Sunday, March 23, 2014

TUN DAIM AJAR ANWAR CARA BERFIKIR


6 comments:

Anonymous said...

Mereka ni dah kaya raya. Bangunlah orang Islam. Sedarlah negara ini di kawal oleh mamak2 tamak. Mamak ni pun bukanlah menolong mamak miskin yang bertebaran. Lihat 4-5 tahun kebelakangan ini. Cuba fikir macamana kedai2 mamak boleh tetiba besar dan canggih kalau tak mendapat bantuan geng mereka dalam ________.

Perjuangan bangsa Melayu telah digunakan oleh mamak tamak utk kekayaan mereka. Mereka yang kaya ini lepas tu akan membuat kebajikan(depan tv) kononnya baik hati. Lakonan yang berjaya.

Kembalilah kepada perjuangan pakatan dengan Islam yang tidak memilih bangsa atau keturunan. Melayu, Mamak, Cina, India dll hidup bersama hormat mnenghormati.

Anonymous said...

Untuk maju kerja kuat. Mamak kaya kerana kerja kuat dan bijaksana. Kalau asyik dengki sampai bila tak maju.

Anonymous said...

Anom 10.22 ni mimpi ka apa? hg tau ka pakatan tu parti apa?hg pi cr sendiri modus operandi depa aku malas nk explain kat hg. Aku rasa hg ni dok dengaq pak lebai2 yg takda keja bersembang kat kedai kopi lps tu hg terus buat andaian. Halo...hg pi byk baca dan buat research skt sblm bg komen. Aku tak kata BN tu bagus sgt tp takdalah smpi nk sekongkol dgn komunis,israel,peliwat,kapir,munafiq,kristian semata-mata hg miskin dan org lain kaya sebab depa buat kerja dan tak duduk goyang kaki tunggu duit dr pakatan hg tu..udah udahlah tu.

Anonymous said...

Anom 10.22 ni mimpi ka apa? hg tau ka pakatan tu parti apa?hg pi cr sendiri modus operandi depa aku malas nk explain kat hg. Aku rasa hg ni dok dengaq pak lebai2 yg takda keja bersembang kat kedai kopi lps tu hg terus buat andaian. Halo...hg pi byk baca dan buat research skt sblm bg komen. Aku tak kata BN tu bagus sgt tp takdalah smpi nk sekongkol dgn komunis,israel,peliwat,kapir,munafiq,kristian semata-mata hg miskin dan org lain kaya sebab depa buat kerja dan tak duduk goyang kaki tunggu duit dr pakatan hg tu..udah udahlah tu.

Anonymous said...

hiii tapi ramai yg bodah .. percaya pada yg bodoh... tu namanya bangang tahap gaban

Anonymous said...

betul.. sokong 100%.. malang sungguh umat melayu sekarang... mereka masih dengki dan iri hati dengan kejayaan orang yang sebangsa dan seagama... berbeza dengan bangsa dan agama lain..