Tuesday, March 25, 2014

SPEKULASI PALING BANGANG


5 comments:

Anonymous said...

Hahaha.....memang bangang. Mongolia nak cari pakai apa ha.....keldai? Satu nyawa altantuya nak bayar dengan dua ratus lebih nyawa.....hahaha.....anak sapa lah ko ni....

Anonymous said...

Ini sah akal dia dah penuh dengan sperma anwar akibat d liwat berterusan oleh peliwat aljuburi.

Anonymous said...

Tiada apa yang saya boleh kata kan melainkan siapa yang percaya spekulasi ini. Kompom orang tu tak cukup akal nak berfikir.

Anonymous said...

Apa punya bangang la sekor kat atas ni.......apa yg merepet ni syaitan??????????????

Anonymous said...

Apa kata kalau kita kumpulkan Anwar Ibrahim dan semua penyokongkannya dalam satu kapal besar, bahteralah katakana dan hantar mereka semua ke Selatan Lautan Hindi? Mungkin mereka akan dapat cari serpihan2 yang pihak Australia, China dan NZ tak dapat cari lagi sampai sekarang?

Kalau mereka suka mereka boleh tinggal di Lautan Hindi tu selama2nya...AMAN sikit Negara kita. Selamat anak2 muda, minda mereka dari dirusakkan oleh penjahanam penyokong2 tegar PELIWAT BERSIRI ini...