Saturday, April 26, 2014

Apa EXCO Kesihatan Dan Pembangunan Sukan Kerajaan Negeri Melaka Ni Buat? Ingat Rakyat Majikan Kamu




14 comments:

Jebon Jenglot said...

Ingatkan nk tolong org lain untuk berurusan dgn pihak hospital supaya cepat dan pantas..rupa rupanya untuk diri sendiri..sengal punya EXCO

Anonymous said...

Exo ini patut dibersarakan. Supaya dia boleh jadi rakyat biasa untuk ambil ubat. Siol punya exco. KM Melaka harap baca. Mcmmana boleh latik dia jadi exco.

Nourfatihah Suhaili said...

Baru jadi exco dah rupa gini..haduilah..ini kena pkai tagline baru..rakyat dibelakangkan..exco didahulukan!

Anonymous said...

Exco kan kaya.... Pegi klinik swasta la weiii

antilie said...

Jangan kata begitu.dia banyak terlibat dan membantu program program kesihatan di melaka.tak salah untuk dia diberi keutamaan dalam rawatan

Anonymous said...

Antilie no need to suck up
Typical mentalilty
In my place the ADUN queues to.see Dr and queues to collect the medicine
Be humble dont be arrogant and think so.highly of yourself after all the word is govt SERVANT...

miss critical said...

For antilie,

kalau dia banyak membantu dalam program kesihatan, dia layak untuk diberi keutamaan? Saya tidak faham apa logik itu?
Then apa yang berlaku kepada pesakit lain yang beratur berjam jam lamanya, dengan warga tua yang tak dapat berjalan ngan bagus, ibu ibu mengandung, kanak kanak yang sakit , bayi bayi yang lemah itu? Adakah mereka TAK LAYAK DIBERI KEUTAMAAN?

Apa jadi dengan RAKYAT DIDAHULUKAN?


miss critical said...

To antilie,

Dia layak untuk diberi keutamaan dalam rawatan sebab dia banyak membantu program kesihatan ?? Di mana logiknya itu ?

Maksudnya, pesakit pesakit yang beratur berjam jam lamanya di situ, warga warga tua yang pernah berjasa kepada negara, ibu ibu mengandung, kanak kanak yang sakit, bayi bayi yang lemah itu semua tidak layak.

Apa jadi dengan RAKYAT DIDAHULUKAN? Kita tak mintak didahulukan .. tapi at least janganlah dibelakangkan.

Anonymous said...

"dia banyak terlibat dan membantu program program kesihatan di Melaka"..adakah kerja kerja di buat itu tanpa gaji? Rakyat yang membayar gajinya, harap jangan lupa,okay?

Anonymous said...

"dia banyak terlibat dan membantu program program kesihatan di Melaka"..adakah kerja kerja di buat itu tanpa gaji? Rakyat yang membayar gajinya, harap jangan lupa,okay?

Anonymous said...

Takpe lah, ubat tu ubat biol dia dah abis sebab tu perangai macam tu...

Anonymous said...

sial punya exco!!!

Anonymous said...

Memang perangai pakcik ni mcm tuh, kalu orang tk kenal dia, hangin satu badan gamaknya..

Anonymous said...

Ala...apa nak bising2. 4 tahun lagi org Melaka tetap ambik dia jadi wakil rakyat jugak. Korang marah berapi2 ttp dah rakyat dia sayangkan dia... Korang kene terima.... Itulah hakikat rakyat Malaysia. Buatla apa benda pun... Kalau monyet jd calon pun diorg akan ambik jd wakil diorg.