Thursday, April 24, 2014

BETAPA HEBATNYA NAJIB DAPAT HALANG OBAMA JUMPA ANWAR



4 comments:

Anonymous said...

Hebat betol Najib...Presiden negara Uncle Sam pun kecut telor kene warning jgn jumpa penjubor..dah tu Obama ikut jer pulak ek..dahsyat tol aura Najib...

Pak Jubur..sudah2 la meracau tak tentu pasal, cakap ikut lubang jubur..lojik akal la skit..takkan obama takut n tertekan sgt2 dgn Najib...sampai takut utk jumpa ko..dah mmg Obama tak terniat pun nak jumpa ko, penjubor...yang ko nak kecik ati aper hal... ko sape...bukan penting pun dalam Malaysia..

Takat jd ketua kutu berahak dalam parlimen, menyalak, menjerit2 mcm kera kena belacan dalam perlimen..x membawa apa2 kemajuan pun kepada negara buat apa nak jumpa..nak dengar kelentong ko jer...

P/S: Punah dah otak Nuar si Mat Jubor ni...

manjung said...

Nak muntah aku bila baca cerita bewak seko tu...terlebih over
.....

Anonymous said...

Akan trcatit dalam sejarah ......tunggu dan lihat sajalah nanti dimana obama.

Anonymous said...

Kerusi ketua pembangkang tu siapa punya sebenarnya ?
Pkr ada berapa kerusi ?
Dap ada berapa kefusi ?
Tlg kira !