Sunday, August 4, 2013

SYUKUR-LEBUHRAYA RAKYAT DAH 70% SIAP

Heheheheheh
kepada rakyat kelantan yang balik raya
terutama yang dah menyumbang untuk buat Highway ni
jangan segan2 lalu waktu siang
tengok2lah mana tau dah nak siap highwaynya...
hehehehehhe

7 comments:

Anonymous said...

Siap lah sangat...oghe kelate mano nak lebuhraya-lebuhraya ni...kan lebih nikmat duduk dalam kereta 10-14 jam tuh.....Aiman tak kesah sudah biasala katakan....kelik air takdok pun takpo....boleh pakat-pakat tadah air awal-awal....che teman manalah ada tangki bagai nak simpan air...

QalamQabut said...

Cehhh... Siang2 pun kamu pandai tipu ye? Dalam bulan puasa plak tu! Heh heh hehhhhhhhh...

Ini kes nak temberang ATAU nak ingatkan tembelang Husam tu.

Tapi apa2 pun elok jugak tolong ingat2kan sesama kita supaya lebih cerdik selepas ni. Kalau dah jadi menganut tu memang takleh nak buat apa dah, tapi kalau jadi pengikut, rasanya boleh lagi bertaubat dan balik ke pangkal jalan. Lebuhraya Rakyat tu bukan satu2nya jalan ke syurga.

Anonymous said...

Dah Fe'el Oghe kelate camtu....!!

Anonymous said...

org kelantan yg dok luar pun tak kisah....asalkan boleh balik kampung tayang kereta besar kat org kampung. cari rezki di netegri org, pastu dakwa dia yang majukan negeri org lain. walhal negeri sendiri ketinggalan!!

Anonymous said...

Sngnya kena tipu...bodo puok2 ni....

Anonymous said...

Orang Kelantan no me many bahalol semua nya

Anonymous said...

Tak po....pok tiri ado ken!!!Pok tiri baik...kalu tak dok gapo pun Pok tiri wat mari sgalo2nya.Pok sbenar tau bini ja.Bulih anok gak....tingga.Pah 2 gi bini lain pulok.Kecing situ pah 2 tingga.Mudah jdi manusia hok brselindung alik ugama ni.