Saturday, August 17, 2013

AZHAR MEKDI JUGA PERNAH MENGAKIBATKAN KEMATIAN SEKELUARGA DALAM KEMALANGAN DI PAKA


Aku tak sikit tak terkejut dengan apa yang berlaku
cuma aku diberitahu, Azhar Mekdi pernah berlumba dan kemalangan
di PAKA beberapa tahun yang lepas..
tapi maklumlah masa tu siapa Azhar Mekdi ni???

Aku Percaya akan ada Orang buka citer tentang kemalangan Ngeri yang berpunca dari Azhar Mekdi
di PAKA,apa yang sedih ketika kemalangan berlaku, kereta yang dinaiki
Keluarga berkenaan mengelak lalu terbabas dan semua dalam kereta meninggal dunia.
Dan Masa tu Azhar Mekdi boleh Blah macam tu je...
TakPercaya? Tanyalah orang PAKA.

6 comments:

Anonymous said...

Muga Tuhan menunjukkan kebejatan dan kemunafikan tersembunyi org2 yg mfitnah agamanya sendiri.

Anonymous said...

Bawa laju sehingga menyusahkan orang bagi orang berstatus lebai adalah satu sifat munafik.

Anonymous said...

azhar ni dah dihinggapi penyakit UJUD, BANGGA KAN DIRI SENDIRI, HAIRAN DGN KEHEBATAN DIRI SENDIRI, syaitan sedang mempergunakannnya, membisik2kan kata2 ujud kpd dirinya

Anonymous said...

Katanya ari tu dia pakai kereta biasa2 jer, bini katanya pakai kete second hand bila orang dok pertikaikan gambar2 dia pakai kereta mewah.. alih2 bila eksiden bau tau mmg dia pakai kereta mewah..Wolkswagen Golf GTi lagi tu.. x mewah ker..hairan klu betui pakai ngaku jer la kan..knp nak nafi2..alih sekarang Allah S.W.T bg ujian dgn eksiden terdedah juga.. ermm entahlahh...

Anonymous said...

Sape-sape yang tahu kejadian di Paka tu tolonglah cerita sebab kami pun nak tahu juga.

Anonymous said...

org2 Paka kene bgtau hal sebenar...sekurang2 nya org Marang da confirm Ustaz Mekdi dulu kaki ... (sila isi tempat kosong), keluarga malu & hantar dia pi belajaq agama kat sekolah pondok. Mmg ler ini kisah lama tp skrg Ustaz Mekdi x mo guna cite ni sbg bahan dakwah dia. Dia cite yg baik2 jer psl diri sendiri..kira double standard lar itu macam!! Padahal dlm Islam hijrah tu perkara biasa..Kalau dia jujur, apa nak disorok2 mcm kes kat Paka ni..