Thursday, August 1, 2013

Rajagobal Merayu Kepada Peminat Bersabar



Datuk k,rajagobal merayu kepada peminat bola sepak Malaysia jangan mengkritik saya dan skuad Malaysia kerana kehebatan kami di kelayakan piala asia nanti lawan Bahrain baru saya akan bukti kan Malaysia mampu kalah kan Bahrain.

Saya harap FAM tak pecat saya pada hari khamis ini sebab sasaran saya layak ke Piala ASIA 2015 nanti bukan perlawanan persahabatan ini. tunggu sahaja kontrak saya habis selepas kempen kelayakan piala asia dahulu dan tak perlu pecat saya sekarang sebab saya nak bukti kan Malaysia mampu jinakan Bahrain oktober nanti.

Tunggu kekuatan sebenar saya di kelayakan Piala Asia dan saya yakin anda semua akan bangga dengan saya selepas malaysia layak ke Piala Asia buat kali pertama dalam sejarah bolasepak Malaysia. janji saya kepada semua.

6 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Kalau menang dgn Baharain... kalau kalah apa cerita... Kalau dgn pasukan div 2 Japun pun kalah 5-0... dia ingat pasukan Baharain tu dari Div. 4 Ke?.. Kalau dengan Spore pun Malaysia payah nak makan jangan mimpilah nak kalahkan Baharain...

usin said...

janji apa lg la rajagobal ni. dah kalah kalah la. macam la bahrain tu tak main pakai kaki. siap merayu jgn pecat dia. kalau aku la, sebelum pegi jepun aku dh pecat!!!!

Anonymous said...

Piiraaahhhh. Mabuk tinggi punya keling Rajagopal. Lagi lama FA simpan dia lagi teruk kita punya team football.

Wali Selipar said...

Abis laaaa....FAM kena main dgn keling nie...suruh FAM bg tau Paria nie...kalau dia gagal...suruh dia pulangkan balik duit gaji dia yg bernilai RM70,000 sebulan....

Anonymous said...

Raja-go-bala dah mabuk todii dan daun ketum... Dey, lu mimpi ke apa????

Anonymous said...

Aku berani cakap kalah sebab otak tak pernah disuburkan dengan pembacaan buku-buku motivasi.

Datanglah, jurulatih dari langit sekalipun, jika tahap pemikiran tidak diubah,sampai mati pun kalah memanjang. Dalam fikiran tu ditanam idea KALAH, lawan dengan klab corot pun pasti kalah punya.