Tuesday, April 22, 2014

MAZA TERUS MEMBISU... ERRR ERRRR ERRRR HURM


10 comments:

Anonymous said...

3 Ustazah (Wardina, Abby & Izzah) tak nak komen apa2 ke?

Anonymous said...

Dia hanya minat kalau ada kaitan dng ostazah abby atau ostazah kemban atau ostazah perfect susu annum...

Anwar dah dua - no komen

Anonymous said...

tak tahukah? dianya dah minta pandangan mamat bekas mufti yang nak glamour tu aja. tu la diam aje kalau tak sokong dah tentu pihak2 sana kat us atau universiti unggul yang selalu dia sebut tu angkat kening. dia pasti akan keluarkan kenyataan yang tidak menyinggung tempat fellowshipnya tu

Anonymous said...

Rasullulah kata HARAM meliwat kenapa kamu tak ikut..........

Anonymous said...

Daripada Abu Sa’id al-Khudri daripada Rasulullah s.a.w. sabdanya: “Apabila kamu melihat jenazah maka bangunlah. Sesiapa yang mengiringinya maka janganlah dia duduk sehingga jenazah diletakkan [1]. (al-Bukhari, no: 1310, Muslim, no: 959)

Daripada ‘Amir bin Rabi’ah daripada Rasulullah s.a.w. sabdanya: “Apabila kamu melihat jenazah maka bangunlah sehingga ia melintasi kamu.” (al-Bukhari, no: 1307)

Daripada Jabir bin ‘Abdullah katanya, “Jenazah melintasi dekat kami lalu Rasulullah s.a.w. bangun dan kami juga bangun. Kami berkata, “Wahai Rasulullah itu jenazah yahudi.” Baginda bersabda: “Apabila kamu melihat jenazah maka bangunlah.” (al-Bukhari, no: 1311)

Daripada Abu Ma’mar katanya, “Kami berada bersama dengan ‘Ali tiba-tiba lalu satu jenazah maka mereka bangun berdiri. ‘Ali berkata: “Berdiri apakah ini?” Mereka menjawab: “Perintah Abu Musa (al-Ash’ari).” ‘Ali menjawab: “Sebenarnya Rasulullah s.a.w. berdiri kerana jenazah yahudi perempuan tetapi baginda tidak lagi mengulanginya.” (al-Nasa`i, no: 1925)

Daripada ‘Ali bin Abi Talib katanya, “Rasulullah s.a.w. ada memerintahkan kami supaya berdiri kerana jenazah lalu kemudian selepas itu baginda duduk dan memerintahkan kami supaya duduk.” (Ahmad, no: 623) [3]

Jelas la Rasulullah SAW cuma berdiri utk menghormati mandat besar yg di beri kepada mailaikat maut yg mencabut roh-roh manusia sahaja. Perkataan tunduk langsung tidak ada di dalam hadis-hadis yg tertera seperti di atas.

Kesian DSAI ... kalau nak menipu pun agak-agak la.

Anonymous said...

Mungkin DR Maza dah kena liwat dengan Anwar berdarah darah sebab itu membisu....tapi kalau Najib yang buat mungkin DR berkepentingan ini akan bertalu-talu mengeluarkan nasihat.

Anonymous said...

Anonymous said...

Rasullulah kata HARAM meliwat kenapa kamu tak ikut..........
Itu lah yang sibuk pasal Anwar tunduk pada mayat, apa pasal.... Lebih dari itu pun Anwar buat. Something wrong dengan kepala otak korang semua lah.

LIWAT pun Anwar berani lakukan, jangan lah cakap seollah2 dia tak lakukan liwat...kes pertama hakim2 setuju yang liwat ada berlaku tapi hanya kerna haribulan tak betul, terpaksa dibebaskan. Kes 2, hakim dah kata Anwar tidak dapat tangkis bukti2 yang ada, hanya buat ceramah politik. Anwar dah berjaya alihkan pandangan kamu dari dosa yang lebih besar!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Wardina takut kena tutuh kot sbb x berani komen anwar juboq
Terus ckp x nak tulis kt facebook


Betina ni pilik bulu betoi
Bulu Don serabut kot
Bulu KS mcm coklat hacks
Bulu anwar dah buat rebonding

So betina tu hentam Don lah

Aku Melayu Rasis said...

anwar ni bukan islam sebenarnya. Nama saja islam, kalau islam betul, dia ikutlah suruhan agama supaya belajar betul2 biar tahu,pastu baru boleh jadi pemimpin islam. Ni tidak, pegi sana sini menyalak konon nak imarahkan masjid, pertingkatkan syiar islam tapi apa yang dia sendiri buat takde pun islamnya. Makin jadi kafir adalah!

Anonymous said...

Anon 9:42.
Aku setuju 100%.