always spinning around his balls..kahkahkah

Anonymous said...

orang mcm bang non ni kalau jadi PM pown aku boleh di declare yg dia bkn PM Malaysia aku...ball is always spinning around his balls..kahkahkah