Friday, April 18, 2014

GELI TGK GAY TUA RAIH SIMPATI


13 comments:

Anonymous said...

Haha lantak pi la kat hang nuar.... dalam sungai buloh nanti bolegh berpidato banyak2...panjang2..lebar2...tu pun klu ada yang nak dengar...

Manusia aparat ni mmg suker berpidato jer..bukan buat kerja utk rakyat..ptuihhh...

Karpal sinki dah mampuih, Nuar ketar lutut la, dah tak der backup...konfirm masuk dalam lerr...no more tangguh2 kes oleh peguan putar alam terhebat...

Allah s.w.t Maha Berkuasa, dulu kemain tunjuk lagak bila karpal jd peguam bela..laa niii?? Bertobat la Nuar sebelum melangkah ke pintu kubur...

Anonymous said...

Karpal Singh sudah pun dijemput pulang oleh Allah untuk menerima balasan yang setimpal dengan amal perbuatannya.

Mendiang meninggal dalam keadaan menentang hukum hudud dan dalam keadaan menentang Malaysia dari menjadi negara yang berteraskan hukum-hakam Allah.

Tidakkah Tuan takut bahawa ajal Tuan mungkin akan datang sehari dua ini ?

Mahukah Tuan berjumpa dengan Allah membawa semua macam fitnah dan pembohongan yang telah Tuan lemparkan kepada Anwar Ibrahim dan juga terhadap sesiapa jua yang tidak sealiran dengan Tuan ?

Tidakkah Tuan bimbang ? Walau sedikit pun ?

Anonymous said...

Mahukah Tuan berjumpa dengan Allah membawa semua macam fitnah dan pembohongan yang telah Tuan lemparkan kepada Anwar Ibrahim dan juga terhadap sesiapa jua yang tidak sealiran dengan Tuan ?

Tidakkah Tuan bimbang ? Walau sedikit pun ?

Apa fitnah ke atas Al Juburi??

Tahun Kapal Sink kata dalam parlimen anu war peliwat ... mat syabu anugerahkan title Al Juburi..

Sukma Dermawan mengaku songsang ngan anu war

Azizan mengadu hingga ke mahkamah

Taib Azamuddin pun dengar sendiri pengaduan mangsa liwat anu war dengan mata telinga dia sendiri

Saiful Bukhari bermubahalah tentang dakwaan dia di liwat oleh Anu War Al Juburi

Kawan Karib Anu War, Dato Eskey dedahkan anu war al juburi tutoh pelacur cina siap dengan video rakaman..

Cuba google you tube beberapa pengakuan mangsa Sheikh Anu War Berahi al juburi ko itu ke atas bebrsapa orang lagi mangsa ..

Ko tak takut ker menjadi penyokong tegar kepada peliwat dan penzina tegar??? bukan sekadar sokong, ko pertahankan pulak seolah olah mangsa semua itu pemfitnah, bukan setakad itu ko sokong pulak peliwat dan penzina untuk menjadi pemimpin tertinggi Negara ini ...

Dia dH tutoh jubo orang dan puk+ amoi, dengan selamba jer dia ceramah ke hulu ke hilir menyebarkan fitnah seolah olah dia mangsa konspirasi...barua dan pencacai macam ko boleh percaya??? tak ada akai ker???

Anonymous said...

Maauk aja pwnjara sakit leher lah...sakit pingggang lah..sakit jubur lah..masa sebelum ni ..berceramah 4 jam berdiri no problem..bertandak no problem..tutuh amoi jantan no problem. ..

Anonymous said...

ini PELIWAT TUA memang betul2 CELAKA punya orang... asyik membohong je... kalau berani, bersumpah laknat ler menafikan meliwat Saiful...!!!

Anonymous said...

Anon 3:36,

Kesian kat kamu ni,masih bersubahat dengan penjenayah liwat dan bersubahat juga menzalimi mangsa yg di liwat yg selama ini di katakan beliau memfitnah,sedangkan beliau adalah mangsa.

Marilah kita sama-sama lihat nanti,sama ada kami yg berdosa memfitnah atau kamu yg berdosa bersubahat dgn org yg melakukan perbuatan di laknat Allah.Janganlah sangka kamu saja yg faham ugama dan takut pada Allah,kami pun takut utk melakukan dosa tapi perkara benar kena di benarkan,yg salah tetap salah.Bagi saya dengan apa yg saya tahu, dengar dan baca,selepas menelitinya saya memang yakin Anwar seorang peliwat,dan tidak layak di disokong dan di beri simpati.

Anonymous said...

TREBAIK Laa BRO April 18, 2014 at 4:38 PM


Banyak yg masih bodo kat luar nun...
seolaha2 AL-Juburi tak pernah ada salah besar.
Sapa2 dah melalui zaman Al-Juburi nie jd menteri kewangan dulu tahu laa macamana mamat jual ubat nie auta...

HAHAHAHA

Anonymous said...

Senua tuduhan ke atas aljuburi ini telah dibuktikan dgn keterangan saksi2 hasil analisa kimia dan forensik dan rumusan siasatan berdasarkan keterangan yg dikemukakan di hadapan mahkamah MELAMPAUI KERAGUAN YG MENASABAH.
Tudak kah kamu takut di mahkamah Allah menjadi penjilat tegar kpd pengamal sex songsang ini ?
NABI TIDAK MENGAKU UMAT.

Anonymous said...

Akai ada. Tarak pakai. . .

Anonymous said...

Aku berdoa, selepas karpal tu supaya Al Juburi ni segera mampos bersama buah hati nya si ais krim itu diikuti oleh penghalang perpaduan umaaah mursitdul dan sorang lagi yg muka macam padri tu ...

si badrul tu pun wajar dilenyek oleh trailer

Anonymous said...

Sudahlah bahlol ,banganglah pula..kaki tibai pungkok jantan

Anonymous said...

Cayalah bro 4.38 memang terbaik punya smash. Cong weh pon kalah. Brader 3.36 tu mesti terkakang giler nak jawab

bak kata org tua2..... kalau kail panjang 4cm jangan lautan hendak diduga.r

Anonymous said...

Cayalah bro 4.38. Bantai brader 3.36 tu sampai terkangkang. Nasib anwar tak nampak, kalau tak dah kena dah dgn 4cm dia.