Saturday, May 31, 2014

Jom Gelak Ramai2 Dekat Betina Sundal Nie!


13 comments:

kah kah kah kiok said...

kah kah kah kah kiok!!

Anonymous said...

Kalah dh kalah dah. Dah tu cakap takbur nk tolak hudud sedangkan darah yg mengalir dlm tubuh badan asalnya islam, anak jadi yahudi nasrani kerna dek mak bapak. Mau tak mau kena tuka agama lak kut.auudzubillah..

Anonymous said...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Anonymous said...

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKKKK

KIKKIKIKIK

limkitboo said...

Jangan gitu la saudara. Marah saudara kita sama sama faham. Panggilan tu kasar untuk wanita. Panggilan dia Perempuan Pengkhianat tu dah cukup jelas.

limkitboo


Anonymous said...

kah!kah!kah!
ha!ha!ha!
padan muka! padan muka! padan muka!
bancuh kopi! bancuh kopi!

Anonymous said...

Tahniah kepada BN. Terima kasih kepada yang undi BN. Terima kasih kepada ahli2 Pas yang " mempersetankan " rayuan ulamak dan pemimpin Pas supaya menyokong pihak yang menentang Hudud.

Ana Muslim

Anonymous said...

Sukur kepada tuhan Dyana kalah. Kalau dia menang DAP akan guna dia untuk hentam melayu di parlimen.

Terima kasih melayu Telok Intan kerana kalian celek dan tak tertipu.

Anonymous said...

Doa hamPAS

Dyana kalah kerana tuhan tolak doa ulamak2 Pas. Tuhan pun terasa dipermainkan oleh ulamak Pas. Apa tidaknya, mereka janji dengan tuhan nak laksanakan hukum Allah " Hudud ", alih2 mereka bantu nak menangkan pihak yang tak mahu dan menentang perlaksanaan hukum Allah " Hudud ".

Di Bukit Gelugor ulamak Pas dah tolong menangkan musuh Allah, tak kan Telok Intan tuhan nak makbulkan doa ulamak Pas lagi.

Tuhan pun dah kenal sangat dah dengan penyamaran islam oleh para ulamak Pas nih.

Ana Muslim

Anonymous said...

Semua akhbar mengulas kemenagan BN di muka depan kecuali The Star yang hanya mengulas di mukasurat 8.Sewaktu PRK Gelugor, The Star mengulas kekalahan BN di muka depan.Di muka depan The Star hari ini adalah berkenaan pertemuan Najib dengan PM China. Inilah bukti The Star dan MCA adalah musuh dalam selimut yang ingin melihat BN berkubur dan dikuasai cina sebab itu mereka tidak gembira bila BN menang di Teluk Intan. Dan ini menunjukkan kebodohan PM kita serta thin-thank mereka yang dibayar dengan gaji mahal.

Anonymous said...

Mujur Dyana tak menang. Kalau dia menang nahas orang melayu. Memang dia akan jadi jurucakap DAP dalam parlimen untuk menghentam dan mengganggu gugat segala perkara berkaitan orang melayu.

Teman dah nampak dari hari pertama dia dipilih jadi calon lagi. Tapi sahabat teman Hadi Awang buta mata buta hati buta perut buta kepala tak nampak trick DAP nak pergunakan Dyana.

Ana Muslim

Anonymous said...

Saudara

Nak hapuskan DAP, tak mungkin dan mustahil sekali. DAP sekarang makin mendapat tempat dihati bukan melayu khususnya orang cina. Malah kita nampak MCA dan Gerakan yang menjadi rakan Umno juga terikut2 dengan cara DAP demi untuk menarik sokongan kaum cina. Kadang2 pedasnya pendirian pemimpin MCA dan Gerakan hampir2 sama pedas dengan pendirian pemimpin DAP dalam isu2 yang menyentuh melayu dan islam. Umno jadi terkedu dan tersepit.

Pergerakan DAP untuk ke Putrajaya boleh disekat hanya jika parti itu tidak mendapat sokongan daripada orang melayu khasnya melayu Pas dan melayu PKR. Jangan kita malu nak mengaku bermula dari PRU12 hingga sekarang DAP menjadi semakin kuat adalah kerana bantuan daripada melayu Pas dan melayu PKR.

Percaya lah JIKA tanpa bantuan daripada melayu Pas dan melayu PKR, DAP hanya akan dapat menguasai Pulau Pinang sahaja. Negeri2 panas seperti Perak, Selangor, Negeri Sembilan dan Melaka akan kekal dalam tangan parti melayu.

Kesimpulan saya adalah " KEMARAAN DAP ADALAH KERANA DIBANTU OLEH ORANG MELAYU SENDIRI ".

Ana Muslim

Anonymous said...

member2 kt belakang tu tengah mentekedarah selamba je... ada depa kesah